Przetargi.pl
Budowa drogi łączącej ul. Ekonomiczną z ul. Hodowlaną wraz z infrastrukturą techniczną komunikującą tereny SSE w Gminie Bieruń w ramach zadania budżetowego pn.: „Budowa drogi łączącej ul. Ekonomiczną z ul. Hodowlaną, wraz z infrastrukturą techniczną komunikującej tereny SSE w Gminie Bieruń.

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 242 400, , fax. 322 164 777
  • Data zamieszczenia: 2020-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 323 242 400, , fax. 322 164 777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi łączącej ul. Ekonomiczną z ul. Hodowlaną wraz z infrastrukturą techniczną komunikującą tereny SSE w Gminie Bieruń w ramach zadania budżetowego pn.: „Budowa drogi łączącej ul. Ekonomiczną z ul. Hodowlaną, wraz z infrastrukturą techniczną komunikującej tereny SSE w Gminie Bieruń.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I ogólna 1. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): główny przedmiot: 45233140-2 Roboty drogowe kody pomocnicze: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 77211400-6 Usługi wycinania drzew 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 45232400-6 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45233162-2 Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń 45233221-4 Malowanie nawierzchni 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych 45233292-2 Instalowanie urządzeń ochronnych 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45317300-5 Inne instalacje elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Budowa drogi łączącej ul. Ekonomiczną z ul. Hodowlaną wraz z infrastrukturą techniczną komunikującą tereny SSE w Gminie Bieruń w ramach zadania budżetowego pn.: „Budowa drogi łączącej ul. Ekonomiczną z ul. Hodowlaną, wraz z infrastrukturą techniczną komunikującej tereny SSE w Gminie Bieruń. 3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie odcinka drogi łączącej ul. Ekonomiczną z ul. Hodowlaną o długości 480,0 m wraz z budową kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicznego i kanalizacji technologicznej, realizowanych w ramach zadania budżetowego pn: „Budowa drogi łączącej ul. Ekonomiczną z ul. Hodowlaną, wraz z infrastrukturą techniczną, komunikującej tereny SSE w Gminie Bieruń”. A) Zakres robót został określony w przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) i obejmuje w szczególności: 1. Roboty geodezyjne. 2. Roboty drogowe – przygotowawcze, ziemne i nawierzchniowe. 3. Kanalizacja deszczowa. 4. Oświetlenie drogowe. 5. Kanalizacja technologiczna. 6. Wykonanie oznakowania pionowego,oznakowania poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu. 7. Zieleń. 8. Regulacje urządzeń istniejących. 9. Prace geodezyjne związane ze stabilizacją punktów granicznych w terenie. 10. Dokumentacja powykonawcza. 11. Wykonanie, dostawa, montaż i demontaż tablic informacyjno—promocyjnych o realizowanej inwestycji. B) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach, stanowiących załączniki do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (SOPZ): 1. Projekt budowlany. 2. Projekty wykonawcze (branże: drogowa, sanitarna, elektryczna, teletechniczna). 3. Projekt docelowej organizacji ruchu. 4. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). 5. Przedmiary robót. 6. Projekt tablic (wizualizacja) oraz sposób montażu tablic informacyjnych. oraz w projekcie umowy, stanowiącej załącznik do SIWZ. C) Dostępność dla osób niepełnosprawnych zagwarantowana zostanie poprzez wykonanie dróg z zachowaniem zasad, zgodnie z Ustawą o drogach publicznych oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, tj.: - zastosowanie w obrębie przejścia dla pieszych w nawierzchni chodnika pasów ostrzegawczych wykonanych z tzw. kostki integracyjnej z wypustkami, - na długości przejścia obniżeń krawężnika, których zadaniem jest poprawa bezpieczeństwa i stworzenie przestrzeni przyjaznej wszystkim użytkownikom o zróżnicowanych ograniczeniach w mobilności i percepcji, w tym osobom niepełnosprawnym, - zastosowanie ciągłości nawierzchni chodnika i ścieżki rowerowej na zjazdach, - maksymalne pochylenia podłużne na ciągach pieszych (chodnikach) – do 6%, - dobre oświetlenie ścieżki rowerowej i chodnika, - podpory znaków drogowych usytuowane w sposób, który nie utrudnia użytkowania chodnika, w tym przez osoby niepełnosprawne. D) Informacja o dofinansowaniu projektu: Projekt pn. „Budowa drogi łączącej ul. Ekonomiczną z ul. Hodowlaną wraz z infrastrukturą techniczną komunikującą tereny SSE w Gminie Bieruń” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa VI. "Transport", Działanie 6.1. "Drogi wojewódzkie, powiatowe i gminne". Zamawiający zastrzega, że może unieważnić postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1a) ustawy pzp: jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu. E) Warunki i wymagania. 1. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie kadry kierowniczej, zgodnie z pkt. IV.2.3. SIWZ. 2. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości w odniesieniu do całego przedmiotu umowy zrównanej z okresem rękojmi za wady wynosi min. 36 miesięcy, licząc od daty odbioru protokołu końcowego. 3. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę (siłami własnymi Wykonawcy) kluczowych części zamówienia. Przez kluczowe części zamówienia należy rozumieć: wykonanie robót drogowych wskazanych w działach: od 1.2 do 1.5 przedmiaru robót branży drogowej. F) Zamawiający nie przewiduje: dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy pzp, udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ,7 ustawy pzp. G) Zamawiający przewiduje zastosowanie wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. Wymagania w tym zakresie zawiera SOPZ i wzór umowy. H) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 100 000,00 zł. Zasady, formy i termin wnoszenia wadium określa SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia Wykonawcy warunku udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu (na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1,5,6,7,8 ustawy pzp, 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej, innych podmiotów na potrzeby realizacji zamówienia (zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału). Oświadczenia, o jakich mowa wyżej , Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej w ofercie, za wyjątkiem oświadczenia o którym mowa poniżej. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego: (www.bierun.pl; BIP: zakładka - zamówienia publiczne/zamówienia powyżej 30 000 euro/ogłoszenia o zamówieniach/ przedmiotowe zamówienie) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp tj. informacje podawane na otwarciu ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp tj.: o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Zawartość oferty: 3.1 Wypełniony formularz ofertowy. 3.2 Kosztorysy ofertowe sporządzone zgodnie z zapisami SIWZ. 3.3 Oświadczenia, zobowiązania. 3.4 Pełnomocnictwa w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, w przypadku reprezentacji Wykonawcy przez pełnomocnika oraz w przypadku uczestnictwa w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie. 3.5 Informacje w zakresie wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach