Zarząd Powiatu Wyszkowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 07-200 Wyszków, al. Róż 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7420750 , fax. (029) 742 25 10
- Data zamieszczenia: 2016-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Wyszkowskiego
al. Róż 2 2
07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
tel. 029 7420750, fax. (029) 742 25 10
REGON: 55066846200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wyszkowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi powiatowej Nr 4407W na odcinku Nowa Wieś-Porządzie oraz przebudowa drogi powiatowej Nr 4408W na odcinku Zygmuntowo-Sieczychy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 1)budowa drogi powiatowej Nr 4407W na odcinku Nowa Wieś - Porządzie od km 2+490,00 do km 5+340. Zakres prac obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, konstrukcja wzmocnienia istniejącej nawierzchni drogi, odtworzenie konstrukcji jezdni, nawierzchnia gruntowa ulepszona D.05.01.02 - projektowane pobocze z mieszanki kruszywa łamanego i pospółki 50/50%, zjazdy z mieszanki kruszywa łamanego i pospółki 50/50%, oznakowanie pionowe - stała organizacja ruchu. Decyzja nr 11/2013 z dnia 29.08.2013 r. (znak AB.7011.319.2013) o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej: Budowa drogi powiatowej Nr 4407W na odcinku Nowa Wieś - Porządzie.2)przebudowa drogi powiatowej Nr 4408W w miejscowości Zygmuntowo. Zakres prac obejmuje: roboty pomiarowe, przygotowawcze, roboty ziemne, podbudowa, nawierzchnia jezdni i zjazdów publicznych, nawierzchnia na zjazdach indywidualnych i odcinku przejściowym, pobocza, oznakowanie. Decyzja nr 584/2015 z dnia 16.10.2015 r. (znak AB.6740.633.2015) o pozwoleniu na budowę inwestycji pn: Przebudowa drogi powiatowej Nr 4408W w miejscowości Zygmuntowo.3) przebudowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 4408W w miejscowościach Sieczychy i Zygmuntowo. Zakres prac obejmuje: roboty pomiarowe, przygotowawcze, roboty ziemne i przygotowawcze, ustawienie krawężników i obrzeży betonowych, podbudowy, nawierzchnie, odwodnienie, roboty wykończeniowe. Decyzja nr 583/2015 z dnia 16.10.2015 r. (znak AB.6740.632.2015) o pozwoleniu na budowę inwestycji pn: Przebudowa chodnika drodze powiatowej Nr 4408W w miejscowości Sieczychy i miejscowości Zygmuntowo. Uwagi: 1) Zamawiający nie będzie dodatkowo pokrywał Wykonawcy kosztów składowania i utylizacji materiałów oraz odpadów pochodzących z robót rozbiórkowych.2)W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przejezdności i utrzymania nawierzchni zjazdów i dojazdów do posesji przy drodze.3)Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu w przypadku nie uzyskania dofinansowania zadania z Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót, dokumentacja projektowa, STWiOR. Zamówienia uzupełniające: Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego i stanowiącego zakres określony w dokumentacji projektowej. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (na Formularzu Oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ) części zamówienia - zakresu robót, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca przed złożeniem oferty jest zobowiązany do samodzielnej analizy projektu, oceny zakresu i ilości robót oraz ilości użytych materiałów. Zamawiający nie pokrywa kosztów z tym związanych. b) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. c) Wykonawca odpowiedzialny jest za przedstawienie Zamawiającemu dokumentów dopuszczających do stosowania w budownictwie zastosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia materiałów budowlanych. d) Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną budowy na każdym etapie budowy - na własny koszt. e) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zagospodaruje odpady powstałe w trakcie wykonywania robót. f) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dokumentację gospodarki odpadami wymaganą przepisami szczególnymi i udostępnić ją Zamawiającemu na jego żądanie. g) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i wdrożenia w czasie wykonywania zamówienia: projektu czasowej organizacji ruchu, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), harmonogramu realizacji inwestycji, innych dokumentów i prac wymienionych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w treści wzoru umowy. h) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien udzielić minimum 5 lat gwarancji jakości na wykonane roboty. Uwaga: Warunki Zamawiającego dla czasowej organizacji ruchu w okresie wykonania zamówienia:1) Projekt czasowej organizacji ruchu musi przewidywać przejezdność drogi przynajmniej jednym pasem ruchu. 2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości wyłączenia drogi z ruchu na całej długości, z wyjątkiem okresu wykonywania robót polegających na układaniu mas bitumicznych.3) W trakcie robót zapewnione mają być stale i nieprzerwanie dojścia do poszczególnych posesji.4)Odcięcia dojazdów do poszczególnych posesji nie mogą być jednorazowo dłuższe niż 24 godziny. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Polski Bank Spółdzielczy w Wyszkowie ul. Kościuszki 5 nr rachunku bankowego 15 8931 0003 0000 9191 2022 0020 z dopiskiem na blankiecie: Budowa drogi powiatowej Nr 4407W na odcinku Nowa Wieś - Porządzie oraz przebudowa drogi powiatowej Nr 4408W na odcinku Zygmuntowo- Sieczychy. 4.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w Kancelarii Zamawiającego. Oryginał będzie do odbioru po podpisaniu Umowy z wybranym wykonawcą.5.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.6.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.7.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.8.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.9.Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a)wyborze najkorzystniejszej oferty, b)zawarciu z Wykonawcą umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, c)unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.10.Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.12.Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-wyszkow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2613W Zaręby Kościelne - Mianowo
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Długosiodło, Zygmuntowo, Chrzczanka Włościańska na terenie gminy Długosiodło
Dodano: 2016-07-27 - BUDOWA DROGI BEZ NAZWY- SIĘGACZA OD UL. WIŚNIOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
Dodano: 2016-07-27 - BUDOWA ULICY W. REYMONTA WRAZ Z BUDOWĄ KANALIZACJI SANITARNEJ ORAZ PRZEBUDOWĄ SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej nr 380846W w miejscowości Teresin (ul. Lipowa)
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1316W Parysów - Latowicz od km 7+110 do km 8+000
Dodano: 2016-07-26 - Wyznaczenie przejścia dla pieszych przez ul. Wł. Andersa na pl. Bankowym w Warszawie (znak sprawy ZP-63/16)
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej Żelazna Nowa - Kolonia Rozniszew
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Przydworzyce
Dodano: 2016-07-25 - Budowa drogi gminnej Plewki - Stare Suski
Dodano: 2016-07-25