Przetargi.pl
Budowa drogi – ulicy Modrej, odcinka ulicy Bielskiej oraz odcinków ulic położonych w obrębie działek KDL-4, KDD-343 (ul. Cyprysowa), od skrzyżowania z ulicą Duboisa do skrzyżowania z ulicą Małkińską o łącznej długości ok. 939m, wraz z budową odwodnienia i przebudową kolizji z infrastrukturą, na działkach nr ewid. 4077/6, 4413, 4574/16, 4574/17, 4574/18, 4574/25, 4575/1, 4575/18, 4575/19, 4575/20, 4575/22, 4575/23, 4580/2, 4585, 4592/40, 4593/3, 4594/1, 4595/2, 4596/5, 4597/4, 4597/17, 4597/20, 4599/3, 4599/8, 4599/21, 4599/35, 5206, 5207, 5210, 5213 w obrębie ewid. miasto Ostrów Mazowiecka

Miasto Ostrów Mazowiecka ogłasza przetarg

  • Adres: 07300 Ostrów Mazowiecka, ul. 3-go Maja
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 296 795 433 , fax. 296 795 470
  • Data zamieszczenia: 2019-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ostrów Mazowiecka
    ul. 3-go Maja 66
    07300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 296 795 433, fax. 296 795 470
    REGON: 55066786000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ostrowmaz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi – ulicy Modrej, odcinka ulicy Bielskiej oraz odcinków ulic położonych w obrębie działek KDL-4, KDD-343 (ul. Cyprysowa), od skrzyżowania z ulicą Duboisa do skrzyżowania z ulicą Małkińską o łącznej długości ok. 939m, wraz z budową odwodnienia i przebudową kolizji z infrastrukturą, na działkach nr ewid. 4077/6, 4413, 4574/16, 4574/17, 4574/18, 4574/25, 4575/1, 4575/18, 4575/19, 4575/20, 4575/22, 4575/23, 4580/2, 4585, 4592/40, 4593/3, 4594/1, 4595/2, 4596/5, 4597/4, 4597/17, 4597/20, 4599/3, 4599/8, 4599/21, 4599/35, 5206, 5207, 5210, 5213 w obrębie ewid. miasto Ostrów Mazowiecka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa drogi – ulicy Modrej, odcinka ulicy Bielskiej oraz odcinków ulic położonych w obrębie działek KDL-4, KDD-343 (ul. Cyprysowa), od skrzyżowania z ulicą Duboisa do skrzyżowania z ulicą Małkińską o łącznej długości ok. 939m, wraz z budową odwodnienia i przebudową kolizji z infrastrukturą, na działkach nr ewid. 4077/6, 4413, 4574/16, 4574/17, 4574/18, 4574/25, 4575/1, 4575/18, 4575/19, 4575/20, 4575/22, 4575/23, 4580/2, 4585, 4592/40, 4593/3, 4594/1, 4595/2, 4596/5, 4597/4, 4597/17, 4597/20, 4599/3, 4599/8, 4599/21, 4599/35, 5206, 5207, 5210, 5213 w obrębie ewid. miasto Ostrów Mazowiecka. Projektowany odcinek drogi zlokalizowany jest w terenie zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej. Posiada połączenie z drogą powiatową nr 2655W poprzez skrzyżowanie ulicy Śnieżnej i Duboisa oraz połączenie z drogą wojewódzką nr 627 poprzez skrzyżowanie ulic Cyprysowej i Małkińskiej. Ponadto na długości projektowanego odcinka przewidziano skrzyżowania z ulicami Lazurową, Jodłową, Poziomkową oraz drogą oznaczoną w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolem KDD-30. Podstawowe parametry - klasa drogi - L - odcinek 1, odcinek 2 (km 0+000-0+052, wraz ze skrzyżowaniem z ulicą Lazurową), odcinek 3, - klasa drogi - D - odcinek 2 (km 0+052-0+354), odcinek 4, - przekrój poprzeczny 1x2, - prędkość projektowa – Vp=30km/h, - kategoria ruchu – KR2 – drogi klasy L, - kategoria ruchu – KR1 – drogi klasy D, - szerokość pasa ruchu – 3.0m, - szerokość jezdni - 6.0m, - szerokość pasa ruchu ulicy Modrej – 2.5m, - szerokość jezdni ulicy Modrej – 5.00m, - szerokość chodników – 2.0m, - szerokość ciągu pieszo – rowerowego – 2.5m, - szerokość pasa zieleni – 1.0m, - minimalny promień łuku poziomego – 20m, - minimalny promień łuku pionowego wypukły – 5000m, wklęsły – 5000m, - minimalne pochylenie podłużne – imin=0.31%, - maksymalne pochylenie podłużne – imax=0.95%, - wyokrąglenia krawędzi jezdni na skrzyżowaniach 6.0-8.0m, - pochylenie poprzeczne chodnika na odcinku 0+080-0+300 ulicy Cyprysowej – 2% w kierunku przeciwnym do krawędzi jezdni, - pochylenie poprzeczne chodnika na pozostałych odcinkach – 2% w kierunku jezdni - pochylenie porzeczne jezdni na odcinku 0+080-0+300 ulicy Cyprysowej lewostronne 2%, - pochylenie poprzeczne jezdnia na pozostałych odcinkach prostych – daszkowe 2%, - pochylenie poprzeczne jezdni na łuku kołowym 2-3% - zgodnie z planem sytuacyjnym Konstrukcja nawierzchni - kategoria ruchu – KR2 – dla dróg klasy L, - kategoria ruchu – KR1 – dla dróg klasy D, - podłoże grupy nośności G3 – ulica Cyprysowa, - podłoże grupy nośności G1 – pozostałe odcinki ulic, - głębokość przemarzania w Ostrowi Mazowieckiej – 1.0m, Konstrukcja nr 1 – konstrukcja jezdni – KR1, grupa nośności G1 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego – 4cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego – 5cm, - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – 20cm, - kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie – 15cm, - podłoże G1, Konstrukcja nr 2 – konstrukcja jezdni – KR1, grupa nośności G3 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego – 4cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego – 5cm, - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – 20cm, - kruszywo naturalne stabilizowane cementem o Rm=2.5MPa – 30cm, - kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie – 15cm, - podłoże G3, Konstrukcja nr 3 – konstrukcja jezdni – KR2, grupa nośności G1 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego – 4cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego – 8cm, - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – 20cm, - kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie – 15cm, - podłoże G1, Konstrukcja nr 4 – zjazdy, chodniki, ciąg pieszo – rowerowy - grupa nośności G1 - kostka betonowa – 8cm, - podsypka cementowo - piaskowa – 3cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – 15cm, - kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie – 15cm, - podłoże G1, Konstrukcja nr 5 – zjazdy, chodniki - grupa nośności G3 - kostka betonowa – 8cm, - podsypka cementowo - piaskowa – 3cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – 15cm, - kruszywo naturalne stabilizowane cementem o Rm=2.5MPa – 15cm, - podłoże G3. Zjazdy Zjazdy indywidualne o szerokości 3.5-5.0m o skosach 1.4:1.4 lub wyokrągleniu r=3.5m. Spadki zjazdów max. 5% na długości 5m oraz max 15% na pozostałym odcinku. Dodatkowo na chodniku w obrębie zjazdu należy zachować maks. pochylenie 6%. Branża sanitarna – kanalizacja deszczowa W ramach budowy zamkniętego systemu kanalizacji deszczowej przewidziano wykonanie kolektorów zbiorczych z podłączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej. Wykonanie sieci i przyłączy kanalizacyjnych Projektuje się kolektory i przyłącza kanalizacji deszczowej z rur PP obustronnie gładkich SN8 o średnicach Ø200-400 mm łączonych poprzez kielichy z uszczelką wargową lub dwukielichy z uszczelką wargową. Średnice rur zostały dobrane w zależności od spadków i zakładanych przepływów przy założeniu konieczności zachowania prędkości samooczyszczania w kanałach. Ze względu na panujące warunki hydrogeologiczne należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta przewodów oraz zasad wykonywania podsypki i obsypki kanałów. Kanały uzbroić w betonowe studzienki kanalizacyjne. Podstawowe elementy typowych monolitycznych studzienek kanalizacyjnych: − dennicę studzienki należy wykonać jako monolityczną (jeden etap produkcji), przejścia przez ściany studni kanalizacyjnych muszą być szczelne i elastyczne, − wysokość kinety równa średnicy maksymalnego otworu przyłączanej rury, − odpowiadające wymaganiom odpowiedniej aprobaty technicznej, minimalna wysokość kręgów nadbudowy – 500 mm, − ściany dennic studzienek DN1200, szerokość ścian w miejscu wynosić min. 1020mm +/- 20mm, − przykrycie studzienek kanalizacyjnych – typowa płyta pokrywowa lub zwężka redukcyjna o minimalnej wytrzymałości na obciążenia pionowe 300 kN, − włazy kanalizacyjne typu ciężkiego D-400, okrągłe, z żeliwa szarego Ø 600mm, głębokości gniazda dla oparcia pokrywy min. 5 cm, pobocznica gniazda prosta − drabinka włazowa, powlekana, odpowiadająca wymaganiom normy PN-EN 13101. Parametry i właściwości elementów studzienek: − Szczelność połączeń zapewniona przy ciśnieniu: 50 kPa − Beton o minimalnej klasie wytrzymałości na ściskanie w elementach i w kinecie: ≥C40/50 − Nasiąkliwość betonu poniżej: ≤4 % − Klasa ekspozycji betonu dla elementów zwieńczających, nie mniejsza niż: XC4 i XA1 wg PN-EN 206 − Klasa ekspozycji beton dla pozostałych elementów studzienek, nie mniejsza niż: XC1 i XA1 wg PN-EN 206 W przypadku konieczności zastosowania kaskady wykonać kaskadę zewnętrzną zgodnie ze szczegółem rysunkowym. Średnica kaskady zgodna ze średnicą przewodu kanalizacyjnego. Studnie wykonać o średnicach zgodnych z oznaczeniami na profilu posadowione na podbudowie z wilgotnego betonu C12/15 o grubości 20 cm. W jezdni montować pierścienie odciążające, włazy żeliwno-betonowe typu ciężkiego 40T, poza jezdnią bez pierścieni odciążających, włazy żeliwno-betonowe 25T usytuowane równo z powierzchnią terenu (drogi, chodnika lub pasa zieleni). W studniach wykonać osadniki o głębokości 0,5 m lub kinety kierunkowe. Dno studzienki monolityczne . Konstrukcja studni musi zagwarantować jej szczelność. Podłączenia do króćców studni wykonać za pomocą złączek dwukielichowych lub z zastosowaniem uszczelek In-situ dostarczanych przez producenta studni. Należy stosować kręgi betonowe z fabrycznie zamontowanymi stopniami włazowymi laminowanymi – stopnie muszą być zamontowane mijankowo w dwóch rzędach umożliwiające zejście do samego dna studni. Górna powierzchnia stopnia powinna być pozioma i zabezpieczona przed poślizgiem poprzez zalaminowanie. Stopnie prowadzić do dna osadnika. Studzienki ściekowe wykonane jako betonowe (B50, W12, F150 o nasiąkliwości poniżej 4%) wpusty uliczne o średnicy Ø500 wykonać z pierścieniem odciążającym i osadnikiem głębokości 1,0 m. Stosować wpusty pełne klasy D400 oraz E600 – na wjazdach/zjazdach do zatok autobusowych na zawiasach o wysokości 15 cm. Nie dopuszcza się stosowania wpustów szkieletowych ani krawężnikowych. Wpust uliczny należy posadowić na fundamencie z betonu C12/15 gr. 10,0 cm. Należy przeprowadzać okresową kontrolę (dwa razy w roku) studni i wpustów deszczowych w celu opróżnienia osadników z zanieczyszczeń stałych i piasku. Próbę szczelności przewodów kanalizacyjnych przeprowadzić w oparciu o normę PN-EN 1610. Badanie szczelności przewodów oraz studzienek kanalizacyjnych powinno być prowadzone z użyciem powietrza lub wody. Zgodnie z normą PN-EN 1610 w przypadku występowania wody gruntowej powyżej wierzchu rury należy wykonać badanie szczelności na infiltrację. Rurociągi należy układać: • Na starannie przygotowanym podłożu, poprzez wyrównanie dna, oczyszczenie z kamieni, odwodnienie wykopu, • Na podkładzie z piasku lub pospółki o grubości 20 cm, • Wykonać pełną wymianę gruntu w zakresie wykopów pod sieć kanalizacji deszczowej. Nad siecią na wysokości 30 cm ułożyć taśmę ostrzegawczą. Branża sanitarna – sieć gazowa Przedmiotem opracowania jest projekt przebudowy sieci gazowej średniego ciśnienia kolidujących w projektowaną rozbudową ulic Modra i Bielskiej w Ostrów Mazowiecka. Gazociągi wykonać z rur polietylenowych PE100 typoszeregu SDR17 w średnicy dn 90 i z rur polietylenowych PE100 RC typoszeregu SDR11 w średnicy dn63 na ciśnienie do 0,5 MPa, wg PN-EN 1555-2 Systemy przewodów rurowych z tworzyw sztucznych do przesyłania paliw gazowych - Polietylen (PE) - Część 2: Rury, PN-EN 12007-1:2013-02 "Infrastruktura gazowa - rurociągi o maksymalnym ciśnieniu roboczym do 16 bar włącznie - Część 1: Ogólne wymagania funkcjonalne" lub dokumenty równoważne oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dn. 26.04.2013 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać sieci gazowe i ich usytuowanie. Rury łączyć metodą zgrzewania doczołowego z zastosowaniem kształtek. Do budowy gazociągu stosować kształtki wykonane metodą wtryskową. Zabrania się stosowania kształtek segmentowych do łączenia rur PE. Wykaz kształtek i schemat montażowy załączone są do niniejszego opracowania. Połączenie z gazociągami istniejącymi wykonać zgodnie ze schematem na profilu podłużnym. Wymagania dla rur polietylenowych zgodne z PN-EN 1555:2012 lub dokumenty równoważne. Minimalne wymagania dokumentów równoważnych: - zapewnienie zgodności wyrobu z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie norm, aprobat technicznych oraz właściwych przepisów wymaganych dla rur polietylenowych do przesyłu paliw gazowych. Średnice i długości rurociągów oraz kształtki zgodnie z częścią graficzna opracowania. Stosować kształtki zgodne z załączonym schematem montażowym. Włączenie do istniejącego, czynnego gazociągów (po jego odcięciu przed miejscem połączenia) należy wykonać po wcześniejszym odcięciu dopływu gazu. Włączenia do czynnych gazociągów jako roboty gazo-niebezpieczne należy zlecić Polskiej Spółce Gazownictwa Oddział Warszawa. Wymagana strefa kontrolowana o szer. 1,0, której linia środkowa pokrywa się z osią gazociągu. Branża elektroenergetyczna: W miejscach wskazanych na rysunkach istn. słupy linii napowietrznych należy zdemontować, istn. elektroenergetyczne linie napowietrzne i oświetleniowe we wskazanych miejscach należy przełożyć na proj. słupy, zgodnie z rysunkami. Wszystkie przyłącza napowietrzne i kablowe z modernizowanych odcinków linii napowietrznych do budynków należy odtworzyć. Dla projektowanych słupów należy, istniejące wysięgniki i oprawy przełożyć zgodnie ze schematami i tabelą montażową. Usytuowanie nowoprojektowanych słupów, prowadzenie linii napowietrznych nn i oświetleniowych pokazane jest na rys. w projekcie. Przebudowy wykonać zgodnie z warunkami przebudowy, standardami technicznymi PGE Dystrybucja, obowiązującymi przepisami, normami i katalogami linii napowietrznych. Branża teletechniczna: W ramach robót branży teletechnicznej przewiduje się przebudowę kolizji z siecią teletechniczną. Szczegóły zostały przedstawione w opracowaniu branżowym. Wykaz istniejących budowli i uzbrojenia: W obszarze objętym opracowaniem znajdują się następujące sieci uzbrojenia terenu: a) napowietrzne i kablowe linie energetyczne, b) napowietrzne i kablowe linie telekomukacyjne, c) kanalizacja sanitarna, d) sieć wodociągowa, e) sieć gazowa. 2. Zamawiający wymaga obecności na budowie co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej w każdy dzień, w którym prowadzone będą roboty budowlane. 3. Wszystkie roboty w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem kierownika budowy, kierowników poszczególnych branż robót oraz inspektora nadzoru inwestorskiego wskazanego przez Zamawiającego. 4. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu przez Inspektora Nadzoru wyników badania zagęszczenia podłoża i podbudowy jezdni, certyfikatów, deklaracji jakości, atestów i aprobat technicznych stosowanych materiałów zgodnych z Polskimi Normami, a po zakończeniu zadania złożenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z obmiarem robót w trzech egzemplarzach. 5. Wykonawca zobowiązany jest do składania comiesięcznego raportu wykonanych prac (z ilościami narastającymi) ilościowo-wartościowymi i procentowymi, sprawdzonego i potwierdzonego przez Inspektora Nadzoru. Raport należy dostarczyć Zamawiającemu do dnia 5 miesiąca następnego, za który jest sporządzony. 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco dokumentacji fotograficznej realizowanych robót i przekazywanie jej Zamawiającemu, a w szczególności udokumentuje: stan przed przystąpieniem do wykonywania robót, ważne etapy prac oraz stan po zakończeniu robót. 7. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż wartość kontraktu brutto. 8. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy oraz kosztorysy ofertowe. Harmonogram rzeczowo-finansowy winien być tak skonstruowany aby uwzględniał rozpoczęcie wykonywania robót oraz ich zakończenie zgodnie z postanowieniami SIWZ. Harmonogram powinien uwzględniać wymagania Zmawiającego określone w SIWZ oraz w umowie i zawierać w szczególności: opis elementów poszczególnych robót oraz usług, wartość elementów poszczególnych robót oraz usług, terminy realizacji kolejnych etapów przedmiotu umowy. Ze względu na zamiar sfinansowania części zamówienia w ramach „Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019”, Wykonawca przygotuje odrębne kosztorysy ofertowe uwzgledniające wydatki niekwalifikowane wskazane przez Zamawiającego (roboty dot. kanalizacji sanitarnej). 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego w zależności od konieczności wprowadzenia zmian w trakcie realizacji zamówienia. 10. Rozliczenie Wykonawcy nastąpi fakturami częściowymi (wystawianymi do osiągnięcia wysokości 90% wynagrodzenia umownego) za określony zakres zamówienia zrealizowany na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz fakturą końcową (min. 10% wynagrodzenia umownego) na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez nadzór obu stron. Pierwsza płatność może nastąpić po wykonaniu i odebraniu minimum 10% przedmiotu zamówienia. 11. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca ma obowiązek wprowadzić organizację ruchu na czas prowadzenia prac w pasie drogowym, zgodnie z odrębnym projektem, zatwierdzonym przez Starostę Ostrowskiego. Oznakowanie należy utrzymać w odpowiednim stanie przez cały czas prowadzenia robót. 12. Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w załączonym projekcie będącym załącznikiem do decyzji ZRID nr 11/18 znak: AB.6740.6.8.2018 z dnia 13.09.2018r., wykonanym przez ROAD CONCEPT RENATA KOZAK ul. Sienkiewicza 21, 11-600 Węgorzewo - Projektant: branża drogowa - mgr inż. Renata Kozak, branża sanitarna - mgr inż. Bartosz Szewczyk, branża elektryczna - mgr inż. Daniel Filipowicz, branża teletechniczna - inż. Stanisław Olszewski 13. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót budowlanych i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 14. Nazwy własne materiałów, produktów, urządzeń, usług, systemów lub procesów podanych w niniejszej specyfikacji lub złącznikach (a w szczególności w dokumentacji projektowej lub przedmiarach) służą wyłącznie do podania minimalnych wymagań i parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia ich innymi równoważnymi produktami, materiałami, urządzeniami, usługami, systemami lub procesami o parametrach równoważnych, nie gorszych niż opisane w wyżej wymienionych dokumentach. Jeśli Wykonawca skorzysta z tej możliwości i zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 90 000.00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2019-02-18 do godz. 12:00
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (dotyczy tylko sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p) 3. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach