Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej nr 103787 L w miejscowości Dawidy

Urząd Gminy Jabłoń ogłasza przetarg

  • Adres: 21-205 Jabłoń, Zamojskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3560036, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jabłoń
    Zamojskiego 27
    21-205 Jabłoń, woj. lubelskie
    tel. 083 3560036, , fax. -
    REGON: 00053526700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablon.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej nr 103787 L w miejscowości Dawidy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedsięwzięcie obejmuje Budowę drogi gminnej nr 103787 L w miejscowości Dawidy Dane wyjściowe do projektowania uzgodnione z inwestorem: Droga gminna Nr 103758L Kategoria projektowanej drogi – gminna Klasa projektowanej drogi – D Prędkość projektowa Pp= 30km/h Obciążenie ruchem - KR2 Obciążenie konstrukcji jezdni - 100 kN/oś Szerokość jezdni - 4,00 m Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy Szerokość poboczy utwardzonych - 0,5m Szerokość poboczy gruntowych - 0,25m Rodzaj nawierzchni pobocza - kruszywo łamane/gruntowe Charakterystyki projektowanej infrastruktury drogowej - w pasie drogi gminnej nr 103787 L: Długość projektowanej drogi 770,74 mb Powierzchnia jezdni 3124,57 m2 Powierzchnia poboczy tłuczniowych 770,60 m2 Powierzchnia poboczy gruntowych 385,30 m2 Powierzchnia skarp 1001,00 m2 Zaprojektowano jezdnię jednokierunkową szerokości 4,0 m. Pobocza o szerokości 0,5 o nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie + pobocza gruntowe o szerokości 0,25m. Zaprojektowano odtworzenie geometrii skarp nasypów o nachyleniu 1:1,5. Zaznaczono i opisano wszystkie niezbędne wielkości geometryczne oraz wskazano odnośniki do uszczegółowionych rysunków konstrukcyjnych. Na rys nr 1 „Projekt zagospodarowania terenu” pokazano także geometryczne rozwiązania w nawiązaniu do lokalnego kilometraża projektowanej drogi – punkty załamań trasy z domiarami. UWAGA: Ze względu na niewielkie wartości kątów załamań osi trasy należy w tych miejscach wyłagodzić technologicznie. Szczegółowy zakres zadania został zawarty w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w załączniku nr 4 niniejszej SIWZ. 2. Ofertę stanowi wypełniony Formularz „Oferta”. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenie wymagane postanowieniami pkt 8.1. SIWZ; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 poz. 346.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach