Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej nr 120505C Charszewo - Ruda na odcinku od km 0+000 do km 0+925

Gmina Rogowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87-515 Rogowo, Rogowo
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 801 622, , fax. 542 802 832
  • Data zamieszczenia: 2019-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rogowo
    Rogowo 51
    87-515 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 801 622, , fax. 542 802 832
    REGON: 910866732
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rogowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej nr 120505C Charszewo - Ruda na odcinku od km 0+000 do km 0+925
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 3.2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Budowa drogi gminnej nr 120505C Charszewo - Ruda na odcinku od km 0+000 do km 0+925 3.3. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: Budowa drogi gminnej nr 120505C Charszewo - Ruda na odcinku od km 0+000 do km 0+925 3.4. Zakres robót: 1) Roboty przygotowawcze, w tym: a) Wykonanie robót pomiarowych w terenie równinnym b) Wykonanie robót pomiarowych w terenie równinnym – inwentaryzacja wykonawcza 2) Roboty różne: a) Ustawienie słupków do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 50 mm b) Znaki drogowe odblaskowe, c) Malowanie farbą białą akrylową ciągła z przerywanymi na zjazdach, skrzyżowaniach, przejściach dla pieszych, droga gminna ciągła obustronnie z przerywanymi na zjazdach, skrzyżowaniach. d) Regulacja wysokościowa urządzeń obcych - zasuw e) Przebudowa hydrantów nadziemnych (ich demontaż), na podziemne z podwójnym zamknięciem f) Wykonanie przepustu g) Wykonanie typowych ścianek czołowych dla przepustu h) Wykonanie studni rewizyjnej śr.100cm z osadnikiem, z płytą żelbetową z otworem i wpustem ulicznym zlokalizowanym w linii ścieku, z podłączeniem do przepustu i) Ustawienie poręczy ochronnych sztywnych z przeciągiem 32mm z rozstawem 200cm, z pomalowaniem na kolor żółty, j) Montaż wolnostojącego – punktu świetlnego - jednoramiennej lampy solarowej hybrydowej z powłoką antykorozyjną, na stopie fundamentowej, z ramieniem aluminiowym i turbiną wiatrakową o wysokości słupa 8.00m, k) Wbudowanie ścieków przykrawężnikowych 3. Roboty ziemne, skarpy, zieleń: a) Wykonanie robót ziemnych z dowozem na odl. 1km w gruncie kat.III z wbudowaniem w nasyp, pobocza na odkład b) Formowanie i zagęszczanie nasypu i poboczy z gruntu kat.III c) Wykonanie robót ziemnych poprzecznych w gruncie kat.III d) Plantowanie skarp wykopów w gruncie kat.III e) Plantowanie skarp nasypów i poboczy w gruncie kat.III w tym wzdłuż chodnika, f) Umocnienie skarp i pasa zieleni poprzez humusowanie warstwa gr.5cm z obsianiem i dowozem humusu z odl. 1km g) Umocnienie skarp płytami ażurowymi (wielootworowe) o wym. 60x40x10cm na podsypce piaskowej h) Umocnienie pasa zieleni i pobocza brukowcem16-20cm na podsypce cem-piaskowej gr.10cm i) Ustawienie opornika betonowego 12x30cm na ławie betonowej C12/15 j) Wykonanie warstwy odcinającej gr. 5cm z piasku pod brukowiec 4. Podbudowa: a) Profilowanie podłoża w gruncie kat.III pod warstwy konstrukcyjne drogi, zieleń b) Wykonanie warstwy odcinającej gr.10cm z piasku c) Wykonanie dolnej warstwy podbudowy gr. 15cm z kamienia naturalnego łamanego d) Wykonanie warstwy z kamienia naturalnego łamanego 0/32mm przy gr. warstwy 8cm z zamiałowaniem i zaklinowaniem 5. Podbudowa – teokrata: a) Wykonanie koryta w gruncie kat.III na gł.40cm od km 0+160 do km 0+210 na całej szerokości korony z chodnikiem b) Wywóz gruntu kat.III z odl. 1km z wbudowaniem w pobocza c) Ułożenie geowłókniny d) Wykonanie warstwy odsączającej e) Wykonanie wzmocnienia podłoża kamieniem naturalnym łamanym f) Wykonanie warstwy gr.10cm z kamienia naturalnego łamanego 0/25mm wzmocnionej geokratą wys.50mm z wypełnieniem geokraty kamieniem z zakotwieniem teokraty g) Wykonanie warstwy z kamienia łamanego naturalnego 0/32mm przy gr. warstwy 10cm h) Oczyszczenie podbudowy tłuczniowej i) Wykonanie profilowania masą MMA w ilości 50kg/m2 pod geosiatkę (pod jezdnię) j) Oczyszczenie podbudowy bitumicznej (profilowej) k) Skropienie warstwy profilowej bitumem l) Ułożenie geosiatki o wytrzymałości 100kN/m 6. Nawierzchnia: a) Oczyszczenie podbudowy tłuczniowej b) Skropienie warstwy wiążącej bitumem c) Wykonanie warstwy wiążącej d) Oczyszczenie warstwy wiążącej e) Skropienie warstwy wiążącej bitumem f) Wykonanie warstwy ścieralnej gr.3cm z masy asfaltobetonowej 7. Chodnik bitumiczny, peron, pas zieleni: a) Profilowanie podłoża w gruncie kat.III pod warstwy konstrukcyjne b) Wykonanie warstwy odcinającej gr. 5cm z piasku c) Wykonanie podbudowy gr.12cm z kamienia naturalnego łamanego 0/32mm z zaklinowaniem i zamiłowaniem d) Oczyszczenie podbudowy z kamienia e) Profilowanie masą MMA f) Oczyszczenie profilowania z masy bitumicznej g) Skropienie profilowania bitumem h) Wykonanie warstwy ścieralnej i) Wykonanie koryta gł. 21cm w gruncie kat.III z wywozem j) Ustawienie krawężnika betonowego k) Ustawienie krawężnika betonowego wtopionego 15x25cm na ławie z betonu l) Wykonanie warstwy odcinającej z piasku m) Wykonanie peronu z kostki betonowej n) Ustawienie obrzeży betonowych 8x30cm na ławie z betonu 8. Zjazdy: a) Wykonanie koryta głębokości 30 cm z rozplantowaniem gruntu b) Wykonanie warstwy odcinającej gr. 10 cm z piasku c) Wykonanie podbudowy zjazdów z kamienia naturalnego łamanego 0/63mm z zaklinowaniem i zamiałowaniem d) Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 5 cm AC11S50/70 z masy min-asfaltowej na zjazdach do gospodarstw, skrzyżowaniach 3.5. Szczegółowy zakres robót do wykonania zamówienia, czyli szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przedstawiony został w załączonych do Specyfikacji następujących dokumentacjach technicznych: Dokumentacji projektowej ze schematami i rysunkami (Projekt budowlany pn „Budowa drogi gminnej nr 120505C Charszewo-Ruda od km 0+000 do km 1+438” (Branża Drogowa i Telekomunikacyjna, Przedmiarze robót, Szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 3.5.1 Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie geodezyjnego wyznaczenia w terenie planowanych do budowy obiektów budowlanych oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wybudowanych obiektów budowlanych. 3.6. Oferta musi obejmować również wszelkie koszty dodatkowe związane z realizacją zamówienia takie jak np. związane z: 1) wykonanie geodezyjnego wyznaczenia w terenie planowanych do budowy obiektów budowlanych – jeżeli wyznaczenie nie zostało uwzględnione w przedmiarach robót do kosztorysu ofertowego 2) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wybudowanych obiektów budowlanych – jeżeli jej wykonanie inwentaryzacji nie zostało uwzględnione w przedmiarach robót do kosztorysu ofertowego, 3) przygotowanie i urządzenie terenu budowy, 4) organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, w tym wykonanie przyłączeń wodociągowych, kanalizacyjnych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów ich zużycia 5) przed rozpoczęciem robót wykonanie „Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia" dla przewidywanych do realizacji robót budowlanych, o ile będzie wymagane, 6) zapewnienie odpowiedniej organizacji podczas prowadzenia robót budowanych, w tym zapewnienie odpowiedniego oznakowania, 7) opracowanie tymczasowej organizacji ruchu – jeżeli będzie wymagana, 8) wnoszenie opłat związanych z zajęciem pasa drogowego – jeżeli będą wymagane, 9) zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 10) zabezpieczenie terenu budowy w trakcie prowadzenia robót od momenty przekazania placu budowy do czasu przekazania Zamawiającemu, 11) zapewnienie dojazdu do nieruchomości w rejonie prowadzenia robót, 12) naprawianie i doprowadzenie do stanu pierwotnego w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji robót obiektów i ich części bądź urządzeń, 13) usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 14) wykonywanie obowiązków nałożonych przez gestora infrastruktury technicznej zlokalizowanej w pasie drogowym budowanej (rozbudowywanej, przebudowywanej) drogi, wskazanych na etapie uzgadniania dokumentacji projektowej i dotyczących sposobu przebudowy infrastruktury technicznej i wykonywania robót w jej pobliżu, w tym m.in. dotyczących zgłoszenia planowanego rozpoczęcia robót związanych z przebudową infrastruktury, odbioru robót związanych z przebudową infrastruktury 15) demontaż obiektów tymczasowych i uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 3.7. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 10.2. Wadium wnosi się na okres związania ofertą. 10.3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 10.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 10.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: BGŻ S.A. O/Rypin nr konta: 76 2030 0045 1110 0000 0221 1210. 10.6. Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wniesione, czyli musi być na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. 10.7. Oryginał dowodu dokonania przelewu lub kopię dowodu dokonania przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. 10.8. Niedopuszczalne jest wpłacanie wadium w kasie Zamawiającego. 10.9. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczenia udzielonego przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy dołączyć do ofert w formie oryginału, przy czym oryginał można złożyć rozdzielnie, ale w tym samym opakowaniu co oferta, a potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię wpiąć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie szczegółowych warunków. Wykonawca powinien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Specyfikacji. 2) Zaakceptowany Wzór umowy ze wzorem Karty gwarancyjnej stanowiący Załącznik nr 2 do Specyfikacji. 3) Kosztorys ofertowy wypełniony w poszczególnych pozycjach, w tym z podaniem stawek jednostkowych, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Specyfikacji. 4) Informacja dot. podwykonawców, w tym zawierająca wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 10 do Specyfikacji – jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, 5) Pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz do reprezentowania Wykonawcy przez Pełnomocnika – jeżeli został ustanowiony (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) . 6) Potwierdzenie wniesienia wadium, jeżeli jest wymagane, w formie, terminie i kwocie określonej w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach