Przetargi.pl
Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Bielice.

Gmina Łambinowice ogłasza przetarg

  • Adres: 48-316 Łambinowice, ul. Tadeusza Zawadzkiego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 311 300 , fax. 774 311 301
  • Data zamieszczenia: 2020-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łambinowice
    ul. Tadeusza Zawadzkiego 29
    48-316 Łambinowice, woj. opolskie
    tel. 774 311 300, fax. 774 311 301
    REGON: 53141284600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http.//www.lambinowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Bielice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie budowy drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Bielice o łącznej długości 408 mb. W ramach zadania projektuje się wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej jezdni z betonu asfaltowego, która ma na celu poprawę właściwości jezdnych użytkowników dojazdu do gruntów rolnych. Powyższa droga stanowi dojazd do gruntów rolnych i działek we wsi Bielice. Teren w otoczeniu drogi stanowią pola uprawne i łąki. W wyniku wykonanych odwiertów stwierdzono nawierzchnię z kruszywa łamanego, pod którą zalegają materiały nasypowe oraz grunty rodzime w postaci piasku zmieszanego z kruszywem łamanym. Grupa nośności podłoża określana jako G1. Odwodnienie drogi odbywa się w sposób powierzchniowy na tereny pól. W wyniku wykonanych odwiertów stwierdzono nawierzchnię z kruszywa łamanego, pod którą zalegają materiały nasypowe oraz grunty rodzime w postaci piasku zmieszanego z kruszywem łamanym. Grupa nośna podłoża określana jako G1. Przebieg projektowanej do budowy drogi przedstawiono na kopii mapy do celów projektowych na planie w skali 1:500. Początek opracowania km 0+000.00 rozpoczyna się od istniejącej nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 1605 O. Trasa drogi przebiega w granicach istniejącego pasa drogowego i należy ją wykonać o szerokości 3,50m (zgodnie z planem zagospodarowania) wraz z obustronnymi poboczami o szerokości 0,75m. Podstawowe parametry techniczne: - klasa drogi – wewnętrzna dojazdowa - kategoria ruchu – KR1 - przekrój 1x1 – jednopasmowa, dwukierunkowa - prędkość projektowa Vp=30km/h - szerokość jezdni – od 3,50m - szerokość jezdni w miejscu mijanki – 5,0m - długość odcinka – 408,00m - spadki poprzeczne jezdni – 2,0% - szerokość poboczy z kamienia – 0,50m - spadki poprzeczne pobocza – 6,0% - rodzaj nawierzchni jezdni – beton asfaltowy Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowią załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy złotych 00/100). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz.1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Prudnik Filia Łambinowice Nr 89 8905 1010 9001 0012 5413 0001 tytułem: „wadium – Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Bielice.” W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu potwierdzającego jego wniesienie, powinien być dołączony do oferty jako odrębny załącznik, umożliwiający łatwe oddzielenie go od pozostałych dokumentów ofertowych lub osobno przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. Dokument winien zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty, być właściwie podpisany, w którym podane są okoliczności, w jakich wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego. Kopia tego dokumentu powinna być dołączona do oferty. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. Zwrot wadium, zatrzymanie wadium. 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. 1a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 4a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy z Wykonawców musi dołączyć: 1. Formularz oferty(załącznik nr 1) do SIWZ, 2.Oświadczenia wstępne- załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, 3. Dowód wniesienia wadium (w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz kopia dokumentu wpięta trwale z ofertą, a oryginał dołączony do oferty luzem), 4. Zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów -załącznik nr 9 do SIWZ (jeżeli dotyczy); 5. Stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu właściwego rejestru; 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 7.Oświadczenie o braku przynależności do żadnej grupy kapitałowej – jeżeli dotyczy załącznik nr 4b do SIWZ. Przed podpisaniem umowy Wykonawca musi przedstawić: 1.Kserokopię uprawnień wraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Izby osób wskazanych w wykazie osób (załącznik nr 7 SIWZ); 2. Dokument potwierdzający wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. kosztorys sporządzony w formie szczegółowej, wskazujący wyliczenie ceny ofertowej podanej w ofercie; 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach