Gmina Ryczywół ogłasza przetarg
- Adres: 64-630 Ryczywół, ul. Mickiewicza
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 283 70 02, , fax. 67 283 89 90
- Data zamieszczenia: 2017-08-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ryczywół
ul. Mickiewicza 10
64-630 Ryczywół, woj. wielkopolskie
tel. 67 283 70 02, , fax. 67 283 89 90
REGON: 570791431 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ryczywol.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi gminnej o nawierzchni asfaltowej położonej w miejscowości Gorzewo, gmina Ryczywół - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej o nawierzchni asfaltowej wraz ze zjazdami i elementami kanalizacji deszczowej na działce o nr ewid. 145 położonej w miejscowości Gorzewo, Gmina Ryczywół na odcinku . 2. Budowa obejmuje: 1) budowę nowej konstrukcji nawierzchni jezdni drogi wraz z poboczami i zjazdami, 2) niewielką korektę sytuacyjno- wyjściową istniejącej niwelety drogi, 3) wykonanie robót związanych z przebudową infrastruktury teletechnicznej w obszarze budowanej drogi gminnej. 3. Projektowane zagospodarowanie działek obejmuje budowę nowej konstrukcji nawierzchni jezdni drogi wraz z poboczami i zjazdami. Budowa obejmuje także niewielką korektę sytuacyjno-wysokościową istniejącej niwelety drogi. Początek projektowanej budowy odcinka drogi, oznaczony został jako km 0+000, w miejscu zakończenia zjazdu z projektowanej przebudowy drogi powiatowej nr 2018P Ryczywół-Gorzewo-Ludomy. Koniec budowy odcinka drogi w dokumentacji projektowej oznaczony został w km 0+570. UWAGA !!! Zamawiający ogranicza zakres przedmiotu zamówienia do km 0+240. 4. Zakres przeznaczony do wykonania dla niniejszego przedmiotu zamówienia: od początku opracowania tj. 0+000 km do 0+240 km. Zakończenie w km 0+240 km wykonać zgodnie z zakończeniem zaplanowanym pierwotnie w km 0+570. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje umocnienie istniejącej nawierzchni gruntowej kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie frakcji 0/31,5 mm o grubości 20 cm na odcinku 5 mb od końca nawierzchni bitumicznej. 5. Wzdłuż drogi, po obu jej stronach zaprojektowano pobocza o szerokości 0,75 m i 0,50 , umocnione kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie 0/31,5 mm o grubości warstwy 15 cm po zagęszczeniu. Spadek poprzeczny poboczy projektuje się jako jednostronny, na zewnątrz 8%. Wzdłuż całego odcinka drogi zaprojektowano 8 zjazdów indywidualnych, 7 po stronie lewej i 1 po stronie prawej drogi. Od km 0+090 do km 0+114, po stronie prawej, zaprojektowano dodatkowy, podwójny zjazd o szerokości 5,30 m. W ciągu projektowanego odcinka drogi zaprojektowano dwa dojścia do posesji o wymiarach 1,0x1,30 m i 1,0x1,20 m. Ponadto przewidziano roboty związane z przebudową infrastruktury teletechnicznej w obszarze budowanej drogi gminnej, dla operatorów, tj.: Orange Polska S.A. w zakresie: - ułożenie rur przepustowych grubościennych HDPEp 110/6,3- łącznie 12 m, - ułożenie rur HDPE Ø 40 dla kabli abonenckich – łącznie 255 m, - wciągnięcie kabli typu XzTKMXpw 1x2x0,5 do rur HDPE 40/3,7 – łącznie 266 m Exatel S.A. w zakresie: - przełożenie istniejącego rurociągu kablowego 2x HDPE 40/3,7 wraz z kablem światłowodowym oraz sygnalizacyjnym do nowo wybudowanego wykopu ( poza obrys projektowanej nawierzchni asfaltowej) – łącznie 153 m. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych z zastrzeżeniem zmian uwzględnionych powyżej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz innych dokumentów składanych przez wykonawcę do oferty: 1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW). 2) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa). 2. Oświadczenie przekazywane przez wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert): Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 IDW).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu na budynku Muzeum Ziemi Wronieckiej
Dodano: 2024-07-26 - Wykonanie ogrodzenia terenu wokół Ośrodka Edukacji Przyrodniczej w Lądzie.
Dodano: 2024-07-26 - Budowa boiska piłkarskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Marchwaczu
Dodano: 2024-07-26 - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Wiśniowej w miejscowości Śmieszkowo
Dodano: 2024-07-24 - Remont Przedszkola w Krzemieniewie wraz z adaptacją pomieszczeń na oddziały przedszkolne
Dodano: 2024-07-24 - PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZEŃ SZKOŁY NA BIBLIOTEKĘ PUBLICZNĄ W CHODOWIE
Dodano: 2024-07-23 - Budowa kancelarii pojedynczej w leśnictwie Kałkowskie
Dodano: 2024-07-23 - „Budowa małej architektury – utworzenie psiego parku”
Dodano: 2024-07-22 - Przebudowa ulicy Wiśniowej w Sędzinku
Dodano: 2024-07-19 - Modernizacja kompleksu sportowego „Moje boisko - ORLIK 2012” przy ul. Ogrodowej 3 w Osiecznej
Dodano: 2024-07-18