Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej ul. Grunwaldzkiej w miejscowości Stegna

Urząd Gminy w Stegnie ogłasza przetarg

  • Adres: 82103 Stegna, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 478 171 , fax. 552 478 395
  • Data zamieszczenia: 2017-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Stegnie
    ul. Gdańska 34
    82103 Stegna, woj. pomorskie
    tel. 552 478 171, fax. 552 478 395
    REGON: 54264600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej ul. Grunwaldzkiej w miejscowości Stegna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest Budowa drogi gminnej ul. Grunwaldzkiej w miejscowości Stegna Zakres robót 1. Zamiar inwestycyjny w zakresie branży drogowej obejmuje: 1) Roboty rozbiórkowe dotychczasowego utwardzenia elementów drogi; 2) Budowę jezdni drogi klasy L, kategorii ruchu KR1, obciążeniu 100kN/oś, spadku daszkowym 2%, szerokości 5,0m (2x2,5m), długości ok. 590mb. o nawierzchni z betonu asfaltowego; 3) Budowę chodnika jednostronnego, szerokości 2,0m o nawierzchni z betonowej kostki brukowej ; 4) Budowę drogi rowerowej szerokości 2,5m o nawierzchni z betonowej kostki niefazowanej; 5) Budowę miejsc postojowych dla samochodów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5t., usytuowanych równolegle i prostopadle do osi drogi o nawierzchni z betonowej kostki brukowej; 6) Budowę zjazdów indywidualnych i publicznych o nawierzchni z betonowej kostki brukowej; 7) Wykonanie zieleni- humusowanie i obsianie trawą; 8) Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego – nowej organizacji ruchu drogowego. 2. Zamiar inwestycyjny w zakresie branży sanitarnej obejmuje: 1) Budowę kanalizacji deszczowej systemu zamkniętego odprowadzającej wody opadowe i roztopowe z projektowanego układu komunikacyjnego związanego z budową. Wody ujęte w systemie zamkniętym zostaną rozsączone do gruntu poprzez skrzynki rozsączające; 2) Odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z elementów drogi przewidziano do 3 zlewni. Do oczyszczania wód z zawiesin i substancji ropopochodnych zastosowane będą na kolektorze separatory koalescencyjne ze zintegrowanym osadnikiem. 3 Zamiar inwestycyjny w zakresie branży elektroenergetycznej – oświetlenia ulicznego obejmuje: 1) Demontaż starej linii oświetleniowej; 2) Budowę oświetlenia ulicznego wg normy PN-EN 13201 z zasilaniem z istniejącej szafki oświetleniowej oraz wg poniższych wartości: - napięcie zasilania 3x230/400V, 50Hz; - moc zainstalowana i zapotrzebowana 1,55 kW; - układ sieci zasilającej TN-C; - układ instalacji TN-C-S. 3) Budowa nowej sieci oświetleniowej z zastosowaniem: linii kablowej doziemnej, słupów stalowych, ocynkowanych, wysięgnikowych, stożkowych H-8m, fundamentów, opraw oświetleniowych ze źródłem typu LED do zastosowań zewnętrznych. 4. Przedmiot umowy realizowany będzie na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót ( które traktowane są pomocniczo ), ustaleń SIWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną. 5. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, nie ma na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy Pzp, a służy jedynie jak najdokładniejszemu przedstawieniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania co najmniej tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. Zamawiający dopuszcza również rozwiązania równoważne opisane za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Wycena oferty winna być poprzedzona wizją lokalną terenu realizowanej roboty i jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego i powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i wiedzą techniczną. 7. Materiały z rozbiórki nadające się do użytku lub ponownego wbudowania są własnością Zamawiającego. Na etapie wykonywania proc rozbiórkowych Zamawiający wskaże miejsce składowania tych materiałów. Materiały z rozbiórki nie nadające się do wykorzystania stają się własnością Wykonawcy i winny być usunięte poza teren budowy na koszt Wykonawcy z zachowaniem przepisów ustawy o odpadach. 8. Wykonany zakres robót ma zapewnić prawidłowe funkcjonowanie drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania, Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 30 000,00 zł ( słownie: trzydzieści tysięcy zł ) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Stegnie nr konta 33 8308 0001 0000 0550 2000 0070 podając na poleceniu przelewu informację: Wadium do zamówienia nr RII-INW.272.7.2017 Przy wnoszeniu wadium przelewem, dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem dokonania wpłaty - dokumentem potwierdzającym dokonanie wpłaty jest uznanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego w terminie wyznaczonym na składanie ofert tj. do dnia 19.04.207 r.(wpływ środków na rachunek Zamawiającego). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 2-5 stosowny dokument należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Stegnie, ul. Gdańska 34, w pokoju nr 9 – do dnia 19.04.2017 r., natomiast kserokopię dołączyć do oferty. 3. Do oferty należy dołączyć kserokopię polecenia przelewu lub innej formy wadium. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4. Zgodnie z art. 46 ust 1 i 1a ustawy Pzp, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a) ustawy Pzp Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zgodnie z art. 46 ust. 4a) ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach