Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej nr 031115C – ul. Powst. Wlkp. w Serocku

Gmina Pruszcz ogłasza przetarg

  • Adres: 86-120 Pruszcz, ul. Główna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 562 43 00 , fax. 52 562 43 02
  • Data zamieszczenia: 2020-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruszcz
    ul. Główna 33
    86-120 Pruszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 562 43 00, fax. 52 562 43 02
    REGON: 92351050000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej nr 031115C – ul. Powst. Wlkp. w Serocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Inwestycja zlokalizowana jest w województwie kujawsko-pomorskim, w powiecie świeckim, na terenie gminy Pruszcz, w miejscowości Serock. Początek zadania znajduje się na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 1265C, a koniec na działce nr 293 ark. 2, obręb Serock. Długość realizowanej drogi wynosi ok. 922 m. Budowa drogi gminnej polegać będzie na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni w technologii bitumicznej wraz z podbudową z kruszywa łamanego, przebudowie istniejących zjazdów, wykonaniu obustronnych gruntowych poboczy o nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm oraz niezbędnej infrastruktury (m.in. znaków pionowych). W skład zadania inwestycyjnego wchodzą: - przygotowanie terenu pod budowę (oznakowanie terenu), - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej - wycinka kolidujących drzew, - usunięcie karpin po wyciętych drzewach i krzewach wraz z zasypaniem dołów, - wykonanie robót ziemnych, - wykonanie koryta pod konstrukcję nawierzchni (poszerzenia istniejącej podbudowy), - wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku, - wykonanie warstwy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5Mpa, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego - wykonanie nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej i kruszywa łamanego, - ustawienie krawężników i obrzeży betonowych, - wykonanie nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej (szara), - wykonanie nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej (kolor) oraz z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm, - wykonanie obustronnych poboczy o nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm, - wykonanie oznakowania pionowego, - regulacja istniejących studni i zaworów, - zabezpieczenie rurami ochronnymi istniejących kabli telekomunikacyjnych oraz przewodów istniejącej sieci elektroenergetycznej, - renowacja rowów przydrożnych, - wykonanie robót wykończeniowych, - inwentaryzacja powykonawcza. Zakres przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją techniczną obejmuje m.in. : - utrzymanie zaplecza budowy, organizacje placu budowy, wykonanie wszelkich badań i prób, przywrócenie terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ustawy, wykonawca złoży oświadczenie – załącznik nr 6 o braku podstaw wykluczenia oraz przedłoży na potwierdzenie następujące dokumenty; a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy; b) zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach