Przetargi.pl
BUDOWA DROGI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ I TOWARZYSZĄCĄ – UL. SŁONECZNA I AKACJOWA W STRYKOWIE – III ETAP

Gmina Stryków ogłasza przetarg

  • Adres: 95-010 Stryków, ul. Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427 198 002 , fax. 427 198 193
  • Data zamieszczenia: 2020-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stryków
    ul. Kościuszki 27
    95-010 Stryków, woj. łódzkie
    tel. 427 198 002, fax. 427 198 193
    REGON: 47205783300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.strykow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA DROGI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ I TOWARZYSZĄCĄ – UL. SŁONECZNA I AKACJOWA W STRYKOWIE – III ETAP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na budowie dróg gminnych - ul. Słonecznej i Akacjowej w Strykowie wraz z infrastrukturą techniczną tj. oświetleniem ulicznym i kanalizacją deszczową. Przedmiotowy etap robót zakończy kilkuletni proces budowy wskazanych dróg wraz z infrastrukturą techniczną objętą pozwoleniem na budowę nr 170/2018 z dnia 13.02.2018 r. zmienioną decyzją nr 1987/2019 roku z 22 listopada 2019 r. wydanymi przez Starostę Zgierskiego. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie linii kablowej wraz z słupami oświetleniowymi dla potrzeb oświetlenia ulicznego na ulicy Akacjowej, budowę kanalizacji deszczowej wraz z wpustami oraz budowę drogi o nawierzchni bitumicznej wraz z chodnikami i zjazdami do posesji znajdujących się przy ulicy Słonecznej i Akacjowej w Strykowie. Wykonawca ma obowiązek na swój koszt uregulować różnice wysokości powstałych w wyniku wykonania wcześniejszych prac, zlokalizowanych w drodze studzienek. Całkowita długość budowanej drogi wynosi ok. 862,69 metra i znajduje się w granicach istniejącego pasa drogowego. Zakres prac zadania ujęty jest w: dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik do SIWZ (pomocniczo w przedmiarach robót). Dokumentację projektową stanowi projekt budowlany oraz projekt budowlany zamienny. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca. Zamówienie obejmuje zakup urządzeń i materiałów, obsługę geodezyjną, zapewnienie bezpośredniego nadzoru nad wykonawstwem. UWAGA – Roboty budowlane będące przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są elementem szerszego opracowania – dokumentacji projektowej załączonej do SIWZ. Realizowane przez Zamawiającego w ramach zamówienia podstawowego roboty dotyczą tylko robót związanych z budową kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicznego i budową drogi. Prace powinny zostać wykonane zgodnie z w/w dokumentami i sztuką budowlaną. Oferta musi uwzględniać koszty związane z organizacją placu budowy, obsługą geodezyjną budowy, zapewnieniem kierowania pracami bezpośrednio we wszystkich branżach, uwzględniać zakup, dostawę i zabudowę wszystkich niezbędnych materiałów, wykonanie sprawdzeń, prób i rozruchu. Zakres zamówienia obejmuje także opracowanie tymczasowej organizacji ruchu i uzyskanie pozwolenia od Zarządcy drogi na zajęcie pasa, obsługę geodezyjną, zapewnienie nadzoru bezpośredniego, dokonanie odbioru technicznego instalacji przez służby PGE Dystrybucja S.A.– Rejon w Zgierzu. Obowiązkiem Wykonawcy będzie skompletowanie potrzebnych dokumentów i dopełnienie wszelkich procedur obowiązujących w PGE Dystrybucja S.A. związanych z uruchomieniem instalacji. Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w projekcie. Przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. Nakłady w nim podane należy zweryfikować z projektem. Obowiązek ten spoczywa na Wykonawcach. Zaleca się aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej i dokładnie zapoznał się zakresem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości 40.000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Strykowie 52 8785 0002 2001 0000 1993 0006 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. W przypadku zamiaru złożenia wadium w formie niepieniężnej, Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert w oryginale w postaci elektronicznej (alternatywa dla postaci papierowej). Wniesienie dokumentu wadium w postaci elektronicznej musi obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu. 6. Treść dokumentu gwarancyjnego powinna jednoznacznie wskazywać, że ma on charakter bezwarunkowy oraz nieodwołalny. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 9. Złożenie oferty niezabezpieczonej akceptowaną formą wadium wskazaną w ust. 3, lub nieprawidłowo zabezpieczonej, będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania. 10. W przypadku gwarancji wadialnych składanych przez wykonawców składających ofertę wspólną (tzw. konsorcjum), Zamawiający wymaga, aby w treści gwarancji znalazły się zapisy świadczące o tym, że Gwarant (bank, ubezpieczyciel) ma wiedzę, że zabezpiecza ofertę wspólną składaną przez tzw. konsorcjum. Zamawiający nie określa konkretnych zapisów Gwarancji w przedmiotowym zakresie. Zamawiający wskazuje jedynie, że z treści gwarancji ma wynikać w sposób niebudzący wątpliwości, iż Gwarant zabezpiecza ofertę wspólną składaną w konkretnym postępowaniu. Dopuszczalne jest również określenie w treści gwarancji wadialnej liczby i/lub firm wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wskazanie lidera tzw. konsorcjum itp. Brak tego typu zapisów w gwarancji złożonej przez konsorcjum, będzie skutkował odrzuceniem oferty (art. 89 ust. 1 pkt 7b).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę podpisaną i zgodną z formularzem ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ (m.in. Zamawiający oczekuje wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm tych podwykonawców zgodnie z art. 36b. ust. 1 ustawy Pzp); 2. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2, tzn. aktualne na dzień składania oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza w oświadczeniu informacje o tych podmiotach. Oświadczenie składa Wykonawca, a w przypadku podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia - każdy podmiot składowy, tj.: - każdy wspólnik (przedsiębiorca) tworzący spółkę cywilną; - każdy konsorcjant tworzący tzw. konsorcjum; 3. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3, tzn. aktualne na dzień składania oferty oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, zamieszcza w oświadczeniu informacje o tych podmiotach. W oświadczeniu Wykonawca zamieszcza także informacje o podwykonawcach części zamówienia. Oświadczenie składa Wykonawca, a w przypadku podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia - każdy podmiot składowy, tj.: - każdy wspólnik (przedsiębiorca) tworzący spółkę cywilną; - każdy konsorcjant tworzący tzw. konsorcjum; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w szczególności – do podpisania oferty wraz z załącznikami – o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. Pisemne zobowiązanie tzw. innych podmiotów/podmiotów trzecich - jeśli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ . W sytuacji, o której mowa w art. 22a ust.2 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada w szczególności zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokumenty, w szczególności zobowiązanie innego podmiotu, musi określać zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 6. Dowód wniesienia wadium (postanowienia dotyczące składania wadium opisano w § 17 SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach