Urząd Gminy Rusinów ogłasza przetarg
- Adres: 26-411 Rusinów, Żeromskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 6727022 , fax. 48 6727023
- Data zamieszczenia: 2018-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Rusinów
Żeromskiego 4
26-411 Rusinów, woj. mazowieckie
tel. 48 6727022, fax. 48 6727023
REGON: 54534300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rusinow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi gminnej w miejscowości Przystałowice Małe dz. nr 1597/4, włączenie do drogi powiatowej dz. nr 1597/1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie następującego asortymentu robót: · ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE : wyznaczenie głównych punktów trasy · PODBUDOWY: profilowanie i zagęszczenie podłoża, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 mm, skropienie podbudowy emulsją asfaltową; · NAWIERZCHNIE : warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11W 50/70, nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej warstwa ścieralna z mieszanki mineralnoasfaltowej AC11S 50/70 gr. 4cm; · ROBOTY WYKOŃCZENIOWE: pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 10 cm · URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU: słupki do znaków, przymocowanie tablic znaków drogowych ostrzegawczych i informacyjnych. Szczegółowy zakres robót umieszczono w projekcie budowlanym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233250-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium Oferent jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 4 700,00 zł (słownie: cztery tysiące siedemset złotych 00/100) w jednej z form określonych w art. 45, ust. 6 Prawo Zamówień Publicznych do dnia 10.09.2018 r. do godz. 10:00. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Przysucha filia Rusinów: nr 56 9145 1053 3200 2378 2000 0017. Gwarancja bankowa lub gwarancja ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium lub zabezpieczenia należytego wykonania umowy, winna spełniać co najmniej następujące wymogi: a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj.: jego nazwę i adres, b) określać kwotę gwarantowaną w PLN, c) określać termin ważności gwarancji, d) podać przedmiot gwarancji, nazwę zamówienia wynikającą ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz tytuł ( np. wadium, należyte zabezpieczenie umowy), e) być gwarancją samoistną, nieodwoływalną i bezwarunkową, płatną na każde żądanie, f) przewidywać wszystkie przypadki utraty wadium – zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz udowodnić, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając: 1) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określające: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont ul. Czapli w Opaczy-Kolonii - zamówienie podobne
Dodano: 2024-05-28 - „Remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Michałowice”
Dodano: 2024-05-16 - „Remont dróg gruntowych tłuczniem i destruktem bitumicznym wraz z równaniem i profilowaniem nawierzchni na terenie Gminy Michałowice” - zamówienie podobne
Dodano: 2024-01-09 - „Remont dróg gruntowych tłuczniem i destruktem bitumicznym wraz z równaniem i profilowaniem nawierzchni na terenie Gminy Michałowice” - zamówienie podobne
Dodano: 2023-12-12 - Przebudowa ulicy Ogrodowej polegająca na budowie drogi dla pieszych w miejscowości Stare Opole, Gmina Siedlce
Dodano: 2023-11-08 - Budowa parkingu przy ulicy Kuchy w Regułach- II
Dodano: 2023-09-27 - „Remont dróg gruntowych tłuczniem i destruktem bitumicznym wraz z równaniem i profilowaniem nawierzchni na terenie Gminy Michałowice”
Dodano: 2023-07-20 - „Remont ulicy Ceglanej i ulicy Krótkiej w Komorowie"
Dodano: 2023-07-04 - Wykonanie prac związanych z przebudową podwórka przy budynku Międzynarodowa 52/54A.
Dodano: 2023-06-01 - „Remont dróg gruntowych tłuczniem i destruktem bitumicznym wraz z równaniem i profilowaniem nawierzchni na terenie Gminy Michałowice”
Dodano: 2023-05-31