Przetargi.pl
Budowa drogi we wsi Chwałkowo Kościelne.

Gmian Książ Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 63130 Książ Wielkopolski, ul. Stacha Wichury
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 822 001 , fax. 612 822 724
  • Data zamieszczenia: 2017-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmian Książ Wlkp.
    ul. Stacha Wichury
    63130 Książ Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 612 822 001, fax. 612 822 724
    REGON: 53046500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaz-wlkp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi we wsi Chwałkowo Kościelne.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. „Budowa drogi we wsi Chwałkowo Kościelne”. 2. Kody CPV: 45200000-9, 45230000-8, 45233000-9 3. Początek przebudowy drogi przyjęto na krawędzi nawierzchni asfaltowej jezdni, w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową nr 4086P: Mchy – Kołacin – Chwałkowo Kościelne – granica powiatu śremskiego. Koniec drogi znajduje się w granicy działki nr 626, stanowiącej koniec obszaru zabudowanego. Droga położona jest w zachodniej części Chwałkowa Kościelnego, na obszarze użytkowanym rolniczo. Droga obecnie posiada nawierzchnię tłuczniową szerokości 3,0-3,5 m, o niedostatecznej nośności, z regularnym profilem poprzecznym i podłużnym. Odwodnienie powierzchniowe przewidziano w granicach pasa drogowego. Przedmiotem zamówienia jest odcinek długości 252,32 m. Przyjęto dwie szerokości jezdni 5,50 m i 4,50 m o następującej konstrukcji nawierzchni: Jezdnia – wykonana z warstwy ścieralnej z betonowej kostki brukowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej. Podbudowa wykonana z gruzu z betonu żwirowego dla jezdni o szerokości 5,50 m przewidziano gr, 23 cm, a dla jezdni o szerokości 4,50 m gr. 20 cm. Warstwę pomocniczą podbudowy stanowi mieszanka z kruszywa związanego cementem grubości po zagęszczeniu 15,0 cm, Zjazdy – z drogi zaplanowano wykonanie 10 zjazdów o nawierzchniach tłuczniowych i brukowych zgodnie z załączoną dokumentacją. Dodatkowo należy wykonać remont fragmentu nawierzchni asfaltowej w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową nr 4086P. 4. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca winien udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. 2) Okres gwarancji na dostarczony sprzęt i wyposażenie winien być zgodny z gwarancją udzieloną przez producenta, nie krótszy jednak niż 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru robót; 3) Wykonawca winien udzielić 14 dniowego terminu płatności licząc od dnia dostarczenia zamawiającemu faktury za wykonany i odebrany przedmiot umowy; 4) Wykonawca winien realizować przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2017r. poz. 1332 ze zm.) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 5) Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób do wykonywania następujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: profilowanie nawierzchni, układanie nawierzchni asfaltowych, ogólnych prac budowlanych niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy (§ 6 ust. 3-6 i § 9 ust. 1 pkt. 7 i 8) stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Na etapie ofertowania – Wykonawca składa w tym zakresie oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ – druk „FORMULARZ OFERTOWY”. 5. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują: 1) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 2) przedmiary robót, 3) projekt. Wymienione dokumenty stanowią załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3 000,00 zł, słownie: trzy tysiące złoty 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, zatem nie żąda przedłożenia dokumentów w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści zgodnej z załącznikiem nr 1; 2) kosztorys ofertowy sporządzony min. metodą kalkulacji uproszczonej, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (przedmiar robót załączony do SIWZ); 3) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy – upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela /lidera konsorcjum/ wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach