Przetargi.pl
Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Mokornosy - etap II

Urząd Gminy Damasławek ogłasza przetarg

  • Adres: 62110 Damasławek, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 613 611 , fax. 672 613 627
  • Data zamieszczenia: 2018-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Damasławek
    Rynek 8
    62110 Damasławek, woj. wielkopolskie
    tel. 672 613 611, fax. 672 613 627
    REGON: 53316200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.damaslawek.nowoczesnagmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Mokornosy - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Mokronosy na odcinku od km 0 + 500 do km 0+920 o łącznej długości 420 mb. Początek projektowanego odcinka budowy drogi dojazdowej do gruntów rolnych przyjęto na km 0+500. Stan istniejący: Obecnie w otoczeniu projektowanej drogi dojazdowej znajduje się droga z kruszywa różnego rodzaju. Jej istniejący przebieg nie mieści się w pasie drogowym. Ze względu na to, istniejącą drogę należy w znacznym stopniu rozebrać i skorygować jej przebieg tak aby mieściła się w pasie drogowym. Woda opadowa spływa na przyległe tereny zielone. W pasie drogowym znajduje się następujące uzbrojenie podziemne: - sieć wodociągowa - sieć telekomunikacyjna. Przebieg budowanej drogi przedstawiony jest na załączniku „Plan sytuacyjny”. W stosunku do istniejącego przebiegu dokonano znacznej korekty tak, aby wpasować się w pas drogowy. Szerokość jezdni 4,00 – 6,0 m (na łukach) plus obustronne pobocze umocnione kruszywem łamanym szer. 0,50 m plus dodatkowe 0,25 m z gruntu dowiezionego. Niweleta: Niweletę budowanej drogi nawiązano do wysokości stałych istniejących punktów tj. skrzyżowania z istniejącą drogą powiatową oraz zjazdów do posesji i na drogi gruntowe. Została ona skorygowana w celu uzyskania płynniejszego ruchu pojazdów. Niweleta ulegnie podniesieniu max. o 60 cm względem istniejącego terenu. Przekrój poprzeczny budowanej drogi: - szerokość jezdni – 4,00 – 6,0 m (na łukach) - pochylenie jezdni – daszkowe 2% - pochylenie na łukach jednostronne 2-7% - pobocze umocnione kruszywem łamanym szer. 0,50 m plus 0,25 pobocza z gruntu –pochylenie 8% Konstrukcja jezdni: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grub. 5 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5 mm o grub. 20 cm - warstwa odsączająca z piasku o wodoprzepuszczalności powyżej 8 m/dobę grub. 10 cm Konstrukcja zjazdów: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grub. 5 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5 mm o grub. 20 cm - warstwa odsączająca z piasku o wodoprzepuszczalności powyżej 8 m/dobę grub. 10 cm Odwodnienie: Odwodnienie projektowanej drogi odbywać będzie się na przyległy teren (w obrębie pasa drogowego) dzięki odpowiednim spadkom poprzecznym i podłużnym. Ze względu na wyniesienie niwelety w górę nie ma potrzeby wykonania rowów odwadniających. Pod projektowanym zjazdami oraz na połączeniu z drogą powiatową należy wykonać przepusty z rur PEHD śred. 40 cm. Wyloty należy umocnić narzutem kamiennym na podbudowie betonowej. (UWAGA: Zjazdy na pola pokazane na planie sytuacyjnym po uzgodnieniu z właścicielami pól można przestawić w bardziej dogodne miejsce – przy zachowaniu projektowanych parametrów). Uwaga!! 1. Wykonawca we własnym zakresie opracuje i uzgodni oraz zatwierdzi projekt organizacji drogi oraz plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Koszty tych dokumentacji należy uwzględnić w cenach jednostkowych robót. 2. Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą, w tym dokumentację geodezyjno-wykonawczą dla zrealizowanych robót – zgodnie z obowiązującymi przepisami, umożliwiającą naniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków i ewidencji sieci uzbrojenia terenu, oraz kopię mapy powstałej w oparciu o geodezyjną inwentaryzację powykonawczą. Koszt tej dokumentacji należy uwzględnić w cenach jednostkowych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7.400,00 PLN (słownie: siedem tysięcy czterysta złotych 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 24.07.2018 r. do godz.: 09:30. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta: 18 8959 0001 4200 0299 2000 0410 Bank: Pałucki Bank Spółdzielczy w Wągrowcu Oddział Damasławek; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 9.1 Odmówił podpisania umowy z sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 9.2 Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 9.3 Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił szczególnego wykazania spełnienia niniejszego warunku z art. 22 ust. 1 pkt 1b ppkt 1 ustawy Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp. tj. „Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: • kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; • firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; • ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach” przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Oświadczenie zaleca się przygotować zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 6 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach