Przetargi.pl
„Budowa dróg gminnych wewnętrznych (z płyt typu YOMB)”

Gmina Świeszyno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-024 Świeszyno, Świeszyno
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 31 60 120 , fax. 94 31 61 491
  • Data zamieszczenia: 2017-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świeszyno
    Świeszyno 71
    76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 31 60 120, fax. 94 31 61 491
    REGON: 330920707
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.swieszyno.ibip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa dróg gminnych wewnętrznych (z płyt typu YOMB)”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa (przebudowa) dróg gminnych wewnętrznych na terenie gminy Świeszyno. Istniejąca nawierzchnia dróg: gruntowa ulepszona. Planowana nawierzchnia - płyty typu YOMB. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na każdą z następujących części zamówienia oddzielnie lub łącznie na wszystkie: Część nr 1: Budowa drogi gminnej w miejscowości Mierzym na dz. nr 134/1. Część nr 2: Budowa drogi gminnej w miejscowości w miejscowości Niedalino na dz. nr 19/20. Część nr 3: Budowa drogi gminnej w miejscowości Niekłonice na dz. nr 97/20. Część nr 4: Budowa drogi gminnej w miejscowości Świeszyno na dz. nr 692/2. Część nr 5: Budowa drogi gminnej w miejscowości Zegrze Pomorskie – na dz. nr 37. 3.2.1. Miejsce realizacji Inwestycja polega na budowie (przebudowie) dróg gminnych wewnętrznych obejmuje następujące drogi: Część nr 1: Budowa drogi gminnej w miejscowości Mierzym na dz. nr 134/1. Część nr 2: Budowa drogi gminnej w miejscowości w miejscowości Niedalino na dz. nr 19/20. Część nr 3: Budowa drogi gminnej w miejscowości Niekłonice na dz. nr 97/20. Część nr 4: Budowa drogi gminnej w miejscowości Świeszyno na dz. nr 692/2. Część nr 5: Budowa drogi gminnej w miejscowości Zegrze Pomorskie – na dz. nr 37. 3.2.2 Długość planowanych dróg przewidzianych do budowy (przebudowy): Część nr 1: Budowa drogi gminnej w miejscowości Mierzym na dz. nr 134/1 – długość L=39,81mb. Część nr 2: Budowa drogi gminnej w miejscowości w miejscowości Niedalino na dz. nr 19/20, długość L=161,32mb. Część nr 3: Budowa drogi gminnej w miejscowości Niekłonice na dz. nr 97/20, długość L=369,09mb. Część nr 4: Budowa drogi gminnej w miejscowości Świeszyno na dz. nr 692/2, długość L=255,0mb. Część nr 5: Budowa drogi gminnej w miejscowości Zegrze Pomorskie – na dz. nr 37, długość L=223,11mb. 3.2.2 Zakres robót obejmuje (dotyczy wszystkich części):  rozebranie istniejących nawierzchni kolidujących z inwestycją  wykonanie drogi twardej z płyt żelbetowych, wielootworowych typu YOMB 100x75x12.5  wykonanie utwardzeń z płyt żelbetowych, wielootworowych typu YOMB 100x75x12.5  wykonanie pełnej nawierzchni drogi z płyt żelbetowych, wielootworowych typu YOMB 100x75x12.5 w miejscach, utwardzeń oraz zjazdów  uporządkowanie poboczy dróg i pasa drogowego  regulacja wysokościowa istniejących urządzeń podziemnych w pasie drogowym Szczegółowy zakres robót znajduje się w załączonej dokumentacji projektowej. Odwodnienie dróg zaprojektowano się jako powierzchniowe (jak dotychczas) na przyległy teren, spadkiem poprzecznym jednostronnym. 3.2.3 Układ konstrukcyjny Mierzym, Niedalino, Niekłonice, Świeszyno (dot. części nr 1, 2, 3 ,4): Jezdnia, utwardzenie Warstwa Grubość [cm] Warstwa ścieralna : Płyta żelbetowa typu YOMB 100x75x12.5 cm 12,50 Podsypka piaskowa 5,00 Podbudowa zasadnicza : KŁSM 0/31,5 15,00 Materac z geowłókniny wypełniony kruszywem naturalnym - pospółka - materac wykonać jako zamknięty; geowłókninę należy łączyć na zakład o szerokości min. 1 m; na złączach pasów należy mocować geowłókninę do geowłókniny szpilkami. 25,00 Podłoże gruntowe Pobocza Warstwa Grubość [cm] Pospółka 10,00 Podłoże gruntowe Wypełnienie między płytami Warstwa Grubość [cm] Pospółka 17,50 Podbudowa zasadnicza : KŁSM 0/31,5 15,00 Materac z geowłókniny wypełniony kruszywem naturalnym - pospółka - materac wykonać jako zamknięty; geowłókninę należy łączyć na zakład o szerokości min. 1 m; na złączach pasów należy mocować geowłókninę do geowłókniny szpilkami. 25,00 Zegrze Pomorskie (dot. części nr 5) Jezdnia, utwardzenie Warstwa Grubość [cm] Warstwa ścieralna : Płyta żelbetowa typu YOMB 100x75x12.5 cm 12,50 Podsypka piaskowa 5,00 Podbudowa zasadnicza : KŁSM 0/31,5 15,00 Warstwa odsączająca z pospółki 15,00 Podłoże gruntowe Pobocza Warstwa Grubość [cm] Pospółka 10,00 Grunt rodzimy Wypełnienie między płytami Warstwa Grubość [cm] Pospółka 10,00 Podbudowa zasadnicza : KŁSM 0/31,5 15,00 Warstwa odsączająca z pospółki 15,00 Podłoże gruntowe 3.2.4 Wymagania dodatkowe: Ponadto ramach zadania należy: 1. Do zadań Wykonawcy należy utrzymywanie dróg gruntowych dojazdowych do posesji w obrębie placu budowy oraz wyznaczonych jako objazd w stanie przejezdnym dla samochodów osobowych oraz naprawy tych dróg. 2. Wyznaczone drogi objazdowe po wykonanych robotach budowlanych Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić do stanu pierwotnego. 3. Po przekazaniu placu budowy Wykonawcy, Wykonawca ma obowiązek umożliwienia wykonania przyłączy wod.-kan, energetycznych i gazowych firmom i osób prywatnych, które wystąpią z wnioskiem do Gminy Świeszyno o zajęcie pasa drogowego. Gmina Świeszyno powiadomi o każdym takim przypadku Wykonawcę. 4. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z uwzględnieniu dróg objazdowych. 5. Do zadań wykonawcy należy wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z warunkami określonymi w umowie. 3.2.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, w skład której wchodzą: - zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę - projekt wykonawczy, - przedmiar robót, - SST, - opinia geotechniczna Uwaga: zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę – Mierzym dz. nr 134/1, zostanie przekazane Wykonawcy robót do 30.01.2018r. Uwaga: Przed rozpoczęciem robót, w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, należy sporządzić terminowy harmonogram realizacji robót – dotyczy Wykonawcy wybranego na kilka części. 3.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów określonych w dokumentacjach projektowych załączonych do niniejszego postępowania. UWAGA: Brak przywołania jakiegokolwiek obowiązującego dla ww. robót przepisu prawa lub normy nie zwalnia wykonawcy z obowiązku jej stosowania przy realizacji robót. Jakiekolwiek nazwy firmowe użyte w Specyfikacjach Technicznych lub w Projektach Budowlanych i Wykonawczych powinny być uwzględniane jako definicje standardu, a nie jako określenie marki zastosowanej w projekcie. Każdy zapis, w którym podana jest konkretna marka należy traktować jako wymóg zastosowania urządzenia zaprojektowanego lub równoważnego zaprojektowanemu, tzn. spełniającego co najmniej podane parametry techniczne i jakościowe (opisane w specyfikacjach technicznych i projekcie wykonawczym). Dopuszcza się inne urządzenia niż przedstawione w specyfikacji lub projekcie pod warunkiem przedstawienia na etapie oferty szczegółowego wykazu proponowanych urządzeń wraz z ich parametrami. Ponadto przedstawione w ofercie urządzenia muszą wykazać się parametrami i jakością co najmniej takimi samymi lub lepszymi jak przedstawione w specyfikacji oraz na etapie wykonawstwa musza uzyskać akceptację inspektora nadzoru. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednio: dokumenty opisujące parametry techniczne (karty katalogowe), wymagane prawem certyfikaty, inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz sporządzić tabelę równoważności (pod rygorem odrzucenia oferty). Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. Jakiekolwiek Normy/Przepisy Techniczne użyte w Specyfikacjach Technicznych powinny być traktowane jako: ,,Polskie Normy/Przepisy Techniczne lub odpowiednie Europejskie lub Międzynarodowe Normy/Przepisy Techniczne w stopniu, w którym są dopuszczalne w świetle obowiązującego prawa polskiego. 3.4. Przed złożeniem oferty zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie. 3.5. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest wypełnić wykaz części powierzonych podwykonawcy – załącznik nr 9 niniejszej SIWZ. 3.6. Wszystkie roboty objęte zamówieniem powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, udzielonymi pozwoleniami i decyzjami, wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót i sztuką budowlaną, a także podpisaną umową. 3.7. Odpowiedzialność za jakość wykonania robót wchodzących w skład zadania oraz za bezpieczeństwo osób wykonujących przedmiot zamówienia w całości ponosi Wykonawca. 3.8. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. 1) Zamawiający (działając zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby wykonujące bezpośrednio czynności w zakresie robót ziemnych, drogowych były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 2) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni, Wykonawca/Podwykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu, aktualne oświadczenie, że osoby, o których mowa w pkt. 1) są zatrudnione przez Wykonawcę/Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentowania Wykonawcy/Podwykonawcy lub osobę przez Wykonawcę/Podwykonawcę umocowaną. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca/Podwykonawca składa pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt. 2) w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: część 1 – nie jest wymagane część 2 - 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych i 00/100) część 3 – 2 800,00 zł ( słownie: dwa tysiące osiemset złotych i 00/100) część 4 – 2 300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych i 00/100) część 5 – 2 200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych i 00/100) 5.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, uiszczenie wadium uznaje się za skuteczne jeżeli znajdzie się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu i godziny wyznaczonego do składania ofert. 5.3 Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 uPZP. 5.4 Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bałtycki Bank Spółdzielczy w Darłowie Nr 46 8566 0003 0001 0360 2000 0001 z opisem „Wadium na znak sprawy – RIG.271.176.2017 – część nr …..”. Oryginalny dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty 5.5 Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5.6 Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 5.7 Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 2 do SIWZ; Dowód wniesienia wadium – potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg Załącznika nr 6 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje); OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika 5 do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca – w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: kwoty którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach, - przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt. 23 Ustawy - na/według załącznika nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty lub informacje ) że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach