Przetargi.pl
Budowa drogi łączącej ul. Mickiewicza z obwodnicą w ramach zadania pn. „Budowa drogi łączącej drogę powiatową nr 1895P z planowaną obwodnicą Wronek” w formule zaprojektuj i wybuduj

Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 64-510 Wronki, ul. Ratuszowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 545 300 , fax. 672 545 328
  • Data zamieszczenia: 2019-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy
    ul. Ratuszowa 5
    64-510 Wronki, woj. wielkopolskie
    tel. 672 545 300, fax. 672 545 328
    REGON: 52696600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wronki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi łączącej ul. Mickiewicza z obwodnicą w ramach zadania pn. „Budowa drogi łączącej drogę powiatową nr 1895P z planowaną obwodnicą Wronek” w formule zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zamierzenie budowlane polegające na wykonaniu kompleksowej dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych) oraz wykonaniu robót dla budowy drogi łączącej drogę powiatową nr 1895P z planowaną obwodnicą Wronek. Opracowanie obejmuje odcinek ul. Mickiewicza we Wronkach, od skrzyżowania z drogą gminną (Osiedle Borek) do planowanego połączenia z obwodnicą, w obrębie istniejącego lasu. Długość odcinka wynosi ok. 1122,46 mb. Wykonawca jest zobowiązany w szczególności: pozyskać mapy do celów projektowych, wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i uzyskać w imieniu Zamawiającego niezbędne decyzje, pozwolenia, uzgodnienia lub opinie innych organów, a także inne dokumenty wymagane przepisami szczególnymi oraz zbudować i oddać do użytkowania przedmiotową drogę. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w załącznikach, tj. w programie funkcjonalno – użytkowym, badaniu geotechnicznym oraz projekcie koncepcyjnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 100.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Do oferty wykonawca dołącza: 1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczeń stanowią Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ. 2. Harmonogram rzeczowo–finansowy robót – w którym Wykonawca zobowiązany jest do wskazania poszczególnych elementów robót w oparciu o szacunkowy przedmiar robót Zamawiającego stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ, ich wyceną wraz z podaniem czasookresów wykonania poszczególnych robót. Podane wartości należy wpisać po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. Harmonogram rzeczowo - finansowy robót stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnieniu. 3. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa lub w przypadku składania oferty wspólnej (wówczas pełnomocnictwo musi zostać udzielone do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). 4. dowód wniesienia wadium. 5. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych a art 13 lub art 14. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach