Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w msc. Przystań, gmina Olszewo-Borki – w systemie zaprojektuj i wybuduj

Gmina Olszewo-Borki ogłasza przetarg

  • Adres: 07415 Olszewo-Borki, ul. Władysława Broniewskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 761-31-07 , fax. 297 613 223
  • Data zamieszczenia: 2017-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olszewo-Borki
    ul. Władysława Broniewskiego 13
    07415 Olszewo-Borki, woj. mazowieckie
    tel. 029 761-31-07, fax. 297 613 223
    REGON: 54830100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w msc. Przystań, gmina Olszewo-Borki – w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w msc. Przystań, gmina Olszewo - Borki – w systemie zaprojektuj i wybuduj. Łączna długość trasy 1,100 km. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji oraz zezwoleń na budowę, wybudowanie drogi gminnej w msc. Przystań, budowę oświetlenia ulicznego energooszczędnego LED (20-30 szt.), uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie drogi. Zakres prac projektowych obejmuje w szczególności: 1) Projekt budowlany (branża budowlana, branża elektryczna); 2) Materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi; 3) Dokumentacja geologiczna (Badania gruntowo–wodne na terenie budowy dla potrzeb posadowienia obiektów); 4) Projekt wykonawczy (branża budowlana, branża elektryczna); 5) Projekt organizacji ruchu na czas robót; 6) Projekt stałej organizacji ruchu; 7) Mapy z projektem podziału nieruchomości; 8) Informacje i Plan Bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 9) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót; 10) Przedmiary robót, 11) Kosztorysy inwestorskie; 12) Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach; 13) Inwentaryzacja zieleni; 14) Uzyskanie decyzji (pozwolenia na budowę) o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 687 ze zm.); 15) Dokumentacja formalno – prawna, w tym uzgodnienia z właścicielami działek, na których planuje się wykonanie przebudowy dotyczące szczegółowego przebiegu robót i sposobu ich wykonania; 16) Dokumentację powykonawczą; 17) Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. Wszelkie materiały wyjściowe, uzgodnienia, decyzje pozyskuje własnym staraniem Wykonawca. Zamawiający udzieli mu w tym celu stosownych upoważnień. Projektowane parametry drogi: - droga gminna klasy D (dojazdowa), - szerokość korony drogi – do 8,50 m, - pobocza z kruszywa łamanego o szerokości – 0,50 m, - jezdnia o nawierzchni bitumicznej o szerokości – 3,50 m, 5,00 m oraz łącznie 5,00 m + 2,50 m – ścieżka rowerowa o nawierzchni bitumicznej, - podbudowa z kruszywa łamanego, - ścieżka rowerowa obramowana obrzeżem betonowym, - miejsca postojowe z kostki granitowej, obramowane krawężnikiem granitowym, - oznakowanie poziome i pionowe, - przekrój szlakowy na całym odcinku, - odwodnienie powierzchniowe przez spływ do istniejących lub projektowanych rowów oraz w teren nieutwardzony w granicach pasa drogowego, lokalnie do projektowanego drenażu francuskiego, - oświetlenie uliczne energooszczędne LED. W ramach zamówienia należy zapewnić zaprojektowanie i odnowienie zjazdów indywidualnych i publicznych oraz wlotów i skrzyżowania z drogą powiatową. Zamawiający przewiduje wycinki drzew na przedmiotowym odcinku drogi. Należy tak zaprojektować i wykonać przebudowę, aby zachować istniejące uzbrojenie i urządzenia podziemne, przebudować kolidujące uzbrojenie. Podczas przebudowy należy zwracać szczegółową uwagę na osnowę geodezyjną, a w przypadku uszkodzenia punktu geodezyjnego Wykonawca będzie odpowiedzialny do przywrócenia do wznowienia punktu geodezyjnego na własny koszt. Uwaga! Wykonawca winien uwzględnić podczas wykonywania przedmiotu zamówienia roboty dotyczące budowy sieci wodociągowej wraz z przyłączami, realizowane odrębnie przez inną firmę. Prace będą trwały do 30.06.2016r. Wykonawca winien umożliwić swobodny dostęp dla sprzętu i pracowników innej firmy do wykonania przedmiotowej sieci wodociągowej. Zakres robót budowlanych obejmuje w wykonanie robót budowlanych (branża budowlana i branża elektryczna) na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej (uzgodnionej i przyjętej przez Zamawiającego) i specyfikacji technicznych, wraz z pełną obsługą geodezyjną i inwentaryzacją powykonawczą. UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Części III SIWZ, którą stanowi Program Funkcjonalno – Użytkowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę w wadium w wysokości 16.000,00 PLN (słownie: szesnaście tysięcy złotych). 12.2. Forma wadium 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz.1804 oraz 2015 r. poz.978 i 1240). 2) Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołany obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ. Dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji, złożony wraz z ofertą. Wadium nie może zawierać zapisów ograniczających obowiązek zapłaty wadium. Oryginał dokumentu (poręczenie bankowe, poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz.1804 oraz 2015 r. poz.978 i 1240) należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot, bez konieczności rozszywania (dekompletacji) oferty, np. umieścić w oddzielnej kopercie ze wskazaniem na niej nazwy postępowania, w którym jest składane. Dokument wadialny musi identyfikować wykonawcę oraz zawierać informacje, iż stanowi zabezpieczenie wadium w przedmiotowym postępowaniu. 12.3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Nr 44 8922 0009 0000 0361 2000 0030, z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu na budowę drogi gminnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w msc. Przystań, gmina Olszewo-Borki – w systemie zaprojektuj i wybuduj.” Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy załączyć do oferty zgodnie z zapisami pkt 12.2.2) niniejszej SIWZ. 3) Wadium może być wniesione przez jednego z Wykonawców lub Pełnomocnika. 12.4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 12.5. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp (opisanego w pkt 12.6. a) SIWZ). 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp (opisanego w pkt. 12.5.1 SIWZ) jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12.6. Utrata wadium Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach