Przetargi.pl
Budowa drogi w ul. Zakopiańskiej w Ząbkach - etap II

Miasto Ząbki ogłasza przetarg

  • Adres: 05091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 109 700 , fax. 225 109 888
  • Data zamieszczenia: 2018-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ząbki
    ul. Wojska Polskiego 10
    05091 Ząbki, woj. mazowieckie
    tel. 225 109 700, fax. 225 109 888
    REGON: 52728500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi w ul. Zakopiańskiej w Ząbkach - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi w ul. Zakopiańskiej na odcinku od ul. Narutowicza do ul. Piotra Skargi w Ząbkach. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: a) roboty rozbiórkowe i roboty ziemne wraz z transportem urobku, b) wycinkę drzew i krzewów, c) budowę drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego na warstwach konstrukcyjnych z pospółki i z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, d) budowę ciągu pieszego o nawierzchni z kostki brukowej betonowej w kolorze czerwonym, budowę zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej betonowej w kolorze grafitowym, e) regulację pionową elementów uzbrojenia podziemnego wraz z montażem pierścieni odciążających, f) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy wraz z jego uzgodnieniem, g) wprowadzenie projektu stałej organizacji ruchu, h) wykonanie powykonawczej dokumentacji inwentaryzacyjnej, i) dokonanie skutecznego zgłoszenia zakończenia robót. • Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 5 SIWZ), przedmiary robót (załącznik nr 6 SIWZ), dokumentacja projektowa (załącznik nr 7 SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. Dokumenty i oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą: a) Formularz oferty; b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; c) Kosztorys ofertowy – uproszczony, o którym mowa w rozdziale 12 niniejszej SIWZ; d) Zobowiązanie do oddania zasobów, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; e) pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, w przypadku podpisania oferty oraz poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w odpisie z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wykonawcy. 10.1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 10 lit. b) niniejszego rozdziału specyfikacji. 10.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 10 lit. b) niniejszego rozdziału specyfikacji. 10.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 10 lit. b), składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach