Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej w Barzynie

Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, ul. Stanisława Dubois
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 190 359 , fax. 774 104 841
  • Data zamieszczenia: 2019-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
    ul. Stanisława Dubois 3
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 774 190 359, fax. 774 104 841
    REGON: 52451300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej w Barzynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233140-2 Roboty drogowe 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych Przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Roboty drogowe: 1.1 Roboty pomiarowe. 1.2 Roboty remontowe – ciecie piłą nawierzchni bitumicznej. 1.3 Rozbiórka istniejącej nawierzchni z tłucznia kamiennego o grubości do 15 cm z odwiezieniem materiału z rozbiórki na odległość do 2 km i rozścieleniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 1.4 Roboty ziemne (wykonanie koryta drogowego pod warstwy konstrukcyjne z zagęszczeniem). 1.5 Ustawienie oporników betonowych wtopionych na ławie betonowej. 1.6 Wykonanie podbudowy pomocniczej z gruntu stabilizowanego cementem o grubości 20 cm po zagęszczeniu. 1.7 Wykonanie podbudowy zasadniczej z tłucznia kamiennego frakcji 0-63 mm o grubości 15 cm po zagęszczeniu. 1.8 Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego frakcji 0-31,5 mm o grubości 10 cm po zagęszczeniu. 1.9 Skropienie podbudowy z tłucznia kamiennego asfaltem. 1.10 Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki bitumicznej o grubości 4 cm po zagęszczeniu. 1.11 Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki bitumicznej o grubości 5 cm po zagęszczeniu. 1.12 Wykonanie poboczy utwardzonych tłuczniem kamiennym frakcji 0-31,5 mm o grubości 10 cm po zagęszczeniu. 1.13 Wykonanie muld infiltracyjnych. Warstwę ścieralną należy wykonać całą szerokością jezdni. 2. Docelowa organizacja ruchu: 2.1 Montaż pionowych znaków drogowych II generacji z folią odblaskową na słupkach stalowych ocynkowanych o średnicy min. 70 mm: A-7 – 1 szt., B-33 – 2 szt., A-11a z tabliczką T-1 – 2 kpl. 2.2 Wykonanie liniowego progu zwalniającego płytowego U-16c z betonu asfaltowego o grubości 10 cm po zagęszczeniu. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, prawomocnym zezwoleniem na budowę, specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, schematem docelowej organizacji ruchu, ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186, z późn. zm.), ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U z 2019 r. poz. 266, z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r. poz. 124), rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 170, poz. 1393, z poźn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2019 r., poz. 1417), z obowiązującymi normami oraz ze sztuką budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej. Uwagi: 1) wszystkie nazwy własne podane zarówno w opisach rysunków jak i na rysunkach projektów oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych należy traktować jako określenie standardu urządzeń, materiałów i rozwiązań technicznych. Parametry techniczno-eksploatacyjne zastosowanych urządzeń i materiałów powinny być co najmniej takie, jak pokazanych na rysunkach oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymiary urządzeń i ich połączeń muszą być zgodne z podanymi na rysunkach i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; 2) Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zdobyć wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy. Na roboty objęte zadaniem Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 3 lat, maksymalnie 5 lat, licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zadania muszą być fabrycznie nowe, w gatunku pierwszym i posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty i aprobaty należy dostarczyć Zamawiającemu). Zamawiający udostępnia przedmiar robót jako element pomocniczy do wyceny oferty. 3.2 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp), osób realizujących czynności w ramach przedmiotu umowy, tj.: wykonanie robót branży drogowej, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.). Wymagania określające w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do siwz. 3.3 Zamawiający wymaga przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji. 3.4 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w siwz i ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 13.900,00 zł (słownie złotych: trzynaście tysięcy dziewięćset 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach