Przetargi.pl
Budowa dróg dla rowerów na terenie gminy Oborniki Śląskie

Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536 , fax. 713 102 295
  • Data zamieszczenia: 2017-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
    ul. Trzebnicka 1
    55120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3103519, 3103536, fax. 713 102 295
    REGON: 93193508100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dróg dla rowerów na terenie gminy Oborniki Śląskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE: Budowa ścieżek rowerowych trasą dawnej kolei wąskotorowej w powiatach trzebnickim i milickim na odcinku B (Pęgów - Oborniki Śląskie) w ramach zadania pn.: "Budowa sieci dróg dla rowerów oraz parkingów Parkuj i Jedź (P&R) na terenie gmin Oborniki Śląskie, Wisznia Mała, Oleśnica i miasta" - drogi rowerowe, ciągi pieszo-rowerowe oraz zmiana organizacji ruchu. 1. LOKALIZACJA INWESTYCJI: Działki nr geodezyjny: - 358, 354, 353/2, 361, 385, 381/1, 412 AM-1 obręb Golędzinów; - 28/393 AM-44 obręb Oborniki Śląskie; - 50 AM-40 obręb Oborniki Śląskie; - 62, 16 AM-38 obręb Oborniki Śląskie; - 207 AM-26 obręb Oborniki Śląskie; - 13 AM-26 obręb Oborniki Śląskie; - 103 AM-21 obręb Oborniki Śląskie; - 93, 77, 18 AM-21 obręb Oborniki Śląskie; - 23 AM-7 obręb Oborniki Śląskie; - 21 AM-7 obręb Oborniki Śląskie; - 32/179 AM-44 obręb Oborniki Śląskie; - 1 AM-8 obręb Oborniki Śląskie; - 2 AM-8 obręb Oborniki Śląskie; - 2 AM-10 obręb Oborniki Śląskie. 2. DANE OGÓLNE PRZEDMIOTU INWESTYCJI: Dane liczbowe: - Drogi rowerowe: 4400 m; - Ciągi pieszo-rowerowe: 950 m; -Zasady ogólne / zmiana organizacji ruchu: 1300 m. W dokumentacji projektowej przewidziano do wykonania 5400 m dróg rowerowych, ale przedmiot zamówienia obejmuje tylko 4400 m. Start w działce nr 358 AM-1 Golędzinów, koniec na działce 32/179 AM-44 Oborniki Śląskie, przy założeniu wykonania 4400 m drogi rowerowej. Poniżej podano kilometraż w celu orientacji, jakie odcinki Zamawiający zamierza wykonać: - od 1+009 do 4+896; - od 6+343 do 6+856. Zamawiający jest w trakcie aktualizacji organizacji ruchu, po uzyskaniu stosownych zatwierdzeń Zamawiający dostarczy zatwierdzoną aktualną organizację ruchu dla przedmiotu zamówienia. Zamawiający jest w trakcie realizacji zadania pn.: "Przebudowa ulicy Parkowej w miejscowości Oborniki Śląskie" Zamawiający przedstawia do uwzględnienia dokumentację projektową dla przywołanego powyżej zadania. 3. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE: 3.1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym; 3.2. Zabezpieczenie drzew na czas wykonywania robót; 3.3. Wycinka drzew wraz z wywozem i kosztem utylizacji odpadów; 3.4. Wycinka krzewów wraz z wywozem i utylizacją odpadów. 4. DROGI ROWEROWE: 4.1. Zdjęcie warstwy humus i/lub darni gr. 10 cm wraz z wywozem gruntu zadarnionego na składowisko i kosztem utylizacji oraz odwozem niezadarnionego gruntu na miejsce wskazane przez zamawiającego; 4.2. Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych wraz z załadunkiem, wywozem nadmiaru urobku na składowisko wykonawcy oraz kosztem utylizacji; 4.3. Formowanie i zagęszczanie nasypów wraz z kosztem pozyskania i dowozu gruntu na nasypy; 4.4. Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; 4.5. Wzmacnianie podłoża gruntowego geowłókninami na gruntach o niskiej nośności sposobem mechanicznym; 4.6. Materiał nasypowy - frakcja 0/63 mm o grubości po zagęszczeniu 20 cm; 4.7. Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm - warstwa o grubości po zagęszczeniu 15 cm; 4.8. Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem bazaltowym: frakcji 8-11 w ilości 20 kg/m2, frakcji 5-8 w ilości 15 kg/m2, frakcji 2-5 w ilości 11 kg/m2; 4.9. Pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm - warstwa o grubości po zagęszczeniu 18 cm. 5. ŚCIEŻKI ROWEROWE: 5.1. Zdjęcie warstwy humusu i/lub darni gr. 10 cm wraz z wywozem gruntu zadarnionego na składowisko i kosztem utylizacji oraz odwozem niezadarnionego gruntu na miejsce wskazane przez zamawiającego; 5.2. Rozebranie nawierzchni z płyt betonowych gr. ok. 10 cm wraz z załadunkiem, wywozem i utylizacją gruzu; 5.3. Rozebranie nawierzchni z trylinki wraz z podbudową z kruszywa (łączna grubość konstrukcji ok. 25 cm) z załadunkiem, wywozem i utylizacją gruzu; 5.4. Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. do 5 cm 5.5. Rozebranie jezdni KR1 o nawierzchni bitumicznej gr. całkowitej 4+5-9 cm wraz z podbudową z kruszywa łamanego gr. 21 cm z załadunkiem, wywozem i utylizacją gruzu; 5.6. Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm wraz z podbudową z kruszywa gr. ok. 19 cm z załadunkiem, wywozem i utylizacją gruzu; 5.7. Rozbiórka krawężników betonowych 15x30 i ławy betonowej wraz z załadunkiem, wywozem i utylizacją gruzu; 5.8. Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych wraz z załadunkiem, wywozem nadmiaru urobku na składowisko wykonawcy oraz kosztem utylizacji; 5.9. Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; 5.10. Oporniki betonowe o wymiarach 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej i ławie z betonu C12/15 z oporem; 5.11. Obrzeża betonowe o wymiarach 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej i ławie z betonu C12/15 z oporem; 5.12. Krawężniki betonowe o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej i ławie z betonu C12/15 z oporem; 5.13. Stabilizacja podłoża cementem Rm=2,5 MPa - grubość po zagęszczeniu 15 cm; 5.14. Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm - warstwa o grubości po zagęszczeniu 15 cm (ciąg pieszo-rowery, zjazdy z kostki betonowej) 5.15. Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm - warstwa o grubości po zagęszczeniu 20 cm (poszerzenie jezdni, jezdnia asfaltowa); 5.16. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 10 cm na podsypce cementowo-piaskowej (zjazdy z kostki betonowej); 5.17. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem; zużycie emulsji 0,8 kg/m2; 5.18. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych AC 8 S - grubość po zagęszczeniu 4 cm (ciąg pieszo-rowerowy); 5.19. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych AC 16 W - grubość po zagęszczeniu 7 cm (poszerzenie jezdni, jezdnia asfaltowa); 5.20. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m2 (poszerzenie jezdni, jezdnia asfaltowa); 5.21. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych AC 8 S - grubość po zagęszczeniu 4 cm (poszerzenie jezdni, jezdnia asfaltowa); 5.22. Pobocze z kruszywa łamanego 0/31,5 mm - grubość po zagęszczeniu 20 cm (ciąg pieszo-rowerowy); 5.23. Pobocze z kruszywa łamanego 0/31,5 mm - grubość po zagęszczeniu 10 cm (jezdnia asfaltowa); 5.24. Wykonanie ścianki oporowej z betonowych elementów prefabrykowanych typu L śr. wys. 1,0 m posadowionych na podsypce z piasku gr. 10 cm i podbudowie z chudego betonu gr. 10 cm; 5.25. Renowacja rowu - oczyszczenie rowu z namułu o grub. 20 cm z wyprofilowaniem skarp i dna rowu wraz z załadunkiem, wywozem i utylizacją odpadów. 6. OZNAKOWANIE DOCELOWE: 6.1. Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm; 6.2. Przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni ponad 0,3 m2 - znaki typu A, typu B, typu C, typu D, tabliczki typu T oraz tabliczki typu R; 6.3. Przestawienie znaków drogowych; 6.4. Wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowo z mas termoplastycznych z dodatkiem mikrokulek; 6.5. Wykonanie punktowych elementów odblaskowych. 7. ROBOTY INSTALACJI SANITARNYCH: 7.1. Budowa kanału z rur SN8 fi 200 SN8 dwuściennych łączonych na uszczelki systemowe wraz z robotami ziemnymi (w tym wykopy, podsypka, obsypka, zasypka, wywóz nadmiaru gruntu na składowisko wykonawcy i utylizacja, umocnienie wykopów, odwodnienie wykopów) oraz próbą szczelności; 7.2. Dostawa i montaż studni rewizyjnych z typowych elementów prefabrykowanych łączonych na uszczelki gumowe, beton C35/45 o średnicy DN 1000 z prefabrykowanymi kinetami, wyposażone we włazy kanałowe typu ciężkiego w wypełnieniem betonu klasy D400 oraz stopnie złazowe; przejścia przez studnie szczelne z zamontowanymi fabrycznie króćcami, studnia posadowiona na podłożu betonowym; w poz. ująć roboty ziemne ( w tym wykopy, obsypka, zasypka, wywóz nadmiaru gruntu na składowisko wykonawcy i utylizacja, umocnienia wykopów, odwodnienie wykopów); 7.3. Przepusty DN 400 z rur betonowych, każdy o długości L=7,00 m wraz z 7.4. Przebudowa istniejących wpustów - demontaż istniejących, budowa nowych z elementów prefabrykowanych o średnicy fi 500 mm wraz z osadnikiem głębokości 0,5 m wieńczenia - wpusty żeliwne tradycyjne przykrawężnikowe klasy min C250; przejścia przez studnie szczelne z zamontowanymi fabrycznie króćcami, studnia posadowiona na podłożu betonowym C8/10 gr. 10 cm; podłączenie istn. przykanalików, w poz. ująć roboty ziemne (wykop, obsypka, zasypka, wywóz i utylizacja nadmiaru urobku, umocnienie i odwodnienie wykopów); 7.5. Regulacja wysokościowa studzienek dla włazów kanałowych poprzez demontaż górnej części studni do głębokości ok. 1,0 m i odbudowanie jej poprzez montaż płyty przejściowej, zwężki betonowej oraz pierścieni dystansowych; włazy należy wymienić na nowy typu ciężkiego z wypełnieniem betonowym klasy D400; w poz. należy ująć wszystkie niezbędne roboty ziemne oraz wywóz i utylizację powstałego gruzu; 7.6. Regulacja wysokościowa istn. skrzynek armatury wod.-gaz. poprzez wykonanie nowego wieńca wsporczego z gotowych prefabrykatów żelbetowych gr. 10 cm w poz. należy ująć wszystkie niezbędne roboty ziemne oraz wywóz i utylizację powstałego gruzu; 7.7. Wpięcie projektowanego kanału KD200 do istniejącej studni. 8. INFORMACJE DODATKOWE: 8.1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki: a) zapewnienia nadzorów: - kierownika budowy i kierowników robót; b) uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu i/lub zaświadczeń o braku sprzeciwu ze strony Państwowej Straży Pożarnej i Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz innych dokumentów wymaganych do odbioru inwestycji zgodnie z art. 56 Ustawy Prawo budowlane; c) przygotowania dokumentacji powykonawczej inwestycji wraz z wymaganymi atestami i deklaracjami zgodności oraz z przeszkoleniem pracowników. 8.2. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), żąda by kierownik budowy był zatrudniony przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. 8.3. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do skalkulowania ceny ryczałtowej oferty. W celu prawidłowego skalkulowania oferty Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji. 8.4. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. 8.5. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 8.6. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 8.7. Wykonawca zobowiązany jest do udostępniania placu budowy w celu przeprowadzenia przez Pana mgr. Wiesława Piszczałowskiego z ramienia Pracowni Archeologiczno-Konserwatorskiej "ARCH-SIL" s.c. ul. Żernicka 239A, 54-510 Wrocław, badań archeologicznych, obejmujących stały nadzór archeologiczny i w razie konieczności ratownicze badania archeologiczne metodą wykopaliskową w ramach przedmiotowej inwestycji, zgodnie z decyzją Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu nr 994/2015 z dnia 21.05.2015 r. 8.8. Koszty przeprowadzenia badań archeologicznych leżą po stronie Wykonawcy. 8.9. Zadanie współfinansowane jest w ramach: RPO WD 2014-2020, Oś priorytetowa: 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie: 3.4 Wdrażanie strategii niskoemisyjnych, Poddziałanie: 2 - 3.4.2 Wdrażanie strategii niskoemisyjnych - ZIT WrOF. 8.10. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233162-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 100 000.00 ZŁ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w tym: Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: - minimum jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem wykonanie robót drogowych takich jak: wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie pobocza z kruszywa łamanego, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej lub ze żwiru zagęszczonego, lub z mieszanek mineralno-bitumicznych o łącznej wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, oraz informacji zawartych w załączniku "Wykaz dostaw" popartych odpowiednimi poświadczeniami, np. referencjami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną. 2. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną. 3. Dokument potwierdzający wniesienie wymaganego wadium. 4. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach