Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej w miejscowości Mchy

Gmian Książ Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-130 Książ Wielkopolski, ul. Stacha Wichury 11A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2822001 , fax. 061 2822724
  • Data zamieszczenia: 2009-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmian Książ Wlkp.
    ul. Stacha Wichury 11A 11A
    63-130 Książ Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2822001, fax. 061 2822724
    REGON: 00053046500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaz-wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej w miejscowości Mchy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej w miejscowości Mchy na dł. 255 m. 1)Istotne parametry określające wielkość robót. długość odcinka drogi 255 m. szerokość drogi 5,0 m. szerokość poboczy 0,75 m. 2)Stan istniejący. Istniejąca droga gminna posiada nawierzchnię z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. około 26 cm. i szerokości 4,8-5,0 m. Wzdłuż ogrodzenia szkoły wydzielono na długości około 55 m. zatokę postojową dla samochodów osobowych z nawierzchnią z kruszywa łamanego i żużla. Nawierzchnia o przekroju drogowym ma spadek jednostronny 2%. Szerokość poboczy gruntowych wynosi 0,5-0,75 m. Odwodnienie powierzchniowe w granicach pasa drogowego. 3)Stan projektowy. Projektuje się wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego grysowego szerokości 5,0 m. z włączeniem do drogi o nawierzchni bitumicznej. W tym celu należy dokonać regulacji szerokości istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego do szerokości 5,3 m. warstwą gr. 26 cm oraz wyrównać i wyprofilować spadek poprzeczny do wartości 2% warstwą kruszywa łamanego średniej grubości 5,0 cm. Taką samą warstwą należy wzmocnić nawierzchnię istniejącej zatoki postojowej. Nawierzchnia z betonu asfaltowego grysowego dwuwarstwowa o łącznej grubości 8,0 cm. Warstwy układać z odsadzkami przeciw-działającymi obłamywaniu się krawędzi warstwy ścieralnej. Na wjazdach wykonać identyczne warstwy bitumiczne. Dla zapewnienia odwodnienia lokalizuje się wzdłuż nawierzchni bitumicznej ściek z prefabrykatów betonowych na długości 110 m. od km. 0+096 do km. 0+206. W związku z realizacją nowych warstw nawierzchni należy wysokościowo wyregulować odcinek wjazdu na teren szkoły oraz fragment chodnika z betonowej kostki brukowej. Przy wejściu bocznym, obok zatoki postojowej, wykonać odcinek chodnika z betonowej kostki brukowej w obrzeżach betonowych. Pobocza na szerokości 0,75 m. uzupełnić i wyprofilować. 4)Konstrukcja nawierzchni. nawierzchnia jezdni i wjazdów warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grysowego zamkniętego gr. 4 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grysowego częściowo zamkniętego gr. 4 cm warstwa wyrównawcza z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie średniej gr. 5 cm poszerzenie podbudowy - istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego warstwa z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 26 cm i średniej szerokości 0,4 m.nawierzchnia zatoki postojowej wzmocnienie i wyprofilowanie warstwą kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 5 cm chodnik nawierzchnia z betonowej kostki brukowej szarej gr. 6 cm na podsypce cementowej piaskowej gr. 5 cm ściek prefabrykat betonowy na ławie betonowej z betonu C 12/15. Szczegółowy zakres prac zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót i kosztorys ślepy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz wzór umowy dostępne na stronie internetowej Zamawiającego. Jeżeli w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i w przedmiarze robót pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia , to określają one minimalny standard jakości materiałów przyjęty do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować materiały równoważne. Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie ofertowej: a)wykonanie zakresu robót wynikającego z projektu b)odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, c)zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie drogi oraz wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, d)zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, e)prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i ppoż. f)umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organom nadzoru budowlanego i jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego, g)uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, przywrócenie terenu do stanu pierwotnego i przekazania go Zamawiającemu w dniu ostatecznego odbioru, Wymagany okres gwarancji: - na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP 1. 2 Za spełnienie warunku określonego w pkt 1.1 a Zamawiający uzna: 1)prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zarejestrowanej w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 1. 3. Za spełnienie warunku określonego w pkt 1.1 b Zamawiający uzna: 1) udokumentowane należyte wykonanie , w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni asfaltowych dróg na dł. min. 5 km ( z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców ) 2)dysponowanie w celu wykonania zamówienia osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej. 1. 4. Za spełnienie warunku określonego w pkt. 1.1 c Zamawiający uzna: 1)posiadanie polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności lub załączenie oświadczenia o gotowości do zawarcia umowy ubezpieczenia. 1. 5.Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia. 1. 6. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie Zamówienia wymaga się aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania o których mowa w dziale VIII pkt. 1.1;, 1.2.; 1.3. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie oferenta - art. 22 Pzp. - Załącznik nr 1 do oferty -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej, potwierdzające, że przedmiot działania wykonawcy, obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówienia wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Załącznik nr 2 do oferty -Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmująca ubezpieczenie robót budowlanych i rozbiórkowych oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków a w przypadku jej braku oświadczenia o gotowości do zawarcia umowy ubezpieczenia - Załącznik nr 3 do oferty -Kserokopia, potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej oraz zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert - Załącznik nr 4 do oferty -Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni asfaltowych dróg na dł. min. 5 km z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje, protokoły odbioru, itp. ) - Załącznik nr 5 do oferty -Upoważnienie do podpisania oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym ( lub innym dokumencie )jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Oferenta - w przypadku podpisywania oferty przez osobę nieupoważnioną - Załącznik nr 6 do oferty -Oświadczenie wykonawcy wskazujące w ofercie część zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom - Załącznik nr 7 do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksiaz-wlkp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach