Urząd Gminy Rusinów ogłasza przetarg
- Adres: 26-411 Rusinów, Żeromskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 6727022 , fax. 48 6727023
- Data zamieszczenia: 2020-01-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Rusinów
Żeromskiego 4
26-411 Rusinów, woj. mazowieckie
tel. 48 6727022, fax. 48 6727023
REGON: 54534300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rusinow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi gminnej w miejscowości Przystałowice Małe dz. nr 1597/4 wraz z włączeniem do drogi powiatowej dz. nr 1597/1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Realizacja zadania obejmuje wykonanie następującego asortymentu robót: Realizacja zadania obejmuje wykonanie następującego asortymentu robót : · ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE: wyznaczenie głównych punktów trasy · PODBUDOWY: profilowanie i zagęszczenie podłoża, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 mm, skropienie podbudowy emulsją asfaltową; · NAWIERZCHNIE: warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11W 50/70, na-wierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S 50/70 gr. 4cm; · ROBOTY WYKOŃCZENIOWE: pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 10 cm · URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU: słupki do znaków, przymocowanie tablic znaków drogowych ostrzegawczych i informacyjnych Długość odcinka – 580 m, szerokość na całym odcinku - 4,5 m; skrzyżowanie z drogą powiatową o wyokrągleniu przecięcia się krawędzi dróg, łukiem o R = 8,0; obustronne pobocza o szerokości 1,5 m. Na całym odcinku zaprojektowano przekrój drogowy charakteryzujący się szerokością jezdni: 4,5 i pochyleniem dwustronnym 2%, z obu stron pobocza o szerokości 1,5 m i pochyleniu 6% na zewnątrz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233250-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferent jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) w jednej z form określonych w art. 45, ust. 6 Prawo Zamówień Publicznych do dnia 17.01.2020 r. do godz. 10.00. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Przysucha filia Rusinów: nr 56 9145 1053 3200 2378 2000 0017. 3. Gwarancja bankowa lub gwarancja ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium lub zabezpieczenia należytego wykonania umowy, winna spełniać co najmniej następujące wymogi: a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj.: jego nazwę i adres, b) określać kwotę gwarantowaną w PLN, c) określać termin ważności gwarancji, d) podać przedmiot gwarancji, nazwę zamówienia wynikającą ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz tytuł ( np. wadium, należyte zabezpieczenie umowy), e) być gwarancją samoistną, nieodwołalną i bezwarunkową, płatną na każde żądanie, f) przewidywać wszystkie przypadki utraty wadium – zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium (oryginał dokumentu) należy dołączyć do oferty. W przypadku składania wadium w formie przelewu pieniędzy na konto Gminy Rusinów, Wykonawca złoży w ofercie oryginał lub kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -Załącznik nr 4 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi przedłożyć kserokopię opłaconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) wraz z kserokopią potwierdzającą zapłatę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont ul. Czapli w Opaczy-Kolonii - zamówienie podobne
Dodano: 2024-05-28 - „Remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Michałowice”
Dodano: 2024-05-16 - „Remont dróg gruntowych tłuczniem i destruktem bitumicznym wraz z równaniem i profilowaniem nawierzchni na terenie Gminy Michałowice” - zamówienie podobne
Dodano: 2024-01-09 - „Remont dróg gruntowych tłuczniem i destruktem bitumicznym wraz z równaniem i profilowaniem nawierzchni na terenie Gminy Michałowice” - zamówienie podobne
Dodano: 2023-12-12 - Przebudowa ulicy Ogrodowej polegająca na budowie drogi dla pieszych w miejscowości Stare Opole, Gmina Siedlce
Dodano: 2023-11-08 - Budowa parkingu przy ulicy Kuchy w Regułach- II
Dodano: 2023-09-27 - „Remont dróg gruntowych tłuczniem i destruktem bitumicznym wraz z równaniem i profilowaniem nawierzchni na terenie Gminy Michałowice”
Dodano: 2023-07-20 - „Remont ulicy Ceglanej i ulicy Krótkiej w Komorowie"
Dodano: 2023-07-04 - Wykonanie prac związanych z przebudową podwórka przy budynku Międzynarodowa 52/54A.
Dodano: 2023-06-01 - „Remont dróg gruntowych tłuczniem i destruktem bitumicznym wraz z równaniem i profilowaniem nawierzchni na terenie Gminy Michałowice”
Dodano: 2023-05-31