Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej ul. Bartniki

Gmina Wielbark ogłasza przetarg

  • Adres: 12-160 Wielbark, ul. Grunwaldzka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 218 106 , fax. 896 218 106
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielbark
    ul. Grunwaldzka 2
    12-160 Wielbark, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 218 106, fax. 896 218 106
    REGON: 51074327800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wielbark.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej ul. Bartniki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zadania pn. „Budowa drogi gminnej ul. Bartniki”. Zakres robót obejmuje: 1) wytyczenie geodezyjne robót przy sieci energetycznej i robót budowlanych, 2) nadzór techniczny operatora ENERGA, 3) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, 4) wykonanie nawierzchni jezdni i zjazdów indywidualnych z kostki brukowej, 5) regulacja studzienek dla zaworów wodociągowych, 6) zabezpieczenie kabli sieci elektroenergetycznej. Konstrukcja nawierzchni jezdni 1) projektowania długość drogi – 368 mb, 2) projektowana szerokość drogi – 5 mb, 3) projektowana warstwa ścieralna z kostki betonowej o gr. 8 cm w kolorze szarym, 4) projektowana warstwa podsypki cementowo-piaskowej o grubości - 5 cm, 5) projektowana górna warstwa podbudowy o grubości – 20 cm z mieszanki kruszywa łamanego fr. 0/31,50 mm zagęszczanego mechanicznie, 6) projektowana podbudowa z kruszywa naturalnego o gr. 15cm, 7) podłoże: grunt rodzimy , typu nośności G1, Konstrukcja nawierzchni zjazdów indywidualnych 1) projektowana warstwa ścieralna z kostki betonowej o gr. 8 cm w kolorze grafitowym, 2) projektowana warstwa podsypki cementowo-piaskowej o gr. 3cm, 3) projektowana warstwa podbudowy z mieszanki kr.łamanego 0/31,50 mm o gr. 15cm, 4) podłoże: grunt rodzimy , typu nośności G1, W ramach prac na drodze gminnej oraz na wjazdach bramowych przewidziano wbudowanie nawierzchnię z kostki betonowej o gr. 8 cm i krawężnika betonowego 15x22 cm. Konstrukcja nawierzchni poboczy 1) nawierzchnia z kruszywa naturalnego (pospółka) gr. - 10cm, Odwodnienie drogi Powierzchniowe odwodnienie jezdni i korony drogi zapewnione jest dzięki odpowiednim spadkom podłużnym i poprzecznym na pobocze drogi. Na całym projektowanym odcinku drogi przyjęto przekrój daszkowy o 2 % spadku poprzecznym dwustronnym. Przyjęte spadki poprzeczne i podłużne na projektowanym odcinku umożliwiają odprowadzenie wód z jezdni w sposób grawitacyjny na pobocza drogi. Sieć elektroenergetyczna Istniejące kable pod drogą i wjazdami na posesje, należy zabezpieczyć odpowiednio rurami grubościennymi typu AROT DVK110PS. Zamówienie zostało szczegółowo opisane w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 zł). 1) Wadium może być wnoszone w: pieniądzu; 2) gwarancjach ubezpieczeniowych; 3) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 4) gwarancjach bankowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Szczytnie Oddział Wielbark nr 61 8838 1057 2008 0500 0202 0021 z dopiskiem „wadium na: Budowa drogi gminnej ul. Bartniki”
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę FORMULARZ OFERTOWY (Załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 pkt 12-23 (Załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b (Załącznik nr 3 do SIWZ). 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (Załącznik nr 2 i Załącznik nr 3 do SIWZ). 5. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy)(Załącznik nr 6 do SIWZ). 6. Potwierdzenie wniesienia wadium. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, składają dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 8. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj. informacji z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 4 do SIWZ); (oświadczenia nie należy załączać do oferty)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach