Przetargi.pl
„Budowa drogi wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Okoły”.

Gmina Murów ogłasza przetarg

  • Adres: 46-030 Murów, ul. Dworcowa
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4214034 , fax. 0-77 4214032
  • Data zamieszczenia: 2020-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Murów
    ul. Dworcowa 2
    46-030 Murów, woj. opolskie
    tel. 0-77 4214034, fax. 0-77 4214032
    REGON: 53141317100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.murow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa drogi wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Okoły”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest inwestycja liniowa polegająca na budowie drogi wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Okoły o łącznej długości 634 [mb]. W ramach zadania projektuje się wykonie nowej nawierzchni bitumicznej jezdni z betonu asfaltowego, która ma na celu poprawę właściwości jezdnych użytkowników dojazdu do gruntów rolnych. Z opracowania wyłączony jest istniejący obiekt mostowy na rzece Budkowiczance km 0+542.00 do km 0+553.00. Podstawowe parametry techniczne: - klasa drogi - wewnętrzna dojazdowa - kategoria ruchu – KR1 - przekrój 1x1 – jednopasowa, dwukierunkowa, - prędkość projektowa - Vp=30 km/h, - szerokość jezdni - 3.50 m - szerokość jezdni w miejscu mijanki – 5.00 m - długość odcinka - 634.00m - spadki poprzeczne jezdni - 2,0% - szerokość poboczy z kamienia - 0,50m - spadki poprzeczne pobocza - 6,0% - rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy Konstrukcja nawierzchnia jezdni: – w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grubość 4cm – skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową – w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W grubość 4cm – skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową – górna w-wa podbudowy z kamienia łamanego 0-31.50 mm grubość 20cm – w-wa podbudowy pomocniczej z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym o Rm>2.5MPa (stabilizacja metodą na miejscu ) grubość 20cm – roboty ziemne /korytowanie po warstwy konstrukcyjne wraz z transportem urobku – wykonanie poboczy z kruszyw łamanych - warstwa górna 0-31,5 mm (po zagęszczeniu 10cm/docelowo 8 cm) – zjazdy na działki rolne ( ilość 9) z kruszyw łamanych po zagęszczeniu 25 cm, materiał z korytowania nawierzchni drogowej – wykonanie zjazdu z budowanej drogi na drogę powiatową zgodnie z projektem – przed przystąpieniem do robót ziemnych wytyczenie granic działki drogowej, wytyczenie trasy , osi i rzędnych wysokościowych Roboty towarzyszące: – oznakowanie pionowe – wycinka drzewa z gatunku olsza, na które została wydana decyzja Starosty Opolskiego z dnia 18.02.20204 i mechaniczne karczowanie pni wraz z usunięciem krzewów rosnących w pasie drogowym i oczyszczanie terenu z pozostałości po wykarczowaniu, usunięcie gałęzi, korzeni , kory – rekultywacja terenu przyległego do pasa drogowego pod uprawę polową ziemią urodzajną, plantowanie terenu i obsianie powierzchni umacnianej skarpy – ogrodzenie stałe pastwisk drutem kolczastym/przestawienie istniejącego kolidujacego z zadaniem, rozbiórka wiaty. 2. Szczegółowy zakres robót jest określony w projekcie budowlanym pn. „Projekt budowy drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Okoły" opracowany przez Biuro Usług Technicznych „DROGTOM”, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, opinii geotechnicznej oraz przedmiarze robót, stanowiących załączniki do niniejszej dokumentacji przetargowej. 3. Na przedmiotową inwestycję zostało wydane pozwolenie budowlane – decyzja Starosty Opolskiego nr 1156/2019 z dnia 5 listopada 2019r. która z dniem 28.11.2019r. stała się ostateczna. 11. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia : 1) obsługa sprzętu budowlanego (np. operatorzy) 2) prace fizyczne jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 i 25 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.- Kodeks pracy ( Dz.U. z 2016r., poz. 1616 z późn. zm.), o ile nie są wykonywane przez osoby w ramach prowadzonej przez nie działalności. Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową , wykonujących usługi geodezyjne. Obowiązek określony w pkt. 12 dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy. Szczegółowe uregulowanie kwestii: sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 14.000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może by wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Poręczenie lub gwarancja winne zawierać zapis uwzględniający wszystkie warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Powinny również zawierać oświadczenie o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego. 4.W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, oryginał poręczenia lub gwarancji ma być dołączony do oferty wraz z kopią poręczenia lub gwarancji poświadczoną za zgodność z oryginałem. Oryginał poręczenia lub gwarancji nie może być trwale zszyty/ zbindowany z ofertą. 5.Beneficjentem gwarancji jest Gmina Murów ul. Dworcowa 2 46-030 Murów. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: Bank Spółdzielczy Łubniany Nr 21 8897 0004 2001 0006 0163 0003 z dopiskiem: Wadium – „Budowa drogi wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Okoły” kserokopię przelewu załącza się do oferty. 7. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku, dołączenie do oferty kopii przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym dla stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje określenia szczególnych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca dołączy do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w formie pisemnej stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu ( wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 2.Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp- wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa wyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach