Przetargi.pl
Budowa drogi dojazdowej do posesji przy ulicy Choiny nr 47, 49, 51, 51a w pobliżu ul. Edwarda Wojtasa

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2014-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    ul. Krochmalna 13j 13j
    20-401 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi dojazdowej do posesji przy ulicy Choiny nr 47, 49, 51, 51a w pobliżu ul. Edwarda Wojtasa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej, po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę: 1) Branża drogowa: a) budowa konstrukcji jezdni, b) budowa dojścia ze schodami terenowymi, c) budowa chodników, d) budowa ciągów pieszo-jezdnych, e) budowa zjazdów, f) budowa ścieków korytkowych, g) budowa kanału technologicznego. 2) Branża sanitarna: a) budowa kanalizacji deszczowej, b) wykonanie wpustów deszczowych. 3) Branża elektroenergetyczna: a) budowa oświetlenia drogowego. 4) Wykonanie elementów stałej organizacji ruchu - wykonanie oznakowania drogowego, poziomego i pionowego, montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. 5) Wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu i oznakowania na czas prowadzenia robót i zatwierdzenie w ZDiM w Lublinie, a następnie oznakowanie miejsc prowadzenia robót zgodnie z tym projektem. 6) Wykonanie monitoringu budowanych odcinków kanalizacji deszczowej - w niezbędnym zakresie, celem przekazania do użytkowania Wydziałowi Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Lublin. 7) Wykonanie wycinki drzew i krzewów. 8) Wykonanie ekranów akustycznych w ul. Wojtasa oraz naklejenie pasów zapobiegających rozbijaniu się ptaków na wszystkich istniejących ekranach. Rozebranie budynku gospodarczego typu stodoła wraz z opracowaniem projektu rozbiórki budynku gospodarczego (w tym BIOZ, STWiORB) w celu uzyskania w zależności od wymogów przepisów Prawa Budowlanego pozwolenia na rozbiórkę budynku lub zgłoszenie rozbiórki. 9) Obsługę geodezyjną prowadzonych robót. 10) Uporządkowanie terenu inwestycji. 11) Wykonanie niezbędnych prób i badań, pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami STWiORB, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru. 12) Prowadzenie dziennika budowy i wykonywania obmiarów ilości zrealizowanych robót. 13) Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenie operatu kolaudacyjnego (3 egz), który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi Podwykonawcami i dalszymi Podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zanikowych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą w formie gis/cad i wersji papierowej, dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami. 14) Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach