Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka ogłasza przetarg
- Adres: 11015 Olsztynek, ul. Ratusz
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 51954 50 , fax. 895 195 457
- Data zamieszczenia: 2017-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
ul. Ratusz 1
11015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 51954 50, fax. 895 195 457
REGON: 52933800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olsztynek.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa dróg wewnętrznych na terenie miejscowości Nadrowo - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie prac projektowych oraz budowlanych związanych z realizacją zadania ujętego w budżecie Gminy Olsztynek pn. „Budowa dróg wewnętrznych na terenie miejscowości Nadrowo”. 2) Zadanie będzie realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj. W zakresie planowanego przedsięwzięcia jest wykonanie projektu budowlanego, uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych, wykonanie projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót oraz innych dokumentów i opracowań niezbędnych do realizacji zamierzenia a następnie realizacja zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową dla całości zamierzenia. Zamierzenie obejmuje budowę dróg wewnętrznych w miejscowości Nadrowo wraz z ich odwodnieniem – odcinki dróg zgodne z załącznikiem graficznym. Oba zakresy obejmują wykonanie zarówno robót przygotowawczych – niezbędne mapy, obsługa geodezyjna, robót ziemnych – przygotowanie terenu, nawierzchni dróg oraz zjazdów na istniejące drogi i inne nieruchomości. Zadanie obejmuje także zaprojektowanie i wykonanie studni chłonnych celem odwodnienia dróg. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Ofertowy 2) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3) Pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do złożenia/podpisania oferty lub złożenia/podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (Pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). Pełnomocnictwo powinno wyraźnie wskazywać: podmiot udzielający pełnomocnictwa, osobę umocowaną, zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez osoby udzielające umocowania. 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII pkt. 2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi gminnej w Srokowie dz. nr 778/1, 789, 780, 799 (ul. Traugutta w Srokowie)
Dodano: 2024-07-15 - Remont drogi gminnej Dąbrówno – Lewałd Wielki
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Szymonowo w granicach istniejącego pasa drogowego na dz. 37, 38 obr. Szymonowo, gm. Małdyty.
Dodano: 2024-06-28 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Surzyki Wielkie
Dodano: 2024-06-13 - Modernizacja punktu czerpania wody w leśnictwie Czapla wraz z przebudową drogi dojazdowej
Dodano: 2024-06-10 - Remont drogi gminnej w Srokowie dz. nr 778/1, 789, 780, 799 (ul. Traugutta w Srokowie)
Dodano: 2024-06-06 - Przebudowa ulicy Bałtyckiej wraz z budową / przebudową kanalizacji deszczowej
Dodano: 2024-06-04 - „Przebudowę dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Młynary”.
Dodano: 2024-05-22 - Przebudowa ul. Brzozowej, ul. Kwiatowej, ul. Zielonej w Bartoszycach
Dodano: 2024-05-14 - Modernizacja sieci dróg na terenie Gminy Janowiec Kościelny
Dodano: 2024-05-10