Przetargi.pl
Budowa drogi dojazdowej oraz ciągu pieszo – jezdnego przy ul. Zamkowej w Opalenicy

Gmina Opalenica ogłasza przetarg

  • Adres: 64330 Opalenica, ul. 3 Maja
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614 477 281 , fax. 614 477 584
  • Data zamieszczenia: 2017-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opalenica
    ul. 3 Maja 1
    64330 Opalenica, woj. wielkopolskie
    tel. 614 477 281, fax. 614 477 584
    REGON: 63125883300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi dojazdowej oraz ciągu pieszo – jezdnego przy ul. Zamkowej w Opalenicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa drogi dojazdowej oraz ciągu pieszo – jezdnego przy ul. Zamkowej w Opalenicy. DROGA: Budowa drogi dojazdowej z kostki betonowej koloru ciemno szarego gr. 8cm –pow. 1434m2,budowa pasa manewrowego z kostki betonowej koloru szarego gr. 8cm –pow. 360m2,budowa ciągu pieszo jezdnego z kostki betonowej koloru szarego (chodnik),koloru czerwonego (ścieżka rowerowa) gr. 8cm – pow. 227m2,budowa chodnika z kostki betonowej koloru szarego gr. 8cm – pow. 597m2,budowa krawężnika betonowego ulicznego (wyniesiony na 12cm)15x30x100cm na ławie z oporem z betonu min. C12/15 na długości 240m,budowa krawężnika betonowego wtopionego 12x25x100cm na ławie z oporem z betonu min. C12/15 na długości 342m,budowa krawężnika betonowego najazdowego wtopionego 15x22x100cm na ławie z oporem z betonu min. C12/15 na długości 104m, budowa obrzeża betonowego 8x30x100cm na podsypce cementowo-piaskowej1:4 na długości 300m,humusowanie poboczy i skarp wraz z obsianiem mieszanką traw –powierzchnia 490m2. KANALIZACJA DESZCZOWA: Budowa sieci kanalizacji deszczowej z wpustami deszczowymi. Sieć kanalizacji deszczowej projektowana jest z rury PVC∅315x9,2mm klasy S Długość L=82,20 m orazPVCØ400x11,7mm klasy S Długość L=89,40 m na potrzeby utwardzenia projektowanej drogi, chodnika, drogi manewrowej w pobliżu projektowanych budynków mieszkalnych oraz budynku przedszkolno-żłobkowego przy ul. Zamkowej wraz z przestawieniem przepompowni. OŚWIETLENIE: Zakres opracowania obejmuje wykonanie: - instalacji oświetlenia drogowego, - kablowej linii zasilającej oprawy oświetleniowe, - przestawienie kolidującego słupa energetycznego. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr I SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 20.000,00 zł, (słownie:dwadzieściatysięcyzł) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r, poz. 1804 oraz z 2015r, poz. 978 i 1240). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na konto depozytowe nr 98 1020 4144 0000 6202 0007 2090 w banku PKO BP S.A. Na przelewie należy podać nazwę przedmiotu zamówienia. Za chwilę faktycznego wniesienia wadium, w przypadku wnoszenia w postaci pieniężnej, uznaje się chwilę wpływu pieniędzy na rachunek bankowy, o którym mowa wyżej. 4. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał poręczenia lub gwarancji należy dostarczyć do siedziby zamawiającego, pokój nr 01, przed upływem terminu składania ofert. 5. Gwarancje i poręczenia muszą, przez cały okres, na jaki zostały wystawione, gwarantować zapłatę kwot w nich określonych, na każde wezwanie zamawiającego, w przypadkach określonych ustawą Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach