Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej nr 198015P Rutki - Klotyldzin

Gmina Margonin ogłasza przetarg

  • Adres: 64-830 Margonin, ul. Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 846 068 , fax. (067) 284 72 73
  • Data zamieszczenia: 2017-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Margonin
    ul. Kościuszki 13
    64-830 Margonin, woj. wielkopolskie
    tel. 672 846 068, fax. (067) 284 72 73
    REGON: 52940490957
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej nr 198015P Rutki - Klotyldzin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienie obejmuje budowę drogi gminnej nr 198015P Rutki – Klotyldzin o długości projektowej 989 m, z nawierzchni wykonanej z betonu asfaltowego AC 11 S, której powierzchnia wynosi 4553 m2 a szerokości projektowanej drogi wynoszą: 8m (km 0 + 000,00 do 0 + 026,88), 4,5m (km 0 + 026,88 do 0 +074,00), 2 x 2,5m (km 0 + 074,00 do 0 + 090,00) – wyspa spowalniająca, 4,5 m (km 0 + 090,00 do 0 + 197,76), 4,5m (km 0 + 222,73 do 0 + 334,00), 4,5m (km 0 + 358,00 do 0 + 718,00), 5,7m (km 0 + 738,00 do 0 + 846,17), 5,2m (km 0 + 846,12 do 0 + 913,90), 4,5m (km 0 + 913,90 do 0 + 959,50), 2 x 2,5m (km 0 + 959,50 do 0 + 973,50), 4,5m (km 0 + 973,50 do 0 + 988,81), Położonej w Młynarach gm. Margonin na dz. nr 269 oraz na działkach zlokalizowanych w Klotyldzinie gm. Margonin dz. nr 82, 176, 251, 255/14, 161/1, 234, 153/1, 223, 193, 194. Zakres realizowanych robót obejmuje następujące prace drogowe: - Prace przygotowawcze (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, zdjęcie warstwy humusu oraz rozbiórka elementów dróg i ulic). - Roboty ziemne (wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych mechanicznie wraz z załadunkiem, transportem materiału na odkład wraz z utylizacją materiału, wykonanie nasypów mechanicznie wraz z załadunkiem, rozładunkiem oraz z transportem z dokopu w miejsce wbudowania). – Podbudowy (koryto wraz z mechanicznym profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, podbudowa z mieszanki niezwiązanej stabilizowanej mechanicznie z kruszywa łamanego granitowego 0/31,5 mm, ulepszone podłoże z mieszanki związanej cementem o Rm = 2,5 MPa, podbudowa z chudego betonu, podbudowa z betonu asfaltowego AC 16 P). – Nawierzchnie (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S, nawierzchnie z betonowej kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej). – Roboty wykończeniowe (umocnienie powierzchniowe skarp warstwą humusu wraz z plantowaniem i obsianiem trawą, umocnienie poboczy za pomocą mieszanki gliniasto-żwirowej). - Urządzenie bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie poziome cienkowarstwowe oraz oznakowanie pionowe). – Elementy ulicy (krawężniki betonowe, obrzeża betonowe, ławy z oporem z betonu C12/15 (B15) pod krawężniki i obrzeża). – Inne roboty (regulacja pionowa urządzeń podziemnych, zabezpieczenie wytrzymałościowe kabli energetycznych i telekomunikacyjnych). Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienie zawarty jest w: projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarze robót budowlanych. Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji budowlanej użyto nazw marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których równoważność opisano w Specyfikacjach Technicznych lub dokumentacji projektowej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienie zawarty jest w: projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarze robót budowlanych. Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 8.2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 18.000,00 zł słownie: osiemnaście tysięcy złotych brutto 00/100. 8. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1)w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 8. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BS Chodzież/ oddz. Margonin 81 8945 0002 1300 0101 2000 0060 z adnotacją: "wadium -BUDOWA DROGI GMINNEJ NR 198015P RUTKI - KLOTYLDZIN 8.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko­ wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8.8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 8.9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 8.10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 8.11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 8.12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 8.13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8.15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach