Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej na odcinku od ul. Gałczyńskiego do granicy Miasta Rypin

Gmina Miasta Rypin ogłasza przetarg

  • Adres: 87-500 Rypin, ul. Warszawska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 280 96 19 , fax. 54 280 96 54
  • Data zamieszczenia: 2020-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Rypin
    ul. Warszawska 40
    87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 280 96 19, fax. 54 280 96 54
    REGON: 91086671000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej na odcinku od ul. Gałczyńskiego do granicy Miasta Rypin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie drogi gminnej długości około 575 m łączącej ul. Gałczyńskiego z drogą gminną leżąca na terenie Gminy Rypin prowadząca do miejscowości Starorypin Prywatny wraz z budową systemu odwodnienia. Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie m.in.: BRANŻA DROGOWA a) rozbiórki nawierzchni z drogowych płyt żelbetowych (3,0x1,5 m, 3,0x1,20 m) w ilości około 750,0 m2 wraz z ich transportem i ułożeniem w sztaplach w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (na odległość do 3 km), Uwaga! – płyty pozostają własnością Zamawiającego. b) korytowania pod warstwy konstrukcyjne jezdni i chodnika z wywozem urobku na odległość do 3 km w ilości około 1490 m3 z profilowaniem podłoża, c) nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce piaskowo - cementowej i podbudowie z kamienia łamanego gr. 23 cm w ilości około 3280 m2, d) nawierzchni chodnika jednostronnego z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowo - cementowej i podbudowie z kamienia łamanego gr. 12 cm w ilości około 1200 m2, e) nawierzchni zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej gr 8 cm na podsypce piaskowo - cementowej i podbudowie z kamienia łamanego gr. 15 cm w ilości około 270 m2 (część zjazdów na istniejącej podbudowie), f) ustawienia krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm i krawężników betonowych najazdowych o wymiarach 15x22 cm na ławie betonowej z oporem w ilości około 1320 mb, oporników betonowych o wymiarach 12x22 cm w ilości około 116 mb oraz obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm w ilości około 680 mb, g) formowania poboczy i skarp gruntem pochodzącym z korytowania w ilości około 95 m3 (950 m2) z plantowaniem skarp i poboczy, h) montażu oznakowania pionowego w ilości 13 sztuk oraz oznakowania poziomego w ilości około 16 m2, i) montażu znaków drogowych aktywnych w ilości 2 sztuk oraz lampy drogowej z zasileniem fotowoltanicznym i turbiną wiatrową w ilości 1 szt., j) regulacji pionowej istniejących urządzeń podziemnych, w tym: - zaworów wodociągowych i gazowych w ilości 15 sztuk, - włazów kanałowych – w ilości 5 sztuk. BRANŻA SANITARNA a) usunięcia ziemi urodzajnej z powierzchni w ilości około 3040 m2, b) wykopów mechanicznych pod rurociągi na odkład w ilości około 1550 m3 z umocnieniem ścian i późniejszym zasypaniem, c) wykopów mechanicznych pod rurociągi z wywozem i wymianą gruntu w pasie projektowanej drogi w ilości około 1070 m3 z umocnieniem ścian, d) wykopów i dokopów ręcznych w ilości około 660 m3, e) kanału deszczowego z rur PCV SN12 Ø 400 w ilości około 370 mb, Ø 315 w ilości około 220 mb, Ø 250 w ilości około 202,5 mb ze studniami rewizyjnymi betonowymi Ø 1200 mm w ilości 12 sztuk i Ø 1000 mm w ilości 4 sztuk, f) przykanalików kanalizacji deszczowej z rur PCV SN 12 Ø 200 w ilości około 30 mb ze studzienkami wpustowymi w ilości 12 sztuk. Roboty muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2020 roku, poz. 299). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BNP PARIBAS Bank Polska S.A., numer konta 84 2030 0045 1110 0000 0245 8610. Dowód dokonania przelewu (oryginał lub kserokopia) należy dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie Zamawiającego! 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w tym samym opakowaniu co oferta a kopię wpiąć do oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wniesione (tzn. wadium musi być na rachunku bankowym Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 31 marca 2020 roku, do godziny 11:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 14.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa według wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ; 14.2. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 14.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 14.4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2019 poz. 700 z późn. zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 14.5. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. 14.6 Dowód wniesienia wadium. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w oprawie foliowej), co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 14.7 Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – oryginał – według wzoru – Załącznik nr 10 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach