Przetargi.pl
Budowa drogi powiatowej Nr 2272L Lublin – Głusk – Skrzynice – Chmiel – Sobieska Wola – dr. woj. Nr 837 na odcinku Dominów – Skrzynice

Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach ogłasza przetarg

  • Adres: 24200 Bełżyce, ul. Żeromskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5162475, 5162885 , fax. 815 162 478
  • Data zamieszczenia: 2017-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach
    ul. Żeromskiego 3
    24200 Bełżyce, woj. lubelskie
    tel. 081 5162475, 5162885, fax. 815 162 478
    REGON: 43102926300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdplublin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi powiatowej Nr 2272L Lublin – Głusk – Skrzynice – Chmiel – Sobieska Wola – dr. woj. Nr 837 na odcinku Dominów – Skrzynice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi powiatowej Nr 2272L Lublin – Głusk – Skrzynice – Chmiel – Sobieska Wola – dr. woj. Nr 837 na odcinku Dominów – Skrzynice. Przedmiotowa inwestycji realizowana będzie na odcinku od km 9+111 do km 9+376, dr. pow. Nr 2272L – tj. część I-a Etapu I-ego i zawiera następujące elementy: - Roboty przygotowawcze - Roboty ziemne - Odwodnienie korpusu drogowego - Podbudowy - Nawierzchnie - Roboty wykończeniowe - Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu - Elementy ulic - Czasowa organizacja ruchu Szczegółowy zakres prac wskazano w przedmiarach robót, PBW i SST stanowiących odpowiednio załączniki do SIWZ. 3.2 Kod numeryczny Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotowego zadania: 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i energetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu. 45232310-8 Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 3.3. Zamawiający będzie wymagał, aby tablice znaków pionowych posiadały umieszczone na tylnej stronie tablicy „nalepki” z następującymi informacjami:  data produkcji znaku,  nazwa lub znak handlowy wykonawcy znaku,  okres gwarancji odpowiedni do typu folii odblaskowej lica znaku i materiału tarczy znaku (tj. 7, 10 lub 12 lat),  nazwa właściciela – Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach.  tel. 81 516 28 84  nr drogi 2272L. …  km …………… . Oznakowania powinny być wykonane w sposób trwały i wyraźny, czytelny z normalnej odległości widzenia, a całkowita powierzchnia naklejki nie była większa niż 30 cm20. Czytelność i trwałość cechy na tylnej stronie tarczy znaku nie powinna być niższa od wymaganej trwałości znaku. Naklejkę należy wykonać z folii nieodblaskowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 24 000,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych i 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu, (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1), w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. W cenę oferty należy wkalkulować koszt opracowania projektu organizacji ruchu i oznakowania na czas prowadzenia robót i geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z wymaganymi uzgodnieniami i zatwierdzeniami. W/w projekt czasowej organizacji ruchu i geodezyjna inwentaryzacja będą wymagane do przedłożenia Zamawiającemu, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy. W cenę oferty (cena ryczałtowa) należy wkalkulować ewentualny koszt opracowania projektu organizacji ruchu i oznakowania na czas prowadzenia robót i geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z wymaganymi uzgodnieniami i zatwierdzeniami. Projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych jest załącznikiem do postępowania przetargowego. W przypadku gdy wykonawca zechce dokonać zmiany czasowej organizacji ruchu, zobowiązany jest opracować na swój koszt. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć w oryginale do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach