Przetargi.pl
Budowa drogi we wsi Przanowice - etap VI

Urząd Miejski w Koluszkach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-040 Koluszki, ul. 11-go Listopada 65
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7256700 , fax. 044 7145840
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koluszkach
    ul. 11-go Listopada 65 65
    95-040 Koluszki, woj. łódzkie
    tel. 044 7256700, fax. 044 7145840
    REGON: 59064836200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi we wsi Przanowice - etap VI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na budowie 3 odcinków drogi położonej we wsi Przanowice, gm. Koluszki o łącznej długości 726 mb. Zakres rzeczowy obejmuje: a)Odcinek 1 od km 0+000 do km 0+330 (długość 330 mb) - roboty ziemne - wykonanie podbudowy - wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej - umocnienie rowu - wykonanie zjazdów i przepustów pod zjazdami b)Odcinek 2 od km 1+001 do km 1+108 (długość 107 mb) - wykonanie warstwy ścieralnej c)Odcinek 3 od km 1+222 do km 1+511 (długość 289 mb) - wykonanie warstwy ścieralnej 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) przedmiar robót b) projekt budowlany c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1). posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2). posiadania wiedzy i doświadczenia, w szczególności wykonawca musi wykazać, że wykonał roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zadania dotyczące budowy lub przebudowy drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości minimum 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) brutto każde zadanie. 3). dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą do kierowania robotami budowlanymi wraz z informacjami o posiadaniu wymaganych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej łącznie z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 4). sytuacji ekonomicznej i finansowej, w szczególności wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na równowartość minimum 100.000,00 zł. (slownie: sto tysięcy złotych) 2.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). 3.Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę): a). Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) b). Podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) c). Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności osoba do kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami o posiadaniu wymaganych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, o specjalności drogowej łącznie z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ww. osoby . d). Wykaz robót budowlanych zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz robót powinien zawierać wykonanie co najmniej 2 zadań dotyczących budowy lub przebudowy drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości brutto minimum 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) każde zadanie. Oferta bez 2 pozytywnych dokumentów nie będzie rozpatrywana. e). Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na równowartość minimum 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). f). Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g). Wypełniony formularz ofertowy. h). kosztorys ofertowy wykonany na podstawie przedmiaru robót. Zamawiający dopuszcza, aby kosztorys ofertowy wykonany był metodą uproszczoną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koluszki.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach