Przetargi.pl
Budowa dróg w miejscowości Leśno i Leśno – Wybudowanie

Gmina Brusy ogłasza przetarg

  • Adres: 89632 Brusy, ul. Na Zaborach
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 969 302 , fax. 523 969 303
  • Data zamieszczenia: 2017-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brusy
    ul. Na Zaborach 1
    89632 Brusy, woj. pomorskie
    tel. 523 969 302, fax. 523 969 303
    REGON: 9235125100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dróg w miejscowości Leśno i Leśno – Wybudowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach: 1) zadania pn. „Budowa drogi gminnej nr 206006G w miejscowościach Leśno i Leśno - Wybudowanie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”, PROW na lata 2014-2020. 2) zadania pn. „Budowa ulic w miejscowości Leśno: Brzozowej, Polnej oraz części Wykopaliskowej od km 0+810 do 1+000 stanowiącej drogę gminną nr 206006G” dofinansowanego w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019. 2. Inwestycja polegała będzie na: 1) w ramach zadania pn. „Budowa drogi gminnej nr 206006G w miejscowościach Leśno i Leśno - Wybudowanie” na budowie drogi na odcinku od km 0+218 do km 0+810, w tym: a) budowie nawierzchni drogowych b) budowie kanalizacji deszczowej, c) budowie nowego oświetlenia ulicznego, d) przebudowie linii energetycznej nN, e) wykonaniu zjazdów indywidualnych, f) urządzeniu zieleni, g) wykonaniu oznakowania poziomego i pionowego ulic 2) w ramach zadania pn. „Budowa ulic w miejscowości Leśno: Brzozowej, Polnej oraz części Wykopaliskowej od km 0+810 do 1+000 stanowiącej drogę gminną nr 206006G” na budowie: a) budowie nawierzchni drogowych ulic:  Wykopaliskowej na odcinku dł. ok. 190 mb,  Polnej wraz z łącznikiem między ul. Polną a Wykopaliskową oraz ulicą przyległą  do ul. Polnej,  Brzozowej,  Na Skarpie, b) budowie kanalizacji deszczowej, c) budowie nowego oświetlenia ulicznego, d) przebudowie linii energetycznej nN, e) wykonaniu zjazdów indywidualnych, f) urządzeniu zieleni, g) wykonaniu oznakowania poziomego i pionowego ulic h) wykonaniu tablicy informacyjnej o wymiarach 80 x 120 cm na stelażu stalowym w kolorze grafitowym lub czarnym zbliżonym do stelażu pokazanego w Załączniku nr 12 do SIWZ. Treść tablicy do uzgodnienia z Zamawiającym. UWAGA: 1) materiał drogowy z korytowania należy przewieźć i wbudować w miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości do 5 km od terenu budowy. 2) w trakcie realizacji inwestycji oraz po jej zakończeniu należy zapewnić ciągły dostęp do sąsiednich nieruchomości. Inwestycja nie może pogorszyć warunków użytkowania sąsiednich nieruchomości. 3) Dla budowy sieci elektroenergetycznej – linii kablowej nn-0,4kV będącej własnością ENEA OPERATOR Sp. z o.o. a) ENEA Operator wymaga, aby Wykonawca robót był zakwalifikowany do Wykazu Wykonawców Kwalifikowanych ENEA Operator (WWK). b) Prace należy wykonać w sposób, który nie powoduje przerw w dostawie energii elektrycznej dla odbiorców przyłączonych do sieci dystrybucyjnej ENEA Operator sp. z o.o. Dopuszcza się ewentualne wyłączenie urządzeń, tylko w technicznie uzasadnionych przypadkach. W przypadku zastosowania wyłączenia, konieczne jest uzyskanie zgody ENEA Operator sp. z o.o., wraz z uzgodnieniem czasu wyłączenia oraz zachowanie odpowiednich procedur związanych z powiadomieniem odbiorców. Czas i zasięg wyłączeń dla sieci SN i nn powinien zostać zminimalizowany poprzez wprowadzenie połączeń obejściowych, bądź poprzez zasilanie z dodatkowych źródeł energii. c) Dla sieci niskiego napięcia prace należy wykonać podstawowo w technologii Prac Pod Napięciem (PPN). Inwestor lub działający w imieniu Inwestora wykonawca musi dysponować osobami uprawnionymi i upoważnionymi przez ENEA Operator sp. z o.o. do wykonywania prac w technologii Prac Pod Napięciem, z podaniem daty wydania upoważnienia do prac pod napięciem, zakresu posiadanych uprawnień do prac pod napięciem, numeru i daty ważności świadectwa kwalifikacyjnego E i D. Lista ta będzie stanowiła załącznik do umowy na usunięcie kolizji. Wszelkie zmiany na tej liście będą wymagały pisemnego zatwierdzenia przez ENEA Operator sp. z o.o. pod rygorem nieważności. Wykonawca nie będzie mógł dopuścić do wykonywania prac osób niewskazanych na ww. liście 3. Szczegółowy opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 10 do SIWZ, w Projektach budowlano - wykonawczych - Załącznik Nr 9 do SIWZ oraz w Przedmiarach robót (stanowiących materiał pomocniczy przy przygotowywaniu oferty) – Załącznik Nr 11 do SIWZ. 5. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt:  zorganizuje zaplecze robót,  zapewni obsługę geodezyjną inwestycji w tym przede wszystkim: wytyczenie inwestycji w terenie, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, ewentualne rozstrzyganie wątpliwości co do przebiegu granic w terenie,  dokona wycinki drzew, krzewów itp.,  uporządkuje teren robót po zakończeniu realizacji zamówienia. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w § 5 Załącznika Nr 2 do SIWZ Istotne postanowienia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 60.000,00 zł. (Słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Brusach: Bank Spółdzielczy w Koronowie Oddz. w Brusach 59 8144 0005 2005 0500 1267 0002 z adnotacją: „Wadium nr sprawy ZP.271.6.2017” (decyduje data uznania wpłaty na koncie zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie razem z ofertą a kopię dokumentu wadium należy wpiąć w ofertę. 6. Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców – pełnomocnika, z zaznaczeniem, że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawcy. 7. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać: a) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby:  Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;  Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) dokładne określenie przedmiotu postępowania, c) kwotę zobowiązania, d) termin ważności, e) klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 8. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach