Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej nr 796282 P Kaczory - Raczyce łączącej tereny przemysłowe z ul. Rzemieślniczą w Kaczorach

Gmina i Miasto Odolanów ogłasza przetarg

  • Adres: 63430 Odolanów, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 733 15 81 , fax. 62 733 38 92
  • Data zamieszczenia: 2017-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Odolanów
    Rynek 11
    63430 Odolanów, woj. wielkopolskie
    tel. 62 733 15 81, fax. 62 733 38 92
    REGON: 25085512700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej nr 796282 P Kaczory - Raczyce łączącej tereny przemysłowe z ul. Rzemieślniczą w Kaczorach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej nr 796282 P Kaczory - Raczyce łączącej tereny przemysłowe z ul. Rzemieślniczą w Kaczorach. Budowa drogi na dł. 1,1 km poprzez wykonanie nawierzchni asfaltowej jezdni (szer. 5m). Do zakresu przedmiotu niniejszego zamówienia należy w szczególności wykonanie: 1. Jezdnia - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem gr. 15 cm , ¬- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 23 cm, - nawierzchnia asfaltowa ( warstwa wiążąca gr.7 cm, warstwa ścieralna gr.5 cm). - umocnienie poboczy kruszywem łamanym. 2. Odwodnienie powierzchniowe. 3. Przełożenie i zabezpieczenie urządzeń telekomunikacyjnych, energetycznych, gazowych w/g z uzgodnień branżowych. Opcja. Zamawiający jest uprawniony poprzez złożenie jednostronnego oświadczenia do ograniczenia przedmiotu zamówienia o niektóre lub wszystkie elementy wskazane w następujących pozycjach kosztorysu ofertowego: 1. 7.d.1 - Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości drogi - grubość warstwy po zag. 10 cm - 5877.6 m² 2. 8.d.1 - Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości drogi - za każdy dalszy 1 cm grubości warstwy po zag. Krotność = 5 - 5877.6 m² 3. 9.d.1 - Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem wyk. mieszarkami doczepnymi - grubość podbudowy po zagęszczeniu 15 cm - 5877.6 m² 4. 13.d.1 - Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm - 5657.8 m² 5. 14.d.1- Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych - warstwa wiążąca asfaltowa - za każdy dalszy 1 cm grubości warstwy po zag. Krotność = 3 - 5657.8 m² Punkty od 1 do 5 wskazane poniżej określone zostały, opisane w kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót. Oświadczenie zamawiającego ograniczające przedmiot zamówienia może być złożone w terminie do dnia 15.06.2017 r. Wykonawca wyraża poprzez złożenie oferty w tym postępowaniu oraz następnie zawarcie umowy swoją nieodwołalną zgodę na umniejszenie przedmiotu zamówienia do wykonania i tym samym wynagrodzenia wykonawcy. Wykonawcy nie służy żadne roszczenie o udzielenie zamówienia w pełnym zakresie. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zamówienia zmniejszonego o pozycje wskazane w oświadczeniu zamawiającego. W wyniku oświadczenia zamawiającego (opcja) przedmiot zamówienia będzie wykonywany bez pozycji kosztorysu ofertowego wskazanych w tym punkcie SIWZ powyżej. Szczegółowe rozliczenie robót nastąpi kosztorysem powykonawczym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w przedmiarze oraz w dokumentacji projektowej opracowanej przez mgr inż. Ireneusza Ignaszaka. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważne. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.). Zaleca się aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji Inwestycji w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że poniższe rodzaje czynności wymagają zatrudnienia na postawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: osoby, których praca polega na operowaniu układarką mas bitumicznych, operowaniu walcem drogowym oraz 3 osoby, których praca polega na wykonywaniu czynności ogólnobudowlanych, zgodnie z wymaganiami opisanymi przez Zamawiającego w przedmiocie niniejszego zamówienia, są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wykonawca udokumentuje zatrudnienie tych osób w następujący sposób: złożenie oświadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczanym w tym wezwaniu terminie wykonawca jest zobowiązany przedłożyć zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, które dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umów/umowy o pracę wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umów/umowy powinna zostać zanimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zwrotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń , zanimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Przewiduje się następujące sankcje za niespełnienie ww. wymagań Za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości iloczynu kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) i liczby miesięcy w okresie realizacji Umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę poniżej liczby wymaganych Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę zamawiający może się zwrócić o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 28.000,00 zł. 11.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 11.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 49 8409 0001 0100 0228 2000 0008 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 11.4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 11.5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 11.6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ma być gwarancją bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze żądanie Zamawiającego. Tym samym treść zobowiązania gwaranta w gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać stwierdzenie, ze na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty pieniężnej z udzielonego zabezpieczenia, nastąpi jego bezwarunkowa zapłata i to bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach