Przetargi.pl
Budowa drogi na Osiedlu Młodych w miejscowości Krzywiń

Gmina Krzywiń ogłasza przetarg

  • Adres: 64-010 Krzywiń, ul. Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 170 525 , fax. 655 170 676
  • Data zamieszczenia: 2019-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzywiń
    ul. Rynek 1
    64-010 Krzywiń, woj. wielkopolskie
    tel. 655 170 525, fax. 655 170 676
    REGON: 41105057000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.krzywin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi na Osiedlu Młodych w miejscowości Krzywiń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi na Osiedlu Młodych w miejscowości Krzywiń wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej odwadniającej przedmiotową drogę. Zakres zamówienia obejmuje: Zadanie polega na budowie drogi nr 3 na Osiedlu Młodych o długości 304,5 m na działkach nr ewid 1051, 559/17, 1167, 1184/12 oraz część drogi nr 2 od km ok. 0+253 do 0+386, tj. od końca istniejącej części drogi nr 2 do połączenia z drogą nr 3, na działce nr ewid. 1184/12 o długości ok. 133 m. PODSTAWOWE DOCELOWE WSKAŹNIKI PROJEKTOWE DROGI 1. Klasa techniczna - D 2. Długości dróg : - droga nr 2 o l = 133 mb - droga nr 3 o l = 304,5 mb -------------------------------------- Razem : l = 437,5 mb 3. Szerokość jezdni: - 2x 3,00 = 6.0 m – droga nr 3 w km 0+000 ÷0+088 - 2 x 2,50 = 5,0 m - droga nr 2 i droga nr 3 w km 0+088 ÷ 0+304,5 4. Obciążenie ruchem drogowym: KR –2 : 13 -70 osi obl. na pas/dobę – 100kN/dobę 5. Chodniki o szer. 1,85 +0,15 = 2,0 m 6. Spadek poprzeczny jezdni : - dwustronny daszkowy 2 % na zewnątrz - droga nr 3 w km 0-+000 ÷0+088 - dwustronny 2 % do osi jezdni - droga 2 i 3 w km 0+088 – 0+304,5 7. Szerokość pasa drogowego 12,0 ÷ 17,0 m 8. Przekrój normalny: - droga nr 2: nawierzchnia o szer. 5,0 m z koski betonowej gr. 8 cm – szarej, spadek poprzeczny 2% do osi jezdni, w osi jezdni ściek z koski betonowej prostokątnej, nawierzchnia obramowana obustronnie krawężnikiem wtopionym - droga nr 3: na odcinku 0+00 do 0+088 spadek daszkowy 2%, nawierzchnia o szer. 6,0 m z kostki betonowej gr. 8 cm i obramowaniem obustronnym krawężnikiem betonowym wystającym, przyległy parking na samochody osobowe – 24 miejsca parkingowe o wym. 2,50 x 5,0 m, na krawędziach jezdni obustronne ścieki z kostki betonowej prostokątnej, chodnik o szer. 1,85 m z kostki betonowej gr. 8 cm, przyległy do parkingu; na odc. 0+088 do 0+304,50 nawierzchnia o szer. 5,0 m z kostki betonowej gr. 8 cm, spadek poprzeczny 2 % do osi jezdni, w osi jezdni ściek z kostki betonowej prostokątnej, nawierzchnia obramowania obustronnym krawężnikiem wtopionym Przedmiotem zamówienia jest także wykonanie sieci kanalizacji deszczowej odwadniającej drogę będącej przedmiotem inwestycji. Zakresem prac w części kanalizacyjnej jest wykonanie sieci zgodnie z projektem budowlanym na odcinkach: 1. Studnie na sieci kanalizacji deszczowej: - DII26 – DII26.7d, przy czym ze studni DII26.6 należy wyprowadzić wpusty drogowe zgodnie z projektem, wykonanie pozostałych wpustów drogowych na tym odcinku nie jest elementem zamówienia (odejścia w studniach lub trójnikach należy zaślepić); - DII33 – DII34.1.1 – bez wpustów drogowych, odejścia zaślepić; - DII34.1 – DII34.3 – bez wpustów drogowych, odejścia zaślepić; - DII34.3 – DII34.4; - DII34.3 – DII34.3.2; - DII16 (wpięcie do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej) – DII37Z – bez wpustów drogowych, odejścia zaślepić; - DII37Z – DII42 – wpusty drogowe wykonać tylko ze studni DII42, pozostałe studnie bez wpustów drogowych, odejścia zaślepić; - DII42 – DII42.3; - DII42 – DII46; 2. Sieć kanalizacji deszczowej: Sieć kanalizacji deszczowej należy wykonać z rur PP-b o średnicy Ø 315 wynosi 1357,50 m. Kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (projektem budowlanym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, kosztorysami ofertowymi), stanowiącymi załącznik do niniejszej specyfikacji. Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonych w ST. Na przedmiotowe zadanie Zamawiający wymaga udzielenia minimum 3 - letniego okresu gwarancji/rękojmi. Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w dokumentacji technicznej towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywane w dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. W przypadku składania oferty, w której wykonawca proponuje rozwiązania równoważne, do oferty należy dołączyć w formie tabeli wykaz proponowanych materiałów, urządzeń itp. równoważnych, a w przypadku rozwiązań równoważnych do opisanych zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy wykonawca zobowiązany jest także wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, sposoby wykonania zamówienia spełniają wymagania zamawiającego. W przypadku, gdy zastosowanie rozwiązania równoważnego wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wyłącznie Wykonawca i zrealizuje inwestycję w nieprzekraczalnym czasie określonym przez Zamawiającego w SIWZ. Każdy z wykonawców winien dokonać oględzin miejsca budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny i wyceny prac w celu uwzględnienia wszystkich robót i czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty oględzin miejsca budowy poniesie Wykonawca. Ponadto zakres prac obejmuje: Sporządzenie operatu kolaudacyjnego, na który składa się: 1) dokumentacja powykonawcza geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą, 2) atesty na materiały i prefabrykaty, 3) protokoły odbioru robót, 4) wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń. Technologia wykonania prac: 1. Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. 2. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. 3. Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. 4. Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. 5. Teren okoliczny należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp, wymaga aby wszystkie prace fizyczne związane z wykonywaniem wszystkich robót będących przedmiotem zamówienia i określonych w dokumentacji projektowej, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666, z późn. zm., dalej: Kodeks pracy), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę musi wnieść wadium w wysokości 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów (jeśli dotyczy). 3. Kosztorys ofertowy, 4. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach