Przetargi.pl
„Budowa drogi dla rowerów w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach projektu „Budowa drogi dla rowerów na terenie gminy Białogard” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020”

Gmina Białogard ogłasza przetarg

  • Adres: 78-200 Białogard, ul. Wileńska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3124401, 3121162 , fax. 943 127 844
  • Data zamieszczenia: 2020-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Białogard
    ul. Wileńska 8
    78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3124401, 3121162, fax. 943 127 844
    REGON: 53206200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-bialogard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa drogi dla rowerów w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach projektu „Budowa drogi dla rowerów na terenie gminy Białogard” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu „Budowa drogi dla rowerów na terenie gminy Białogard”. Projekt jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 2.3 Zrównoważona multimodalna mobilność miejska i działania adaptacyjne łagodzące zmiany klimatu w ramach Strategii ZIT dla Koszalińsko-Kołobrzesko-Białogardzkiego Obszaru Funkcjonalnego- projekty pozakonkursowe. Zadanie jest podzielone na dwa etapy: Etap I: - opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla przedmiotowego zadania oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji, opinii, pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń wynikających z zakresu projektu Etap II: - wykonanie robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu zgodnie z opracowaną dokumentacją w tym PFU i odpowiednimi przepisami prawa oraz normami. ETAP 1 Wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz pozyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i decyzji administracyjnych zezwalających na realizację robót budowlanych. Po podpisaniu umowy Wykonawca opracuje dokumentację projektową obejmującą wszystkie branże wchodzące w skład przedmiotowej inwestycji oraz urządzenia wchodzące w skład inwestycji ( w tym drogowe, inżynierskie, infrastruktury technicznej i inne) i na tej podstawie uzyska w imieniu Zamawiającego zgodę właściwego organu na prowadzenie robót. Główne parametry techniczne planowanej drogi rowerowej na poszczególnych odcinkach a) jed. ewid. Gmina Białogard; dz. nr 148/1; 148/2; 125/5; obr. 0072 Łęczno: droga rowerowa (dł. / szer. / powierzchnia): 3434,0 m / 2,0 m / 6868,0 m2 przystanek drogi rowerowej (dł. / szer. / powierzchnia): 3,12 m / 2,0 m / 6,24 m2 powierzchnia razem: 6874,24 m2 b) jed. ewid. Gmina Białogard; dz. nr 9/8; 9/7; 9/6; 9/3; 143; obr. 0076 Kamosowo: droga rowerowa (dł. / szer. / powierzchnia): 2664,0 m / 2,0 m / 5328,0 m2 przystanek drogi rowerowej (dł. / szer. / powierzchnia): 3,12 m / 2,0 m / 6,24 m2 powierzchnia razem: 5334,24 m2 c) jed. ewid. Gmina Białogard; dz. nr 21; obr. 0078 Nasutowo droga rowerowa (dł. / szer. / powierzchnia): 1193,0 m / 2,0 m /2386,0 m2 przystanek drogi rowerowej (dł. / szer. / powierzchnia): 3,12 m / 2,0 m / 6,24 m2 powierzchnia razem: 2392,24 m2 Łącznie długość drogi 7 291,0 m (7,29 km), powierzchnia drogi 14 600,72 m2 Konstrukcja drogi rowerowej: Utwardzenie: asfalt o uziarnieniu 0/8 wytworzonego z grysów bazaltowych I klasy 5 cm podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm 10 cm (Zakaz wywozu przez Wykonawcę istniejącej podbudowy (utwardzenie) po byłej kolei wąskotorowej)! Obrzeże: podsypka cementowo - piaskowa 1:4 2 cm ława z tłucznia 10x15 cm 10 cm Elementy małej architektury przystanku drogi rowerowej ławka o wym. 50 x 160 cm: 3 szt. stojak na rowery o wym. 58 x 210 cm: 3 szt. kosz na śmieci o wys. 100 cm, poj. 35l: 3 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 110 000,00 zł. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert . 3. Niewniesienie wadium do upływu terminu składania ofert lub wniesienie w sposób nieprawidłowy, spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b Ustawy. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2019 r., poz. 310, ze zm.). 5. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Rachunek depozytowy nr 29 8562 0007 0000 1154 2000 0010 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyznaczonym terminie nastąpi uznanie rachunku Zamawiającego w wymaganej kwocie. Zaleca się dołączenie potwierdzenia wykonania przelewu do oferty. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego (Urząd Gminy Białogard, ul. Wileńska 8 78-200 Białogard) lub wraz z ofertą, ale wówczas dokument powinien pozostać niespięty z pozostałą częścią oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4—8 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. c powyżej, składa: informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Ustawy- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja, itp.), podmiotów trzecich udostępniających zasoby, dokumenty i oświadczenia określone w Rozdziale VIII ust.5 pkt c i d zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotów trzecich udostępniających zasoby. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 Ustawy , przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. ( zał. Nr 7).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach