Przetargi.pl
Budowa dróg pożarowo-dojazdowych z chodnikami dla Wydziału Budowy Maszyn i Lotnictwa Politechniki Rzeszowskiej w zakresie budowy drogi dojazdowej z chodnikami i infrastrukturą techniczną pomiędzy DS. Alchemik a zespołem budynków WBMiL

Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Wincentego Pola 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 86-51-105 , fax. 017 8651075
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
    ul. Wincentego Pola 2 2
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 86-51-105, fax. 017 8651075
    REGON: 00017490000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dróg pożarowo-dojazdowych z chodnikami dla Wydziału Budowy Maszyn i Lotnictwa Politechniki Rzeszowskiej w zakresie budowy drogi dojazdowej z chodnikami i infrastrukturą techniczną pomiędzy DS. Alchemik a zespołem budynków WBMiL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa drogi dojazdowej wraz z parkingami i chodnikami oraz infrastrukturą techniczną pomiędzy Domem Studenckim - Alchemik a zespołem budynków dydaktycznych Wydziału Budowy Maszyn i Lotnictwa Politechniki Rzeszowskiej przy Al. Powstańców Warszawy w Rzeszowie. W zakresie infrastruktury przewiduje się wykonanie: odwodnienia parkingów i drogi, przebudowy wodociągu kolidującego z realizacją w/w drogi, wykonanie oświetlenia ulicznego i ciągów pieszych (oświetlenie typu parkowego), zasilania i sterowania zaporą drogową, dostawy i montażu elementów małej architektury (ławki i śmietniki) oraz ukształtowanie terenu. Wymieniony wyżej zakres robót objęty przedmiotem zamówienia realizowany jest w ramach zadania pn: Budowa dróg pożarowo-dojazdowych z chodnikami dla Wydziału Budowy Maszyn i Lotnictwa Politechniki Rzeszowskiej przy Al. Powstańców Warszawy w Rzeszowie (zadanie nr 923) finansowanego z środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144107
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 30 000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych w tym również: a) nie zalega z uiszczaniem podatków. b) nie zalega z uiszczaniem składek ZUS. 2.Zdolność ekonomiczna i finansowa. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) uzyskał w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych średnioroczny przychód netto nie mniejszy niż 5 000 000 PLN a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie. b) posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 800 000 PLN. 3.Zdolność techniczna. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a)posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) jednego podobnego zamówienia (roboty budowlane w zakresie budowy dróg) o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 PLN brutto, z informacją o wartości robót, dacie i miejscu ich wykonania oraz dokumentami (referencjami) potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. b)dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi pełne uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w branżach: drogowej, sieci sanitarnych, sieci elektrycznych i elektroenergetycznych w liczbie co najmniej po 1 osobie w każdej z branż, jak również przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca (będzie dysponował) osobami o których mowa w niniejszym punkcie- przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 4.Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 5.Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości wymaganej w SIWZ . 6.Sprawozdanie finansowe lub jego części , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu lub jego części, natomiast w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 7.Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych z załączeniem uprawnień budowlanych (bez ograniczeń) w wymaganych, wymienionych w SIWZ specjalnościach oraz aktualnymi zaświadczeniami z branżowych Izb Budowlanych. 8.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie podobnych robót wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły końcowe odbiorów robót potwierdzone przez inwestora), 9.Oświadczenie z art. 22 i 24 Ustawy PZP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach