Przetargi.pl
budowa drogi gminnej w Woskowicach Małych

Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, ul. Stanisława Dubois
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 190 359 , fax. 774 104 841
  • Data zamieszczenia: 2020-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
    ul. Stanisława Dubois 3
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 774 190 359, fax. 774 104 841
    REGON: 52451300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa drogi gminnej w Woskowicach Małych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233140-2 Roboty drogowe 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie na podstawie projektu budowlanego, prawomocnego pozwolenia na budowę, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz schematu docelowej organizacji ruchu. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) roboty pomiarowe; 2) roboty remontowe – cięcie piłą nawierzchni bitumicznych; 3) wykonanie koryta drogowego pod warstwy konstrukcyjne z zagęszczeniem; 4) ustawienie oporników betonowych wtopionych o wymiarach 12x25 cm na ławie betonowej; 5) wykonanie podbudowy pomocniczej z gruntu stabilizowanego cementem (Rm = 5 MPa) o grubości 20 cm po zagęszczeniu; 6) wykonanie podbudowy zasadniczej z tłucznia kamiennego granitowego frakcji 0-63 mm o grubości 15 cm po zagęszczeniu; 7) wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego granitowego frakcji 0-31,5 mm o grubości 10 cm po zagęszczeniu; 8) skropienie podbudowy z tłucznia kamiennego granitowego asfaltem; 9) wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki bitumicznej Ac 16W o grubości 4 cm po zagęszczeniu; 10) skropienie warstwy wiążącej asfaltem; 11) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki bitumicznej AC 11S o grubości 5 cm po zagęszczeniu; 12) wykonanie poboczy utwardzonych tłuczniem kamiennym granitowym frakcji 0-31,5 mm o grubości 10 cm po zagęszczeniu i szerokości 0,75 m wraz ze zjazdami; 13) wykonanie rowów odwadniających o szerokości dna 0,4 m i głębokości 0,5 m wraz z obsianiem mieszanka traw skarp, dna i poboczy; 14) montaż pionowych znaków drogowych II generacji z folią odblaskową na słupkach stalowych, ocynkowanych o średnicy min. 60 mm: 14.1) B – 33 – 2 szt., 14.2) A – 12a – 2 szt.; 14.3) D42 – 1 szt., 14.4) D43 – 1 szt., 14.5) E17a – 1 szt., 14.6) E18a – 1szt. 15) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Przedmiot zamówienia należy wykonać w szczególności zgodnie z: 1) dokumentacją projektową, 2) prawomocnym zezwoleniem na budowę, 3) specyfikacją istotnych warunków zamówienia opracowaną dla potrzeb niniejszego zamówienia, 4) schematem docelowej organizacji ruchu, 5) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), 6) ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215), 7) rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 454), 8) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2015 r. poz. 1314), 9) obowiązującymi normami oraz ze sztuką budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej. Uwagi: 1) wszystkie nazwy własne podane zarówno w opisach rysunków jak i na rysunkach projektów oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych należy traktować jako określenie standardu urządzeń, materiałów i rozwiązań technicznych. Parametry techniczno-eksploatacyjne zastosowanych urządzeń i materiałów powinny być co najmniej takie, jak pokazanych na rysunkach oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymiary urządzeń i ich połączeń muszą być zgodne z podanymi na rysunkach i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; 2) Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zdobyć wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy; 3) wszystkie materiały zastosowane do realizacji zadania muszą być fabrycznie nowe i posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty certyfikaty i aprobaty należy dostarczyć Zamawiającemu. Na roboty objęte zadaniem Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 36 miesięcy, maksymalnie 60 miesięcy, licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót. 3.2 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp), osób realizujących czynności w ramach przedmiotu umowy, tj.: wykonanie robót branży drogowej, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.). Wymagania określające w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do siwz. 3.3 Zamawiający wymaga przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji. 3.4 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w siwz i ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 9.800,00 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy osiemset 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach