Przetargi.pl
Budowa dróg dojazdowych w kompleksie garaży przy ul. Zamkowej w Nowogardzie - etap Vi

Gmina Nowogard ogłasza przetarg

  • Adres: 72-200 Nowogard, Plac Wolności 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3926200 , fax. 091 3926206
  • Data zamieszczenia: 2013-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowogard
    Plac Wolności 1 1
    72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3926200, fax. 091 3926206
    REGON: 81168427800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dróg dojazdowych w kompleksie garaży przy ul. Zamkowej w Nowogardzie - etap Vi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest VI etap budowy dróg wewnętrznych - dojazdowych - w kompleksie garaży przy ul. Zamkowej w Nowogardzie wraz z kanalizacją deszczową. Niniejsze zamówienie obejmuje: - Budowę kanalizacji deszczowej w zakresie: 1.Budowy kolektorów między studniami: D9 - D10 - D11 - D12 - D13 - D14 - D15 - D-17 - D18 - D19. Kolektor między studniami D18 - D19 należy wykonać na odcinku 5,0 m i zaślepić. 2.Budowy wpustów ulicznych K18 i K19 z przykanalikami; - Budowę drogi określonej w projekcie budowlanym jako droga D - J - M - S na odcinku o długości 0,0383 km. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają projekty budowlane: branży drogowej i branży sanitarnej (kanalizacja deszczowa), Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót i kosztorysy ślepe - stanowiące załączniki do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uwaga: W przedmiarze robót - poz. Nr 12 i poz. Nr 13 oraz w kosztorysie ślepym, stanowiących załączniki do niniejszej Specyfikacji, przewidziano wykonanie ścieku ulicznego z kostki kamiennej nieregularnej grubości 10 cm. W ofercie Wykonawcy jednak winni przyjąć wykonanie ścieku ulicznego w osi jezdni z kostki betonowej typu POLBRUK grubości 8 cm koloru szarego. Stan istniejący: Istniejące wewnętrzne drogi (poza wykonanymi w etapach I - V): posiadają nawierzchnię utwardzoną różnymi materiałami gruzem, żużlem i frezem bitumicznym o szerokości od 3,00 do 6,00 m. Stan istniejących nawierzchni jest zły. Teren zabudowany garażami jest uzbrojony w sieć energetyczną, natomiast przy ul. Zamkowej przebiega uzbrojenie podziemne jak sieć gazowa, kanalizacja sanitarna, częściowo kanalizacja deszczowa, sieć energetyczna i teletechniczna. Parametry techniczne projektowanych dróg: ? drogi wewnętrzne klasy - D dojazdowe ? prędkość projektowa - 30 km/h ? kategoria ruchu - KR 2 ? szerokość jezdni - od 3,50 m do 6,00 m ? szerokość chodnika przy ul. Zamkowej - 2,00 m ? szerokość poboczy ziemnych - 1,00 m ? spadki poprzeczne jezdni dwustronne (do osi drogi) i jednostronne - 2% ? spadki poprzeczne chodnika - 2% ? spadek poprzeczny poboczy - 6% Elementy projektowane: Konstrukcja nawierzchni: Konstrukcję nawierzchni zaprojektowano w oparciu o sporządzoną opinię geotechniczną dotyczącą warunków gruntowo - wodnych i zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. Przyjęto następujące konstrukcje nawierzchni : Konstrukcja nawierzchni jezdni dróg: 8 cm - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej (kolor szary) 3 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1: 4 20 cm - podbudowa z chudego betonu o R m = 7,5 MPa 15 cm - warstwa z gruntu stabilizowanego cementem o R m = 1,5 MPa Konstrukcja nawierzchni podjazdów do garaży: 8 cm - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej (kolor czerwony) 3 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1: 4 20 cm - podbudowa z chudego betonu o R m = 7,5 MPa 15 cm - warstwa z gruntu stabilizowanego cementem o R m = 1,5 MPa Konstrukcja ścieku w osi jezdni: 8 cm - z kostki brukowej betonowej (kolor szary) 3 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1: 4 20 cm - podbudowa z chudego betonu o R m = 7,5 MPa 15 cm - warstwa z gruntu stabilizowanego cementem o R m = 1,5 MPa Konstrukcja ścieku przy krawędzi jezdni: prefabrykowany ściek drogowy trójkątny na ławie z betonu B15 Konstrukcja nawierzchni chodników: 8 cm - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej (kolor szary70%, czerwony 30%) 3 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1: 4 10 cm - warstwa odsączająca z piasku Drogi obramowane będą krawężnikiem betonowym 15 x 30 na ławie betonowej zwykłej z betonu B 15, obniżonym do 3 cm, jedynie na części od wjazdów od ul. Zamkowej wystającym 12 cm, na zjeździe krawężnik obniżony do 3 cm. Chodnik dla pieszych obramowany będzie obrzeżem betonowy 8 x 25 na podsypce piaskowej. Plan sytuacyjny: Budowa dróg wewnętrznych polegała będzie na rozbiórce wszystkich elementów znajdujących się między garażami, wykonaniu robót ziemnych, ustawieniu krawężników, wykonaniu warstwy z gruntu stabilizowanego cementem o R m = 1,5 MPa, wykonaniu warstwy podbudowy z chudego betonu o R m = 7,5 MPa, wykonaniu ścieku w osi drogi lub przy krawędzi drogi, wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej na jezdni (kolor szary) i podjazdach do garaży ( kolor czerwony). Na projektowanych drogach występują łuki poziome o minimalnych parametrach dostosowanych do warunków istniejącej zabudowy. Budowa chodników polegała będzie na ustawieniu obrzeży wykonaniu warstwy odsączającej i ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej. Zjazd do posesji zaprojektowano jako typowy według KPED. Lokalizację punktów charakterystycznych trasy oraz punktów załamania trasy podano w części rysunkowej w układzie współrzędnych geodezyjnych. Profil podłużny: Niwelety projektowanych dróg dostosowano do istniejącej zwartej zabudowy (wjazdy do garaży) i istniejącego terenu. Załamania niwelety wyokrąglono normatywnymi dla tej klasy dróg łukami pionowymi. Odwodnienie: Wody opadowe odprowadza się do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej. Odwodnienie zapewnione będzie przez budowę w osi i przy krawędzi dróg ścieków ulicznych z wpustami ulicznymi włączonymi do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej. Szczegóły rozwiązań projektowych kanalizacji deszczowej zawiera oddzielny projekt branżowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332269
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu odstąpił od żądania wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.nowogard.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach