Przetargi.pl
Budowa drogi od Bartkowa do Goleniaw, gm. Zagnańsk oraz przebudowa infrastruktury technicznej w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury drogowej na lata 2016 -2019

Gmina Zagnańsk ogłasza przetarg

  • Adres: 26-050 Zagnańsk, ul. Spacerowa 8
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3001322 , fax. 41 3001373
  • Data zamieszczenia: 2016-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagnańsk
    ul. Spacerowa 8 8
    26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3001322, fax. 41 3001373
    REGON: 29101086600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi od Bartkowa do Goleniaw, gm. Zagnańsk oraz przebudowa infrastruktury technicznej w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury drogowej na lata 2016 -2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa drogi od Bartkowa do Goleniaw, gm. Zagnańsk oraz przebudowa infrastruktury technicznej w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury drogowej na lata 2016 -2019. 1. Zakres robót do wykonania został określony w dokumentacjach technicznych: Projekcie wykonawczym; Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarach robót - stanowiących załączniki do SIWZ oraz zapisami w niniejszej SIWZ oraz wniosku o dofinansowanie inwestycji. 2. Wszelkie użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia prosimy traktować jako informację uściślającą, zostały użyte wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć zapewnienie minimalnych parametrów produktu wskazanego w dokumentacji. Wykonawca, który do wyceny przyjmie rozwiązania równoważne jest zobowiązany udowodnić równoważność przyjętych urządzeń, sprzętu i materiałów w celu potwierdzenia, że oferowane rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone w SIWZ. 3.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót budowlanych: I Branża drogowa 1.1.budowa drogi klasy D o szerokości jezdni 5,0m, długości 624,98 m ( km 0 + 000,00m do km 0 + 624.98 m), 1.2.budowa jednostronnego chodnika przyjezdniowego szerokości 2,0m z kostki betonowej koloru czerwonego grubości 8 cm, pobocze umocnione i utwardzone tłuczniem warstwą grubości 15 cm o szerokości min 0,75 cm, 1.3.wykonanie zjazdów szerokości 5,0 m na posesje z kostki betonowej grubości 8cm koloru szarego, a w ciągu projektowanego cieku pod projektowanymi zjazdami przepusty z rur betonowych fi 50cm z prefabrykowanymi ściankami czołowymi, 1.4.odprowadzenie wód opadowych z powierzchni drogi i chodnika powierzchniowo poprzez nadanie spadków podłużnych i poprzecznych w kierunku krawędzi jezdni, a następnie do projektowanego cieku z betonowych elementów prefabrykowanych, skąd w km. około 0 + 621 wody opadowe wprowadzić do projektowanej kanalizacji deszczowej. 1.5.budowa kanału deszczowego z rur kanalizacyjnych fi 315 mm PCV klasy T ( typu ciężkiego) na przedłużeniu projektowanego cieku z betonowych elementów prefabrykowanych oraz 1 szt. przykanalika łączącego wpust uliczny z kanałem głównym z rur kanalizacyjnych PVC -U klasy S (typu ciężkiego) SDR 34 o średnicy fi 0,2 m. Studzienka wpustu ulicznego z osadnikiem głębokości 50 cm lub 30 cm z płytą fundamentową gr. 15 cm na posypce piaskowej lub żwirowej gr.10 cm. Wpust uliczny żeliwny typu WUp - II - A z nową prostokątną konstrukcją korpusu kratki ściekowej klasy C 250, z płytą i pierścieniem odciążającym prefabrykowanym. Na kanale deszczowym fi 0.3 m typowe studnie rewizyjne fi 1.2 m z kręgów z betonu wibropasowanego B55. Na studzienkach włazy żeliwne tj. dla studni zlokalizowanych w pasie drogowym typu D400 z wkładką tłumiącą, zabezpieczone przed kradzieżą. Regulacja wysokości osadzenia włazów za pomocą betonowych pierścieni dystansowych o wysokości 6,8 0raz 10 cm. Studzienki wyposażone w stopnie włazowe stalowe w otulinie poliamidowej. 1.6. wycinka drzew i rozbiórka ogrodzeń kolidujących z budową drogi, 1.7. wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, 1.8.roboty ziemne w bezpośredniej bliskości istniejącego uzbrojenia wykonać ręcznie, z zachowaniem szczególnej ostrożności i pod nadzorem pracownika użytkownika sieci, w szczególności zalecenie to dotyczy kabli teletechnicznych, kabli energetycznych oraz gazociągu posadowionych stosunkowo płytko. II. Branża elektryczna - budowa oświetlenia 1. montaż nowych słupów aluminiowych nr 16/2 do nr 16/22 - 21 kpl, 2.montaż opraw typu LED o mocy 51 W - 21 szt,, 3. podwieszenie przewodu ASXSn 2 x 25 mm2 - na dł. 82 m, 4.wykonanie zasilania podwyższonych słupów wydzielonego oświetlenia kablami typu YAKY 4 x35 mm2 -na dł. 720 m , 5.ułożenie bednarki Fe - Zn 25 x 4 mm łączącą konstrukcję słupów na dł. 685 m. wzdłuż trasy kabla oświetleniowego III. Przebudowa innej infrastruktury technicznej zgodnie z dokumentacją. IV. Roboty wykończeniowe: a) zagospodarowanie terenu urządzeniami małej architektury (ławeczki - 2 szt., kosze na śmieci - 2 szt.), b) montaż tablicy informacyjnej o wym. 0,7 m x 0,9 m. - 1 szt., Montaż i wykonanie zgodnie z kalkulacją własną. Uwaga: Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załącznikach do SIWZ: a). Projektach wykonawczych; b). Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; c). Przedmiarze robót. Załączony do niniejszej SIWZ przedmiar robót należ traktować jako element pomocniczy i dodatkowy. d). Wniosek o dofinansowanie inwestycji. (nie stanowiący załącznika do SIWZ) Rysunki i część opisowa są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w opisie, a nie ujęte na rysunkach lub ujęte na rysunkach a nie w opisie należy traktować tak, jakby były ujęte w obu przypadkach. 3.4. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie przeznaczonym pod roboty budowlane oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 3.5. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy organizację ruchu na odcinku prowadzonych robót w uzgodnieniu z mieszkańcami celem zapewnienia bezpieczeństwa i przejezdności o każdej porze. 3.6.Wykonawca dokona wszelkich uzgodnień wraz z uzyskaniem stosownych decyzji wynikających z opinii Zarządców dróg, linii energetycznych, telefonicznych, sieci sanitarnych i wodociągów itp. 3.7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zajęciem pasa drogowego oraz wszystkie koszty związane z odbiorami inwestycji. Ponadto Wykonawca wykona na swój koszt inwentaryzację geodezyjną powykonawczą zrealizowanej infrastruktury, kosztorys powykonawczy oraz kosztorys różnicowy zatwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego, które należy przedstawić przy odbiorze końcowym robót. 3.8.Warunki płatności - Zamawiający przewiduje dokonanie płatności za realizację przedmiotu zamówienia na podstawie 3 faktur: a) faktura częściowa w wysokości 30% wynagrodzenia należnego Wykonawcy po wykonaniu i odebraniu 50% zakresu rzeczowego inwestycji b) faktura częściowa w wysokości 40% wynagrodzenia należnego Wykonawcy po wykonaniu i odebraniu 80% zakresu rzeczowego inwestycji c) faktura końcowa w wysokości 30% wynagrodzenia należnego Wykonawcy po wykonaniu i odebraniu całości przedmiotu zamówienia. Wykonawca dostosuje harmonogram rzeczowo - finansowy do w/w warunków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie dwadzieścia tysięcy złotych00/100) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 ze zmianami). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Samsonowie nr 58 8512 0002 2001 0000 0143 0005 z dopiskiem Wadium w postępowaniu pn.: Budowa drogi od Bartkowa do Goleniaw, gm. Zagnańsk oraz przebudowa infrastruktury technicznej w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury drogowej na lata 2016 - 2019.. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Zamawiający zwróci również wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego wraz z odsetkami w przypadku: a) odmowy podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesienia wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) braku możliwości zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Zwrot oraz zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagnansk.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach