Przetargi.pl
Budowa drogi dojazdowej do budynków Wspólnot Mieszkaniowych przy ul. Moniuszki 10, 12, 14, 16, 18 w Giżycku wraz z budową oświetlenia i przebudową infrastruktury.

Gmina Miejska Giżycko ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, al. 1 Maja
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 73 24 111, 7324 143, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Giżycko
    al. 1 Maja 14
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 73 24 111, 7324 143, , fax. -
    REGON: 79067117100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gizycko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi dojazdowej do budynków Wspólnot Mieszkaniowych przy ul. Moniuszki 10, 12, 14, 16, 18 w Giżycku wraz z budową oświetlenia i przebudową infrastruktury.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: Budowa drogi dojazdowej do budynków Wspólnot Mieszkaniowych przy ulicy Moniuszki 10, 12, 14, 16, 18 w Giżycku wraz z budową oświetlenia i przebudową infrastruktury. Zakres robót budowlanych jest zgodny z projektem budowlanym i zagospodarowania terenu oraz z projektami wykonawczymi (branży drogowej, energetycznej, sanitarnej) zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje 6 zakresów rzeczowych finansowanych odpowiednio przez: Gminę Miejską Giżycko oraz Wspólnoty Mieszkaniowe ul. Moniuszki 10, ul. Moniuszki 12, ul. Moniuszki 14, ul. Moniuszki 16 i ul. Moniuszki 18. Zakres I – roboty budowlane – zakres rzeczowo – finansowy GMG - droga dojazdowa z zatokami parkingowymi na działkach o nr 2-275/83 i 2-275/56, - oświetlenie drogi dojazdowej, - przyłącze kablowe zalicznikowe nn oświetleniowe do istn. słupa na dz. nr 2-275/67, - stała organizacja ruchu, Zakres II – roboty budowlane na działce nr 2-275/56 – zakres rzeczowo – finansowy Wspólnoty Mieszkaniowej ul. Moniuszki 10 - droga dojazdowa z zatokami parkingowymi, - chodniki, zieleńce, - przebudowa sieci gazowej niskiego ciśnienia, - przebudowa hydrantu p.poż., - stała organizacja ruchu, Zakres III – roboty budowlane na działce nr 2-275/59 – zakres rzeczowo – finansowy Wspólnoty Mieszkaniowej ul. Moniuszki 12 - droga dojazdowa z zatokami parkingowymi, - chodniki, zieleńce, - przebudowa sieci gazowej niskiego ciśnienia, - stała organizacja ruchu, Zakres IV – roboty budowlane na działce nr 2-275/60 – zakres rzeczowo – finansowy Wspólnoty Mieszkaniowej ul. Moniuszki 14 - droga dojazdowa z zatokami parkingowymi, - przebudowa sieci gazowej niskiego ciśnienia, - przestawienie istniejącego słupa oświetleniowego, - zieleńce, - stała organizacja ruchu, Zakres V – roboty budowlane na działce nr 2-275/100 –zakres rzeczowy w 50 % finansowany przez Wspólnotę Mieszkaniową ul. Moniuszki 16 - wycinka drzew, - droga dojazdowa z zatokami parkingowymi, - przebudowa sieci gazowej niskiego ciśnienia, - zieleńce, - stała organizacja ruchu, Zakres VI– roboty budowlane na działce nr 2-275/100 –zakres rzeczowy w 50 % finansowany przez Wspólnotę Mieszkaniową ul. Moniuszki 18 - wycinka drzew, - droga dojazdowa z zatokami parkingowymi, - przebudowa sieci gazowej niskiego ciśnienia, - zieleńce, - stała organizacja ruchu, Uwaga: podział na zakresy został dokonany z tytułu różnych właścicieli działek/terenów, na których będą wykonywane roboty budowlane oraz różnych płatników. Zakresów tych nie należy traktować jako odrębne części zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest realizacja całości robót objętych zakresami od I do VI. 2. Podstawowy zakres robót i przyjęte technologie: 2.1 Rozbiórka istniejących nawierzchni z zagospodarowaniem odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2.2 Roboty ziemne. 2.3 Przebudowa istniejącego, kolidującego hydrantu p.poż. 2.4 Demontaż kolidujących słupów oświetleniowych 2 szt., przestawienie istniejącego słupa oświetleniowego 1 szt. 2.5 Wycinka drzew kolidujących z inwestycją. 2.6 Przebudowa kolidującej sieci gazowej niskiego ciśnienia na sieć d= 63-125 mm mb 139,0. 2.7 Drogi dojazdowe o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8,0 cm i szer. 5,0 m na podsypce piaskowej i podbudowie z kruszywa w krawężniku betonowym na ławie betonowej z oporem o łącznej długości 232 mb. 2.8 Chodniki o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8,0 cm na podsypce piaskowej i podbudowie z kruszywa w obrzeżu betonowym 175 m2. 2.9 Zatoki parkingowe przyległe do dróg dojazdowych, z płyt betonowych ażurowych gr. 8,0 cm na podsypce piaskowej i podbudowie z kruszywa, w krawężniku betonowym na ławie betonowej z oporem – parkowanie prostopadłe do osi drogi 1189 m2. 2.10 Oświetlenie terenu wraz z przyłączem zalicznikowym nn oświetleniowym: linia kablowa YAKY 4x25 mm2 mb 366, słupy oświetleniowe wraz z oprawą na wysięgniku 10 kpl. 2.11 Zieleńce. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych prac zgodnie z: - dokumentacją techniczną, - specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, - postanowieniami SIWZ, - warunkami technicznymi, normami, przepisami, zgodami administracyjnymi, - wzorem umowy. Wyżej wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające. a) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), SIWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, oraz zapewni niezbędną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty są: dokumentacje projektowe, STWIORB, SIWZ oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego. Przedmiary stanowią tylko materiał pomocniczy. b) W przypadku wskazania w dokumentacjach projektowych, STWIORB, przedmiarach, SIWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, STWIORB, przedmiarach oraz SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z dokumentacjami projektowymi, STWiORB, przedmiarami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacjach projektowych, STWIORB, przedmiarach, oraz SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 1) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 2) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 3) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.), 4) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 5) standardów emisyjnych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne przy współudziale autora dokumentacji projektowej. c) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 8 ustawy Pzp wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załącznik do SIWZ. W przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w w/w dokumentach. d) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców (o ile jest to wiadome). e) Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. f) Wykonawca ze środków własnych zakupi i dostarczy na budowę wszelkie elementy, urządzenia i materiały konieczne do wykonania robót budowlanych, instalacji, jak również przeznaczone do robót przewidzianych w dokumentacjach projektowych. g) Elementy wyposażenia (urządzenia) muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowymi, kompletnymi, nieużywanymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. h) Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. i) Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z dokumentacjami projektowymi oraz wykona wszelkie towarzyszące czynności niezbędne do zrealizowania całego zadania. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie, uruchomienie, regulację i działanie urządzeń, jak również za jakość wykończeń, a także jakość przeprowadzonych prac odtworzeniowych związanych z naprawami naruszonej w trakcie robót substancji budowlanej i instalacyjnej obiektu. j) Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: a. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu prac opisanych w §III pkt. 2 ppkt. 2.2, 2.3, 2.4, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9, 2.10 na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późniejszymi zmianami) lub odpowiadającej jej formie zatrudnienia określonej w przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. b. Szczegółowe regulacje dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcji z tytułu niespełnienia wymagań art. 29 ust. 3a ustawy Pzp a) w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie a czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. b) w trakcie realizacji zamówienia w ciągu 5 dni od podpisania umowy oraz na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wskazane poniżej dowody (do wyboru zamawiającego) w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. Termin na złożenie oświadczenia – 2 dni lub - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności: bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników) – Termin na złożenie dokumentów – 2 dni, lub Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy – Termin na złożenie dokumentu – 10 dni, lub - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych – Termin na złożenie dokumentu – 2 dni. Uwaga! Wyliczenie ww. składników/elementów umowy o pracę ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy. c) z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt.3 ppkt. j) lit. a czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 15 umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3 ppkt. j) lit. a czynności. d) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Pisemne zobowiązania lub inne dokumenty, w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach