Gmina Pakosław ogłasza przetarg
- Adres: 63-920 Pakosław, ul. Kolejowa
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-65 54 78 332, , fax. 0-65 54 78 332
- Data zamieszczenia: 2018-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pakosław
ul. Kolejowa 2
63-920 Pakosław, woj. wielkopolskie
tel. 0-65 54 78 332, , fax. 0-65 54 78 332
REGON: 41105075800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pakoslaw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowościach Chojno oraz Sowy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I) - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Chojno. A) Zamówienie obejmuje przebudowę drogi w miejscowości Chojno w kierunku Niemarzyna (dz. ew. nr 67/2, obręb Chojno) na długości 200 m. Droga posiadać będzie jezdnię z trylinki betonowej o szerokości 5 m oraz umocnione pobocza. W ramach zadania wykonane mają być: 1) roboty pomiarowe - 200,00 m, 2) roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi - 391,875 m3, 3) podbudowa betonowa z betonu klasy C 6/8 o grubości 15 cm - 1000,00 m2, 4) nawierzchnia z trylinki o gr. 10 cm - 1000,00 m2, 5) oporniki betonowe wtopione o wymiarach 12x25 cm - 205 m, 6) krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 15x30 cm - 200 m, 7) ściek z prefabrykatów betonowych o gr. 15 cm - 71,50 m, 8) przepusty rurowe pod zjazdami o śr. 30 cm - 62,00 m. Szczegółowy zakres robót do wykonania dla części pierwszej zamówienia określa projekt budowlany (zał. 8) wraz z przedmiarem robót (zał. 9), kosztorysem ofertowym (zał. 10) oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną (zał. 14). B) Wykonawca podczas realizacji zadania, w ramach złożonej oferty (bez dodatkowego wynagrodzenia) jest zobowiązany do: a) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2016r., poz. 1570 z późn. zm.), b) prowadzenia robót budowlanych zgodnie z wydanymi decyzjami, pozwoleniami, warunkami, opiniami, zatwierdzoną dokumentacją oraz obowiązującymi przepisami, w sposób niezagrażający bezpieczeństwu osób i mienia, przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, c) urządzenia, właściwego oznaczenia i odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy oraz zaplecza budowy, a także ustanowienie kierownika budowy posiadającego odpowiednie i wymagane kwalifikacje, d) jeśli to konieczne opracowania i zatwierdzenia projektu zmiany organizacji ruchu na odcinkach wykonywanych prac, e) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia istniejących obiektów, elementów zagospodarowania terenu, budowli lub urządzeń – naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, f) zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów, g) obsługi geodezyjnej podczas realizacji inwestycji oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 3 egz. i zgłoszenia jej w ośrodku geodezyjnym, h) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót, jak również ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny, i) zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, j) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. Powstałe podczas prowadzenia robót odpady Wykonawca zagospodaruje zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2018r., poz. 992 z późn. zm.), k) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego, l) utrzymania ewentualnego placu budowy (w tym. m.in. naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozór budowy), m) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, demontażu obiektów tymczasowych i przekazania go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, n) udzielenia rękojmi i gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały zgodnej ze złożoną ofertą. Część II) - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Sowy. A) Zamówienie obejmuje przebudowę drogi w miejscowości Sowy (dz. ew. nr 333 oraz 259, obręb Sowy) na długości 196 m. Droga posiadać będzie jezdnię z trylinki betonowej o szerokości 4 m oraz umocnione pobocza. W ramach zadania wykonane mają być: 1) roboty pomiarowe - 196,00 m, 2) roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi - 293,188 m3, 3) podbudowa betonowa z betonu klasy C 6/8 o grubości 15 cm - 809,75 m2, 4) nawierzchnia z trylinki o gr. 10 cm - 809,75 m2, 5) regulacja pionowa studzienek - 12 szt., 6) krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 15x30 cm - 418,86 m. Szczegółowy zakres robót do wykonania dla części drugiej zamówienia określa projekt budowlany (zał. 11) wraz z przedmiarem robót (zał. 12), kosztorysem ofertowym (zał. 13) oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną (zał. 15). B) Wykonawca podczas realizacji zadania, w ramach złożonej oferty (bez dodatkowego wynagrodzenia) jest zobowiązany do: a) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2016r., poz. 1570 z późn. zm.), b) prowadzenia robót budowlanych zgodnie z wydanymi decyzjami, pozwoleniami, warunkami, opiniami, zatwierdzoną dokumentacją oraz obowiązującymi przepisami, w sposób niezagrażający bezpieczeństwu osób i mienia, przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, c) urządzenia, właściwego oznaczenia i odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy oraz zaplecza budowy, a także ustanowienie kierownika budowy posiadającego odpowiednie i wymagane kwalifikacje, d) jeśli to konieczne opracowania i zatwierdzenia projektu zmiany organizacji ruchu na odcinkach wykonywanych prac, e) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia istniejących obiektów, elementów zagospodarowania terenu, budowli lub urządzeń – naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, f) zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów, g) obsługi geodezyjnej podczas realizacji inwestycji oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 3 egz. i zgłoszenia jej w ośrodku geodezyjnym, h) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót, jak również ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny, i) zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, j) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. Powstałe podczas prowadzenia robót odpady Wykonawca zagospodaruje zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2018r., poz. 992 z późn. zm.), k) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego, l) utrzymania ewentualnego placu budowy (w tym. m.in. naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozór budowy), m) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, demontażu obiektów tymczasowych i przekazania go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, n) udzielenia rękojmi i gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały zgodnej ze złożoną ofertą. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniona i podpisana przez Wykonawcę oferta przetargowa (w oryginale) – zgodna z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania lub kopia poświadczona przez notariusza (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Renowacja elewacji budynku sali gimnastycznej wraz modernizacją pomieszczeń i ich wyposażeniem
Dodano: 2023-12-21 - Budowa drogi gminnej na działce 173 w Jędrzejewie
Dodano: 2023-11-10 - Przebudowa ulicy Kościelnej w Drawsku i remont elewacji budynku Urzędu Gminy Drawsko”
Dodano: 2023-11-10 - Renowacja elewacji budynku sali gimnastycznej wraz modernizacją pomieszczeń i ich wyposażeniem
Dodano: 2023-11-08 - Modernizacja sieci energetycznej na terenie całej nieruchomości Sielinko, dz. nr 20/12 obręb Sielinko, jedn. ewid. Opalenica – zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2023-07-28 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 3090P na odcinku Słupca – Zagórów
Dodano: 2023-01-20 - BUDOWA INFRASTRUKTURY REKREACYJNO – SPORTOWEJ PRZY UL. PARKOWEJ W GĘBICACH.
Dodano: 2022-10-18 - "Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej w miejscowości Siedlec poprzez utwardzenie powierzchni gruntu"
Dodano: 2022-10-06 - Budowa drogi gminnej ul. B. Chrobrego w m. Witkowo
Dodano: 2022-08-22 - Modernizacja rynku w Kiszkowie wraz z budową gminnej drogi wewnętrznej Ujazd – Charzewo etap I i II
Dodano: 2022-08-03