Przetargi.pl
Budowa drogi rowerowej wzdłuż ulicy Zwycięstwa (odcinek od ronda Stawisińskiego do EMPiK-u)” w ramach zadania inwestycyjnego: Inwestycje w zintegrowaną infrastrukturę związaną z transportem niskoemisyjnym na terenie Koszalina

Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 75-007 Koszalin, Rynek Staromiejski
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3488600, 94 3488654 , fax. 94 3488625
  • Data zamieszczenia: 2017-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski
    Rynek Staromiejski 6-7
    75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3488600, 94 3488654, fax. 94 3488625
    REGON: 330920802
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi rowerowej wzdłuż ulicy Zwycięstwa (odcinek od ronda Stawisińskiego do EMPiK-u)” w ramach zadania inwestycyjnego: Inwestycje w zintegrowaną infrastrukturę związaną z transportem niskoemisyjnym na terenie Koszalina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zakres rzeczowy: Branża drogowa i konstrukcyjna: 1. Roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni. 2. Roboty remontowe nawierzchni z zastosowaniem nowych materiałów na istniejących odcinkach. 3. Odtworzenie stanu pierwotnego z zastosowaniem nowych materiałów na istniejących odcinkach. 4. Budowa i przebudowa chodnika z budową drogi rowerowej w formie połączonego ciągu pieszo-rowerowego (z rozdzielonymi funkcjami dla pieszych i dla rowerzystów); 5. Budowa drogi rowerowej na odcinku od Banku przy Placu Wolności do połączenia z wykonywanym ciągiem pieszo-rowerowym w rejonie istniejącego mostu z bezkolizyjnym przejściem pod ulicą Zwycięstwa - wzdłuż rzeki Dzierżęcinka. 6. Wyprowadzenie drogi rowerowej w kierunku ul. Piastowskiej z przejściem przez ulicę Zwycięstwa, 7. Przebudowa zjazdu 8. Oznakowanie docelowe poziome i pionowe zgodnie z organizacją ruchu. 9. Regulacja pionowa studzienek i włazów. 10. Wykonanie elementów małej architektury zgodnie z dokumentacja projektową w tym m.in. • ławki, • stojaki na rowery, • kosze na śmieci, • kosze na psie odchody, Branża elektryczna: 1. Budowa oświetlenia wraz z doświetleniem przejść dla pieszych, 2. Usunięcie kolizji energetycznych, 3. Pomiary powykonawcze Branża teletechniczna: 1. Budowa rurociągu kablowego (KT) z rur w układzie zgodnie z dokumentacją projektową wraz z montażem studni kablowych 2. Pomiary powykonawcze Zieleń: 1. Wycinka drzew i krzewów kolidujących z projektowanym przebiegiem dróg rowerowych 2. Nasadzenia zastępcze oraz urządzenie zielenią 3. Pielęgnacja zieleni zgodnie z projektem nasadzeń, w tym gwarancja na nasadzenia na okres minimum 5 lat. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wszędzie, gdzie w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia (dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary) wystąpią nazwy materiałów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub inne szczegółowe dane – Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym oraz użycie innych materiałów równoważnych ze wskazanymi – zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: • W zakresie regulacji wszystkich studzienek, kratek ściekowych i włazów kanałowych, które należy regulować pierścieniami z tworzyw sztucznych. Należy przewidzieć możliwość wystąpienia konieczności korekty wysokości istniejących studni poprzez usunięcie podcięcie lub dobudowanie kręgów do wymaganej rzędnej. • Materiał z rozbiórki nadający się do ponownego wykorzystania należy oczyścić, wywieźć i przekazać protokołem zdawczo-odbiorczym na bazę Zarządu Dróg i Transportu w Koszalinie (ul. Przemysłowa), natomiast materiał nie nadający się do wykorzystania (odpad z procesu budowlanego) należy wywieźć na wysypisko odpadów w Sianowie lub inne miejsce uzgodnione na piśmie z właścicielem terenu posiadającego zgodę właściwego organu na składowanie odpadów. Gospodarkę odpadami prowadzić należy zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012r. (Dz. U. z 2013r. 21) Dokumenty stwierdzające składowanie odpadów są wymaganymi dokumentami odbiorowymi. Z materiału pozyskanego z rozbiórki Wykonawca zobowiązany jest rozliczyć się z Zamawiającym. • Wymianę istniejących nawierzchni chodników wykonać całościowo, wzdłuż pasa ruchu dla rowerów. • Pozyskane z wycinki drewno Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. • Warstwę ścieralną nawierzchni bitumicznej AC8S należy wykonać w kolorze czerwonym. Określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale II SIWZ oraz w dokumentacji projektowej i szczegółowych specyfikacjach technicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233162-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 20.000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) 2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r., poz. 978 i 1240) 3) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: Urząd Miejski w Koszalinie Nr rachunku: 41 1140 1137 0000 2444 4400 1003 z dopiskiem: BUDOWA DROGI ROWEROWEJ WZDŁUŻ ULICY ZWYCIĘSTWA (odcinek od ronda Stawisińskiego do EMPiK-u)” w ramach zadania inwestycyjnego: INWESTYCJE W ZINTEGROWANĄ INFRASTRUKTURĘ ZWIĄZANĄ Z TRANSPORTEM NISKOEMISYJNYM NA TERENIE KOSZALINA - WADIUM Informacja dla Wykonawcy Zagranicznego IBAN : PL41114011370000244444001003 BIC/SWIFT: BREX PL PW 4) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego przy czym musi to nastąpić do terminu składania ofert. Kopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. 5) Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Koszalinie, ul. Rynek Staromiejski 6 - 7, 75-007 Koszalin a kserokopię dołączyć do oferty. 6) Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) Dowód wniesienia wadium zgodnie z zasadami wskazanymi powyżej, należy złożyć wraz z ofertą. UWAGA!: Zgodnie z zapisami w PZP, w świetle art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Ponieważ jest to nowa okoliczność skutkująca zatrzymaniem wadium przez Zamawiającego – gwarant, udzielający wykonawcy gwarancji jest zobowiązany taką okoliczność w wystawianym przez siebie dokumencie przewidzieć.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach