Przetargi.pl
Budowa drogi na terenach inwestycyjnych przy ulicy Leśnej i Żytniej w miejscowości Kolbuszowa

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 36-100 Kolbuszowa, ul. 11-go Listopada
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 275 874 , fax. 172 275 874
  • Data zamieszczenia: 2020-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. 11-go Listopada 10
    36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie
    tel. 172 275 874, fax. 172 275 874
    REGON: 83044323200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat.kolbuszowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi na terenach inwestycyjnych przy ulicy Leśnej i Żytniej w miejscowości Kolbuszowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Budowę drogi na terenach inwestycyjnych przy ulicy Leśnej i Żytniej o długości 432,60 mb w miejscowości Kolbuszowa Zakres robót przewidzianych do wykonania traktuje się jako ETAP I. 1. Parametry techniczne : • Szerokość jezdni - 6,00m (2x3,00m) • Spadek poprzeczny jezdni 2 % daszkowy • Spadki podłużne wg profilu podłużnego drogi 2. Konstrukcja nawierzchni jezdni: • Warstwa piasku stabilizowanego cementem Rm=2,5MPa - 15cm • Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63mm -20cm • Jezdnia ograniczona krawężnikiem betonowym 15x30cm na ławie z betonu B-15 i podsypce cementowo – piaskowej 3. Zakres robót obejmuje: A – Roboty przygotowawcze - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą. - 0,44 km - Przebudowa istniejących hydrantów p.poż. - przestawienie poza obręb krawędzi drogi –2 kpl. -Regulacja wysokościowa istniejących zaworów wodnych – 4szt -Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 20 cm za pomocą spycharek – 3464m2 -Roboty ziemne wykonywane koparkami chwytakowymi o poj .łyżki 0.40 m3 w gr.kat. I-III w ziemi uprzednio zmag.w hałdach z transp. urobku na odl. 1 km sam. samowyład. – 693m3 B – Roboty ziemne: -Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.40 m3 w gr.kat. III-IV z transp. urobku na odl.do 1 km – 850m3 - Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne jezdni w gruncie kat. II-VI – 2956m2 C – Elementy ulic: - Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ławy betonowej z oporem z betonu B-15 na podsypce cementowo-piaskowej -886m D- podbudowa jezdni: -Dolna warstwa podbudowy z piasku stabilizowanego cementem Rm = 2,50 Mpa grub.15cm 2956m2 - Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-63mm gr. 20 cm -2653m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 7 000,00 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych.) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach (art. 45, ust.6): 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz.978 i 1240). Wadium wnoszone w formie gwarancji/poręczenia musi: -obejmować cały okres związania ofertą. - obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto podane w Rozdziale I niniejszej SIWZ z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu na: (podać nazwę zadania). Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa u ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. Obowiązkiem Wykonawcy jest dbałość o właściwy, odpowiednio wczesny termin dokonania zlecenia przelewu. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 502 (tak jak oferta) - w załączeniu do oferty. 6. Z treści gwarancji/poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp: 8.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. ustawy PZP. 8.2. Zgodnie z w/w artykułem Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.3. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8.4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8.6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8.7. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda numeru konta na które należy zwrócić wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający dokona zwrotu wadium na konto, z którego dokonano wniesienia wadium. Wykonawca ponosi pełne konsekwencje wynikające z pomyłek w podaniu numeru konta. Zamawiający prosi o wpisanie numeru konta w następującym formacie: XX XXXX XXXX XXXX XXXX XXXX XXXX. 8.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach