Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej 030613C Taszewskie Pole - Ciemniki na odcinku około 920 mb

Gmina Jeżewo ogłasza przetarg

  • Adres: 86-131 Jeżewo, ul. Świecka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (052)3318025, 3318077, 3318451, , fax. 52 52 281 49
  • Data zamieszczenia: 2020-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jeżewo
    ul. Świecka 12
    86-131 Jeżewo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (052)3318025, 3318077, 3318451, , fax. 52 52 281 49
    REGON: 92351015000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-jezewo.lo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej 030613C Taszewskie Pole - Ciemniki na odcinku około 920 mb
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Projektowana inwestycja zlokalizowana jest w województwie kujawsko-pomorskim, w powiecie świeckim, na terenie gminy Jeżewo. Długość projektowanej drogi wynosi 927,23 m. Budowana droga gminna została zaprojektowana w miejscu istniejącej. Początek inwestycji znajduje się na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 1252C (działka nr 128 ark. 1, obręb Taszewskie Pole), a koniec na działce nr 63 ark. 3 obręb Taszewo. Budowa drogi gminnej polegać będzie na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni w technologii bitumicznej wraz z podbudową z kruszywa łamanego, przebudowie istniejących zjazdów, wykonaniu obustronnych gruntowych poboczy o nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm oraz niezbędnej infrastruktury (m.in. znaków pionowych). W skład zadania inwestycyjnego wchodzą: - przygotowanie terenu pod budowę (oznakowanie terenu), - rozbiórka elementów dróg, - wycinka kolidujących drzew i krzewów, - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), - wykonanie robót ziemnych, - wykonanie koryta w gruncie kat. I-IV pod konstrukcję nawierzchni, - wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm, - wykonanie nawierzchni zjazdów z betonu asfaltowego, - wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego (w-wa wiążąca i w-wa ścieralna), - wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. 0/31,5 mm, - wykonanie oznakowania pionowego, - odtworzenie rowów przydrożnych, - wykonanie robót wykończeniowych, - inwentaryzacja powykonawcza Założenia projektowe dla budowanej drogi gminnej: - Klasa drogi ..................................................................................................................... „D” - Kategoria ruchu.............................................................................................................KR1 - Prędkość projektowa................................................................................................. 30 km/h - Szerokość jezdni.......................................................................................................... 4,50 m - Spadek poprzeczny jezdni na prostej .................................................................2,0% - Szerokość poboczy..................................................................................................... 0,75 m - Spadek poprzeczny poboczy ..................................................................................8,0% Przed przystąpieniem do realizacja zadania należy zgłosić rozpoczęcie prac do instytucji uzgadniających oraz stosować się do zaleceń zawartych w uzgodnieniach. Prace należy prowadzić z zachowaniem wymogów, ustaleń oraz warunków zawartych w tych uzgodnieniach. W strefie wystąpienia uzbrojenia podziemnego roboty ziemne należy prowadzić ręcznie ze szczególną ostrożnością pod nadzorem pracowników technicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i normami. Przed rozpoczęciem robót wskazane jest geodezyjne wznowienie granic lub porozumienie się wszystkich użytkowników gruntów sąsiadujących w celu wytyczenia pasa korony drogi. Należy wyregulować wszystkie istniejące studnie/zawory do poziomu projektowanych rzędnych warstwy ścieralnej nawierzchni lub terenu. Dla budowanej drogi gminnej zaprojektowano jezdnię o szerokości 4,50 m i nawierzchni z betonu asfaltowego. Istniejące zjazdy umocniono kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie 0/31,5 mm gr. 15 cm i zaprojektowano nawierzchnię z betonu asfaltowego (warstwa ścieralna AC 11 S gr. 5 cm). Na całej długości po obu stronach jezdni zaprojektowano pobocza gruntowe o nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o szerokości 0,75 m każde. Niweletę drogi zaprojektowano w dowiązaniu do istniejącego terenu, uwzględniając minimalne i maksymalne pochylenia podłużne oraz odpowiednie odprowadzenie wód opadowych. Niweletę drogi sporządzono w oparciu o mapę sytuacyjno-wysokościową do celów projektowych. Mapy przekazane zostały w formie cyfrowej oraz papierowej. Pochylenia podłużne wynoszą minimalnie 0,30%, a maksymalnie 2,90%. Przy różnicy pochyleń podłużnych powyżej Δi ≥ 1% zastosowano łuki pionowe. Na przekroju podłużnym podano wszystkie parametry niwelety drogi. Przyjęto następujące konstrukcje nawierzchni: 1) jezdnia drogi gminnej (KR1): - w-wa ścieralna z betonu asfaltowego (AC 8 S) gr. 3 cm - w-wa wiążąca z betonu asfaltowego (AC 16 W) gr. 4 cm - w-wa podbudowy z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 mm gr. 20 cm - w-wa odsączająca z piasku gr. 10 cm - istniejące podłoże gruntowe 2) zjazdy z betonu asfaltowego: - w-wa ścieralna z betonu asfaltowego (AC 11 S) gr. 5 cm - w-wa podbudowy z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 mm gr. 15 cm - w-wa odsączająca z piasku gr. 10 cm - istniejące podłoże gruntowe 3) pobocza: - obustronne gruntowe pobocza o nawierzchni z kruszywa łam. stab. mech. 0/31,5 mm gr. 10 cm - istniejące podłoże gruntowe UWAGA 1: Przed przystąpieniem do wykonania konstrukcji nawierzchni jezdni, należy przeprowadzić badanie nośności istniejącego podłoża za pomocą płyty sztywnej VSS lub badań płytą dynamiczna, w celu ustalenia rzeczywistej wartości modułów odkształcenia (wtórnym moduł odkształcenia E2≥80 MPa lub E2≥120 MPa bezpośrednio pod konstrukcją nawierzchni). UWAGA 2: Jeżeli podczas budowy, w poziomie posadowienia stwierdzone zostanie występowanie gruntów nienośnych należy dokonać ich wymiany na grunty niespoiste średnio lub gruboziarniste (piaszczyste) zagęszczane mechanicznie warstwami. W ramach realizacji inwestycji należy wyciąć drzewa i krzewy zgodnie z decyzją na wycinkę drzew oraz usunąć karpiny po wyciętych drzewach wraz z załadunkiem i wywozem na składowisko, kosztem utylizacji oraz zasypaniem dołów piaskiem wraz z zagęszczeniem. Powierzchnia zakrzewień do usunięcia – 70 m². Wodę opadową z projektowanych nawierzchni odprowadza się powierzchniowo za pomocą pochylenia podłużnego i poprzecznego tak jak dotychczas na istniejący teren będący własnością Inwestora. W związku z występowaniem na trenie inwestycji elementów uzbrojenia terenu jak: sieć elektroenergetyczna, sieć wodociągowa wszelkie prace prowadzone w pobliżu tych urządzeń należy prowadzić ręcznie ze szczególną ostrożnością pod nadzorem pracowników technicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i normami, aby nie doszło do ich uszkodzenia. Przed rozpoczęciem robót wskazane jest geodezyjne wznowienie granic lub porozumienie się wszystkich użytkowników gruntów sąsiadujących w celu wytyczenia projektowanej inwestycji. Roboty ziemne związane z budową chodnika polegać będą głównie na wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne poszczególnych nawierzchni, wykonaniu wykopu oraz nasypu z gruntu z dokopu. Zdejmowanie humusu należy wykonać wyłącznie w miejscach tego wymagających. Nadmiar gruntu należy wywieźć w miejsce wskazane przez Inwestora. Projektowane oznakowanie pionowe zakłada postawienie znaków D-42 i D-43. Ponadto projektuje się ograniczenie prędkości do 60 km/h w ciągu budowanej drogi gminnej oraz znaki A-12a, A-30 i T-0 „Zmiana nawierzchni”. Znaki drogowe projektuje się z grupy wielkości „MAŁE” lub „ŚREDNIE” – zgodnie z rozporządzeniem. Typ folii odblaskowej użytej na lica wszystkich znaków – typ 2. Wykonawca robót zobowiązany jest do wykonania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest również do wykonania prac geodezyjnych i wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach