Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej w miejscowości Jarocin w km 0+000,00 do km 0+722,74

Gmina Jarocin ogłasza przetarg

  • Adres: 37-405 Jarocin,
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8713141 wew. 28
  • Data zamieszczenia: 2019-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jarocin
    37-405 Jarocin, woj. podkarpackie
    tel. 015 8713141 wew. 28
    REGON: 53604800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.bip.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej w miejscowości Jarocin w km 0+000,00 do km 0+722,74
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Budowa drogi gminnej w miejscowości Jarocin w km 0+000,00 do km 0+722,74.” 1. Branża Drogowa 1.1. roboty przygotowawcze a) Wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych – Droga gminna w terenie równinnym – 0,71 km, b) Zdjęcie humusu lub darniny – Mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) gr 30-40 cm – 156,40 m³, c) Rury ochronne – ułożenie rur ochronnych dwudzielnych – 33,00 m 1.2. Roboty ziemne a) Wykonanie wykopów gruntach I-II kat. – wykonanie wykopów mechanicznie w gr. kat. I-II z transportem urobku na odkład – 4,30 ³m, b) Wykonanie nasypów – wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. I-II – 738,90 m³, 1.3. Podbudowy a) Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża – wykonane w gruncie kategorii I-II – 4 275,40 m², b) Warstwa mrozoochronna – wykonanie warstwy mrozoochronnej z gruntu niewysadzinowego o CBR>20% gr. 22 cm - 4 275,40 m², c) Podbudowy z mieszanki niezwiązanej – wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej C90/3 (0/63) grubość warstwy - 4 275,40 m², 1. 4. Nawierzchnie a) Nawierzchnia z betonu asfaltowego – wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W grubości 5 cm – 3 928,70 m² oraz wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm - 3 928,70 m², b) Nawierzchnia z kruszywa naturalnego – wykonanie pobocza utwardzonego kruszywem naturalnym – 1 084,40 m² 4. Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu a) Oznakowanie poziome – oznakowanie poziome jezdni mat cienkowarstwowymi (farba chlorokauczukowa) – linie ciągłe – 2,50 m² b) Oznakowanie pionowe – ustawienie słupków z rur stalowych Ø 60 mm dla znaków drogowych, wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami – 4 szt. oraz przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do gotowych słupków – folia odblaskowa II generacji – 6,00 szt. 2. Zakres zamówienia obejmuje również: - uporządkowanie terenu po wykonanych robotach, - usuwanie śmieci, zbędnych materiałów, utylizację odpadów budowlanych. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art.3 ust.1 pkt. 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania (wywozu i utylizacji ) na własny koszt odpadów powstałych podczas realizacji zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami. - wykonanie niezbędnych prób i badań - obsługę geodezyjną w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, wykonanie dokumentacji powykonawczej, 3. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszym zamówieniem oraz inne informacje niezbędne do właściwej wyceny robót określają: - projekty budowlane ( projekty techniczne , projekty stałej organizacji ruchu) - załącznik nr 10 do SIWZ, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 13 do SIWZ, - przedmiary robót - załącznik nr 12 do SIWZ, - wzór umowy - załącznik nr 7 do SIWZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ust.6 ustawy PZP tj; w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804). Wykonawca który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Tarnobrzegu O/Nisko: 55 9434 1025 2006 1691 5102 0009 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu na wykonanie zadania pn.: Budowa drogi gminnej w miejscowości Jarocin w km 0+000,00 do km 0+722,74.” 2. Kserokopie dowodu wpłaty (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty. 3. Wadia w formach niepieniężnych należy dołączyć w oryginale do oferty. 4. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji, z treści tej gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, że na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego, w terminie związania ofertą, gwarant zobowiązuje się do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 5 ustawy PZP. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert –termin związania ofertą. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, najpóźniej do dnia 14.05.2019r do godz.11.00 6. Zamawiający (zgodnie z art. 46 ust.1 ustawy PZP) zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy PZP. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy z sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli takiego zabezpieczenia żądano). 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzyma również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 10. Pozostałe przypadki zwrotu lub zatrzymania wadium zawarto w art. 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie założeniami w pkt VIII.1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach