Przetargi.pl
Budowa dróg na terenach wypoczynkowych Mierzyn

Gmina Międzychód ogłasza przetarg

  • Adres: 64-400 Międzychód, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 957 488 100 , fax. 957 488 134
  • Data zamieszczenia: 2019-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzychód
    ul. Piłsudskiego 2
    64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie
    tel. 957 488 100, fax. 957 488 134
    REGON: 52459400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzychod.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dróg na terenach wypoczynkowych Mierzyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pod nazwą: Budowa dróg na terenach wypoczynkowych Mierzyn obejmujące następujące etapy: Etap I. Budowa nawierzchni drogi wraz z odwodnieniem (kanał B,C,D) oś nr II od km 0+000 do km 0+ 496 wraz z parkingiem zlokalizowanym w obrębie działki nr. 639 i nr.638. Zakres etapu I obejmuje budowę ciągu pieszo jezdnego o szer. od 4,5 do 6,5 mb o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na długości 0,496 km., odtworzenie nawierzchni z płyt drogowych oraz tłucznia po robotach kanalizacyjnych, budowa miejsc parkingowych, budowa kanalizacji deszczowej wraz z wylotem oraz urządzeniem podczyszczającym wody opadowe, zabezpieczenie urządzeń kolidujących infrastruktury technicznej, wycinka drzew i krzewów. Zakres rzeczowy robót obejmuje m.in.: KOSZTY NIEKWALIFIKOWANE A. Roboty drogowe - roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, usunięcie drzew i krzewów wraz z transportem, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej /humusu za pomocą spycharek, roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem urobku na odl. do 10 km, rozebranie mechaniczne nawierzchni betonowej o gr. 15 cm, rozebranie mechaniczne podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. 15cm, rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych o gr. 12cm, rozebranie mechaniczne podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. 15cm, rozebranie nawierzchni z kostki betonowej przy wys. Kostki 8cm, rozebranie mechaniczne podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. 15cm, rozebranie nawierzchni z płyt chodnikowych betonowych na podsypce cementowo-piaskowej- 50x50x7 cm, rozebranie mechaniczne podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. 15cm, rozebranie nawierzchni z płyt chodnikowych betonowych (trylinka) na podsypce cementowo-piaskowej, rozebranie mechaniczne podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. 15cm, rozebranie nawierzchni z tłucznia kamiennego o gr. 20cm, rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 20x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej, rozebranie ław pod krawężniki, rozebranie słupków do znaków drogowych z rur stalowych, rozebranie znaków drogowych płaskich, demontaż płyt betonowych ustawionych pionowo uniemożliwiających parkowanie, demontaż koszy na śmieci, załadowanie i wywiezienie gruzu/destruktu transportem samochodowym, ręczne kopanie rowów dla kabli w gruncie kat. I-II przy szerokości dna wykopu do 1,0m i głębokości rowu do 1,2m, podłoża z materiałów pod kanały i obiekty-grubość podłoża 10 cm, rurociągi z rur dwudzielnych AROT A-PS 110 przy średnicy zewnętrznej rur 110 mm według projektu, ręczne zasypywanie rowów dla kabli w gruncie kat. I-II przy szerokości dna wykopu do 1,0 m i głębokości rowu do 1,0m; przestawienie latarni oświetleniowej, przestawienie złącza kablowo-pomiarowego) - roboty ziemne roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi wraz z wywozem gruntu, wykonanie nasypów wraz z zagęszczeniem gruntu, - odwodnienie korpusu drogowego (regulacja pionowa studni kanalizacyjnej) - podbudowy (mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni-kat. gruntu I-IV, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm= 2,5 MPa) - nawierzchnie (nawierzchnie z tłucznia kamiennego, budowa nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych gr. 12cm (materiał z rozbiórki), nawierzchnie z kostki brukowej betonowej niefazowanej o gr. 8cm) -roboty wykończeniowe (humusowanie i obsianie skarp przy grubości warstwy humusu 10cm) - urządzenia bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie poziome-malowanie symboli, oznakowanie pionowe – słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70mm, przymocowanie niepodświetlonych znaków drogowych znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze, informacyjne) - elementy ulic ławy pod krawężniki betonowe z oporem, krawężniki betonowe 15x30 na podsypce cementowo-piaskowej, ławy pod oporniki betonowe z oporem, oporniki betonowe 12x25 na podsypce cementowo-piaskowej, ławy pod ściek z kostki, ścieki przykrawężnikowe z kostki betonowej wys. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej w 2 rzędach, ścieki uliczne z kostki betonowej wys. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej w 2 rzędach, ustawienie ławek, ustawienie koszy na śmieci). B. Kanalizacja deszczowa. - roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych; roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem urobku; roboty ziemne ręczne z transportem urobku; igłofiltry o średnicy do 50mm wpłukiwanie w grunt bez obsypki do głębokości 4m; pompowanie próbne lub oczyszczające w studni przy średnicy otworów 150-500 mm; pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych palami szalunkowymi wraz z rozbiórką w gruntach nawodnionych przy głębokości wykopu do 3,0m; podłoża z materiałów sypkich pod kanały i obiekty-gr. podłoża 20cm; ręczne zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych i głębokości do 1,5m: grunt kat. III-IV, szer. wykopu 0,8-1,5 – obsypka rurociągu 20 cm ponad wierzch rury; zasypywanie wykopów; zagęszczenie nasypów zagęszczarkami w gruncie sypkim kat. I-II) - instalacje wodno-kanalizacyjne (montaż rurociągów z rur polietylenowych PEHD SN8 łączone kielichowo DN600, DN500, DN400, DN300, DN200; ustawienie studni rewizyjnej z kręgów betonowych w gotowym wykopie – śr. kręgów 1200mm, 1000mm; studzienki ściekowe uliczne betonowe z gotowych elementów, o średnicy 500mm z osadnikiem bez syfonu; separator zintegrowany z osadnikiem o parametrach ESL-H20/200/2000; wylot kanału DN600; zaślepki DN300 dla przyłączy; wykonanie rowu na długości ok. 4,30m ; montaż konstrukcji podwieszeń kabli energetycznych i telekomunikacyjnych typu lekkiego, o rozpiętości elementu 4,0m; montaż konstrukcji podwieszeń rurociągów i kanałów o rozpiętości elementu 4,0m; demontaż konstr. Podwieszeń rurociągów i kanałów o rozpiętości elementu 4,0m; próba wodna szczelności kanałów rurowych) Etap II. Budowa nawierzchni drogi wraz z odwodnieniem (kanał A) oś nr 1 od km. 0+ 000 do km 0+ 301. Zakres etapu II obejmuje budowę drogi gminnej klasy technicznej D jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na długości 0,301 km. Projektowana droga posiadać będzie jezdnię o szerokości 6,0m i chodnik o szerokości 2,0-2,5 m. Zgodnie z dokumentacja techniczną przedmiotowa inwestycja obejmuje: - budowę nawierzchni jezdni z kostki betonowej gr. 8cm na podbudowie z kruszywa łamanego p gr. 25cm, - budowę nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego o gr. 10 cm, - budowa miejsc parkingowych w obrębie działki nr 635 - wykonanie ścieków z kostki betonowej o gr. 8 cm, - budowę kanalizacji deszczowej o śr. 500 i 400mm wraz z przykanalikami i studzienkami ulicznymi śr. 500mm - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego. Zakres rzeczowy robót obejmuje m.in.: KOSZTY KWALIFIKOWANE A. Roboty drogowe - roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych; usunięcie drzew i krzewów wraz z transportem; usunięcie warstwy ziemi urodzajnej/humusu za pomocą spycharek; roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem urobku, rozebranie mechaniczne nawierzchni betonowej; rozebranie mechaniczne podbudowy z kruszywa kamiennego; rozebranie nawierzchni z kostki betonowej o gr. 15cm; rozebranie mechaniczne podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. 15cm; rozebranie nawierzchni z płyt chodnikowych betonowych na podsypce cementowo-piaskowej – 50x50x7 cm; rozebranie mechaniczne podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. 15cm; rozebranie nawierzchni z płyt chodnikowych betonowych (trylinka) na podsypce cementowo-piaskowej; rozebranie mechaniczne podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. 15cm; rozebranie progów zwalniających z mieszanki mineralno-bitumicznej, rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 20x30 na podsypce cementowo-piaskowej; rozebranie ław pod krawężniki; rozebranie słupków do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70mm; rozebranie znaków drogowych płaskich; demontaż ławek; demontaż koszy na śmieci; demontaż wpustów i studni kanalizacyjnych; załadunek i wywóz gruzu/destruktu) - roboty ziemne (roboty ziemne wykonywane koparkami; wywóz gruntu; wykonanie nasypów wraz z zagęszczeniem gruntu) - podbudowy (mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie; podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5 MPa) - nawierzchnie (nawierzchnie z kostki brukowej betonowej niefazowanej o gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej) - roboty wykończeniowe (humusowanie i obsianie skarp) - urządzenia bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie poziome; oznakowanie pionowe – słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70mm, słupki z rur stalowych o śr. 70mm na wysięgniku, przymocowanie niepodświetlonych znaków drogowych) - elementy ulic (ławy pod krawężniki; krawężniki betonowe o wym. 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej; krawężniki betonowe trapezowe o wym. 15/21x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej; oporniki betonowe o wym. 12x25cm na podsypce cementowo-piaskowej; obrzeża betonowe 30x8cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową; ławy pod ściek z kostki; ścieki przykrawężnikowe z kostki betonowej wysokości 8cm, układanej na podsypce cementowo-piaskowej w 2 rzędach). B. Kanalizacja deszczowa - roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych; roboty ziemne wykonywane koparkami; roboty ziemne ręczne z transportem urobku; igłofiltry o śr. do 50mm, wpłukiwane w grunt bezpośrednio bez obsypki; pompowanie próbne lub oczyszczające w studni, przy średnicy otworów 150-500 mm; pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych palami szalunkowymi/wypraskami wraz z rozbiórką; podłoża z materiałów sypkich pod kanały i obiekty; zasypywanie wykopów; zagęszczenie nasypów zagęszczarkami w gruncie kat. I-II) - instalacje wodno-kanalizacyjne montaż rurociągów z rur polietylenowych PEHD SN8 łączone kielichowo DN500, DN400, DN300, DN250, DN200; ustawienie studni rewizyjnych z kręgów betonowych w gotowym wykopie średnica kręgów 1200 mm, 1000mm; studzienki ściekowe uliczne betonowe z gotowych elementów o śr. 500mm z osadnikiem bez syfonu; zaślepki DN300 dla przyłączy; montaż konstrukcji podwieszeń kabli energetycznych i telekomunikacyjnych typu lekkiego; montaż konstrukcji podwieszeń rurociągów i kanałów; demontaż konstr. Podwieszeń rurociągów i kanałów o rozpiętości elementów; próba wodna szczelności kanałów rurowych/długość próbnego odcinka rurociągu 50 m ,z rur o średnicy nominalnej 500mm, 400mm, 300mm, 250mm, 200mm – oprócz kanałów z rur bet. i żelbet). 2. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: Zamawiający zastrzega iż, roboty budowlane Etapu II mogą być rozpoczęte po 1 stycznia 2020 r. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo w dokumentacji projektowej. 4. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne' zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 13 do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332). 6. Wskazane jest, aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji Inwestycji w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego. 7. Zamawiający określa warunki realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w następujący sposób: Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - oświadczenia potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia wg załącznika nr 2 i nr 3 oraz oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej składa każdy partner z osobna, - podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum), warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, zdolności technicznej lub zawodowej winien spełnić jeden z konsorcjantów lub łącznie cały ten podmiot. - wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem". 8. Zamawiający zastrzega, że poniższe rodzaje czynności wymagają zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: a ) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z póź. zmianami). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez pracowników fizycznych zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę to wykonywanie robót budowlanych szczegółowo określonych w przedmiarze robót – załącznik nr 11 do SIWZ. b) każdorazowo, na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni robocze, Wykonawca przedłoży aktualne oświadczenie, poświadczające, że osoby, o których mowa w pkt. a) są zatrudniane przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy lub osobę przez Wykonawcę umocowaną oraz poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zanonimizowaną kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy ww oświadczenie ( wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna być zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów , nr pesel pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń. Na zasadach określonych w niniejszym punkcie Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenia dotyczące podwykonawców. c) nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia poświadczającego zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę z Pracownikami świadczącymi usługi /roboty budowlane w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt b) będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi/roboty budowlane na podstawie umowy o pracę; d) za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi/roboty budowlane na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy. e) Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. f) Wymóg zatrudnienia, o którym mowa powyżej, nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym: kierownika budowy, kierowników robót, geodety. Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 100 000 PLN. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 95 1020 4027 0000 1802 1219 3944, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca załącza oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ oraz: a) odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw b) wypełniony i podpisany formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik 1 do SIWZ, c) tabelaryczne zestawienie kosztów budowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ, d) kosztorys ofertowy – sporządzony na podstawie dokumentacji technicznej załączonej do SIWZ oraz przedmiarów robót – kosztorys ofertowy ma charakter wyłącznie pomocniczy i nie zmienia zasad wynagrodzenia przyjętego w tym postępowaniu – wynagrodzenie ryczałtowe e) oryginał gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych zabezpieczenia zapłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach