Przetargi.pl
Budowa dróg Oś. Słowiańskie w m. Bielsko – IV etap

Gmina Międzychód ogłasza przetarg

  • Adres: 64400 Międzychód, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 957 488 100 , fax. 957 488 134
  • Data zamieszczenia: 2018-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzychód
    ul. Piłsudskiego 2
    64400 Międzychód, woj. wielkopolskie
    tel. 957 488 100, fax. 957 488 134
    REGON: 52459400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miedzychod.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dróg Oś. Słowiańskie w m. Bielsko – IV etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pod nazwą: Budowa dróg Oś. Słowiańskie w m. Bielsko – IV etap. Zakres rzeczowy robót obejmuje m.in.: A. ul. Lubuska oś. Słowiańskie w m. Bielsko - Roboty drogowe (usunięcie drzew i krzewów, roboty ziemne koparkami podsiębiernymi wraz z transportem wywrotkami 10Mg, roboty pomiarowe, ustawienie krawężników betonowych i obrzeży, wykonanie ścieku przykrawężnikowego z betonowej kostki brukowej, wykonanie nawierzchni nowej jezdni z kostki brukowej betonowej gr. 10 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z podbudową z gruntu stabilizowanego cementem i kruszywa łamanego, wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z podbudową z kruszywa łamanego, wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z podbudową z kruszywa łamanego, regulacja wysokościowa pokryw studni i skrzynek zaworowych, założenie i pielęgnacja zieleni drogowej, organizacja ruchu drogowego) - Roboty sanitarne (roboty pomiarowe, wykonanie wykopu pod kanalizację deszczową wraz z umocnieniem ścian wykopu i wywozem gruntu, wykonanie podsypki, obsypki i zasypki wraz z zagęszczeniem zagęszczarką, montaż rur kanalizacyjnych PP o średnicach: 300 i 200, wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1000 głębokości 2,5 m wraz z kosztem prefabrykowanych płyt żelbetowych z otworem o średnicy 600, wykonanie studzienek ściekowych ulicznych betonowych o średnicy 500 z osadnikiem, próba szczelności kanałów rurowych o średnicach: 300 i 200. B. ul. Mieszka I oś. Słowiańskie w m. Bielsko - Roboty drogowe (usunięcie drzew i krzewów, roboty ziemne koparkami podsiębiernymi wraz z transportem wywrotkami 10Mg, roboty pomiarowe, ustawienie krawężników betonowych i obrzeży, wykonanie ścieku przykrawężnikowego z betonowej kostki, wykonanie nawierzchni nowej jezdni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z podbudową z kruszywa łamanego, wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z podbudową z kruszywa łamanego, wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z podbudową z kruszywa łamanego, regulacja wysokościowa pokryw studni i skrzynek zaworowych, założenie i pielęgnacja zieleni drogowej, organizacja ruchu drogowego) - Roboty sanitarne (roboty pomiarowe, wykonanie wykopu pod kanalizację deszczową wraz z umocnieniem ścian wykopu i wywozem gruntu, wykonanie podsypki, obsypki i zasypki wraz z zagęszczeniem zagęszczarką, montaż rur kanalizacyjnych PP o średnicach: 300 i 200, wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1000 głębokości 2,5 m wraz z kosztem prefabrykowanych płyt żelbetowych z otworem o średnicy 600, wykonanie studzienek ściekowych ulicznych betonowych o średnicy 500 z osadnikiem, próba szczelności kanałów rurowych o średnicach: 300 i 200. C. ul. Piastowska oś. Słowiańskie w m. Bielsko - Roboty drogowe (usunięcie drzew i krzewów, roboty ziemne koparkami podsiębiernymi wraz z transportem wywrotkami 10Mg, roboty pomiarowe, ustawienie krawężników betonowych i obrzeży, wykonanie ścieku przykrawężnikowego z betonowej kostki, wykonanie nawierzchni nowej jezdni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z podbudową z kruszywa łamanego, wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z podbudową z kruszywa łamanego, wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z podbudową z kruszywa łamanego, regulacja wysokościowa pokryw studni i skrzynek zaworowych, założenie i pielęgnacja zieleni drogowej, organizacja ruchu drogowego) - Roboty sanitarne (roboty pomiarowe, wykonanie wykopu pod kanalizację deszczową wraz z umocnieniem ścian wykopu i wywozem gruntu, wykonanie podsypki, obsypki i zasypki wraz z zagęszczeniem zagęszczarką, montaż rur kanalizacyjnych PP o średnicach: 300 i 200, wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1000 głębokości 2,5 m wraz z kosztem prefabrykowanych płyt żelbetowych z otworem o średnicy 600, wykonanie studzienek ściekowych ulicznych betonowych o średnicy 500 z osadnikiem, próba szczelności kanałów rurowych o średnicach: 300 i 200. Opis techniczny dokumentacji projektowej dotyczący Budowy dróg na Oś. Słowiańskim w m. Bielsko - IV etap, dołączony do materiałów przetargowych jako załącznik nr 12 do SIWZ, dotyczy większego zakresu robót budowlanych niż zakres objęty niniejszym postępowaniem. W związku z powyższym przygotowując ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić zakres inwestycji zaznaczony na planie sytuacyjnym zamieszczonym w załączniku nr 12 do SIWZ oraz ilości robót przewidywanych do wykonania podanych w przedmiarach robót – załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo w dokumentacji projektowej. 4. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne' zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332). 6. Wskazane jest, aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji Inwestycji w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego. 7. Zamawiający określa warunki realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w następujący sposób: Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - oświadczenia potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia wg załącznika nr 2 i nr 3 oraz oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej składa każdy partner z osobna, - podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum), warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, zdolności technicznej lub zawodowej winien spełnić jeden z konsorcjantów lub łącznie cały ten podmiot. - wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem". 8. Zamawiający zastrzega, że poniższe rodzaje czynności wymagają zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: a.) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z póź. zmianami). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę to wykonywanie robót budowlanych szczegółowo określonych w przedmiarze robót – załącznik nr 10 do SIWZ. Warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy pracowników. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem okresu realizacji zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. b.) Wymóg zatrudnienia, o którym mowa powyżej, nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym: kierownika budowy, kierowników robót, geodety. c.) Wykonawca udokumentuje zatrudnienie tych osób zgodnie z poniższymi zasadami: - w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, we wskazanym przez Zamawiającego terminie nie krótszym niż 5 dni robocze, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane pod lit. a) powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: * przedstawi oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; * poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę zanonimizowaną kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy powinna zawierać jedynie: imię i nazwisko osoby, która będzie świadczyć czynności na rzecz zamawiającego, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu. - nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi/roboty budowlane na podstawie umowy o pracę; - za niewypełnienie obowiązku zatrudniania pracowników świadczących usługi/roboty budowlane na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w §7 ust. 1 lit. b) tiret 5 umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 40 000 PLN. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 95 1020 4027 0000 1802 1219 3944, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca załącza oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ oraz: a) odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw, b) wypełniony i podpisany formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik 1 do SIWZ, c) tabelaryczne zestawienie kosztów budowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ, kosztorys ofertowy – sporządzony na podstawie dokumentacji technicznej załączonej do SIWZ oraz przedmiarów robót – kosztorys ofertowy ma charakter wyłącznie pomocniczy i nie zmienia zasad wynagrodzenia przyjętego w tym postępowaniu – wynagrodzenie ryczałtowe, d) oryginał gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych zabezpieczenia zapłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach