Gmina Stęszew ogłasza przetarg
- Adres: 62060 Stęszew, ul. Poznańska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 8197141
- Data zamieszczenia: 2017-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stęszew
ul. Poznańska 11
62060 Stęszew, woj. wielkopolskie
tel. 8197141
REGON: 63125852000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi dojazdowej w Strykówku z materiału Wykonawcy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac: 1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe 1) Zdjęcie ziemi urodzajnej m3 2281,510 2) Zdjęcie nasypu niekontrolowanego m2 218,510 3) Rozebranie nawierzchni bitumicznej m2 51,590 4) Rozebranie podbudowę z tłucznia 15 cm m2 51,590 5) Ścinanie drzew bez utrudnień szt. 1,000 2. Roboty pomiarowe i ziemne 1) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych km 0,662 2) Nasypy wykonywane mechanicznie w gruncie z tran. urobku m3 1275,720 3) Wykopy wykonywane mechanicznie z tran. urobku m3 80,830 3. Jezdnia 1) Mechanicznie profilowanie i zagęszczenie podłoża m2 4220,500 2) Warstwa z piasku średniego stabilizowanego mechanicznie m2 4220,500 3) Warstwa z piasku średniego stabilizowanego cementem m2 4055,271 4) Podbudowa kruszywa łamanego m2 4055,271 5) Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej m2 4055,271 4. Zjazd 1) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża m2 31,830 2) Warstwa z piasku średniego stabilizowanego mechanicznie m2 31,830 3) Warstwa z piasku średniego stabilizowanego cementem m2 30,870 4) Podbudowa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie m2 30,870 5) Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm m2 30,870 5. Krawężniki betonowe 1) Oporniki betonowe o wymiarach 12x25 cm m 1395,610 6. Oznakowanie 1) Oznakowanie poziome jezdni grubowarstwowe m2 7,440 2) Ustawienie słupów z rur stalowych o średnicy 50 mm dla zn. drog. szt. 1,000 3) Oznakowanie pionowe tablice typu A szt. 1,000 7. Roboty różne 1) Utwardzenie pobocza kruszywem łamanym stab. Mechaniczne m3 106,325 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem robót będącą załącznikiem do SIWZ Pozostałe prace zgodnie z dokumentacją przetargową. Wykonawca wykona wszelkie niezbędne prace dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i dokumentacją przetargową oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym. Ponadto zakres prac obejmuje: 1) sporządzenie operatu kolaudacyjnego – 3 egzemplarze, na który składa się: a) Dokumentacja powykonawcza: b) Obsługa geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą – mapy kpl. 5,000 c) Atesty na materiały i prefabrykaty, 2) Protokoły odbioru robót. 3) wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń, Technologia wykonania prac: 1. Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. 2. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. Ponadto każdy zastosowany materiał należy uzgodnić z Zamawiającym oraz inspektorem nadzoru inwestorskiego, brak w/w uzgodnienia skutkować będzie wymianą na odpowiedni, koszt wymiany w pełni poniesie Wykonawca. Jeżeli Wykonawca nie zastosuje się do polecenia, Zamawiający zleci wykonanie powyższych czynności osobie trzeciej i potrąci poniesione przez siebie koszty z wynagrodzenia Wykonawcy, a gdy kwota ta okaże się niewystarczająca, będzie dochodził jej zwrotu na zasadach ogólnych. Jeżeli w dokumentacji , przedmiarze lub specyfikacji występują wskazania materiałowe na konkretnego producenta / nazwy producentów i produktów / należy odczytywać je jako przykładowe służące tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych niż zakładane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej. Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały. 3. Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. 4. Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. 5. Teren okoliczny oraz ruch pieszy i kołowy należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu plan BIOZ nie później niż w ciągu 7 dni poprzedzających datę rozpoczęcia robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15.000,00 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego Gminy Stęszew na konto wskazane przez Zamawiającego. NR 10 9048 0007 0027 3550 6000 0004 GBS Mosina O/Stęszew 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, Urząd Miejski Gminy Stęszew , ul. Poznańska 11 - pok. 3, a kserokopię dołączyć do oferty. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 , lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa ulicy Glinianej w Pile
Dodano: 2024-07-16 - Poprawa komunikacji pomiędzy Gminą Jaraczewo a powiatami śremskim i gostyńskim wraz z poprawą stanu technicznego dróg gminnych
Dodano: 2024-07-11 - Przebudowa dróg w miejscowości Gowarzewo
Dodano: 2024-07-08 - Budowa połączenia drogowego ulicy Winnej z ulicą Mikołajczyka w Grodzisku Wielkopolskim Etap I
Dodano: 2024-07-05 - Budowa dróg ul. Warzywnej, ul. Dębowej, ul. Lipowej, ul. Polnej i ul. Wiśniowej w Święciechowie
Dodano: 2024-07-05 - Przebudowa drogi w miejscowości Ksawerów
Dodano: 2024-07-01 - Rozbudowa DW nr 184 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w m. Napachanie
Dodano: 2024-06-20 - Przebudowa DW nr 190 w zakresie budowy drogi dla rowerów na odcinku od m. Krajenka do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1058P
Dodano: 2024-06-18 - Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 196 poprzez budowę ścieżki pieszo-rowerowej na odc. Sława Wielkopolska - Skoki
Dodano: 2024-06-17 - Budowa chodnika przy ulicy Porannej Rosy w miejscowości Kamionki
Dodano: 2024-06-06