Przetargi.pl
Budowa Domu Pomocy Społecznej dla Osób Uzależnionych przy ul. Rozrywka 1 w Krakowie - I część.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-529 Kraków, ul. Józefińska 14/002
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6165420, 6165424 , fax. 012 6165428
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
    ul. Józefińska 14/002 14/002
    30-529 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6165420, 6165424, fax. 012 6165428
    REGON: 35150530800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Domu Pomocy Społecznej dla Osób Uzależnionych przy ul. Rozrywka 1 w Krakowie - I część.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja robót budowlanych w zakresie budowy Domu Pomocy Społecznej dla Osób Uzależnionych przy ul. Rozrywka 1 w Krakowie (klasyfikacja obiektu wg PKOB 1130). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie samego obiektu kubaturowego wraz z instalacjami wewnętrznymi i osprzętem (tj. instalacje: sanitarną, CO, słaboprądowe, elektryczną, wodociągową, cwu, p.poż.), montażem stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej oraz robotami wykończeniowymi. Uwaga: parapety zewnętrzne mają wychodzić poza lico ściany z uwzględnieniem ocieplenia budynku, które będzie przedmiotem odrębnego zamówienia publicznego. 3. Przedmiot zamówienia nie obejmuje montażu daszku nad wejściem głównym, robót blacharskich (nie dotyczy parapetów zewnętrznych, które są ujęte w zamówieniu), ocieplenia budynku, robót malarskich (w całym budynku) oraz ułożenia paneli podłogowych, dostaw i montażu mebli i sprzętów nie związanych na stałe z budynkiem (kuchenek, sprzętu sportowego, pralnic, maglownic, suszarek, itp.) oraz budowy przyłączy i sieci, ogrodzenia i dróg wewnętrznych a także garażu. 4. Podstawowe dane inwestycji: 1) powierzchnia zabudowy budynku głównego/ garażu: 788,70 m?/ 30,00 m?, 2) powierzchnia użytkowa budynku głównego 2 568,30 m? 3) kubatura budynku głównego: 11 221,90 m?, 4) ilość kondygnacji budynku głównego: 3 nadziemne + podpiwniczenie, 5) maksymalna wysokość budynku głównego: 11,25 m. 5. Wykaz robót: 1) Roboty rozbiórkowe, 2) Roboty ziemne, 3) Roboty zbrojarskie, 4) Roboty związane z palowaniem, 5) Konstrukcje murowe, 6) Konstrukcje i elementy stalowe, 7) Wylewki i warstwy wyrównawczej, 8) Izolacje, 9) Montaż stolarki PCV i ślusarki, 10) Roboty tynkarskie, 11) Elementy z prefabrykatów gipsowych, Gładź gipsowa, 12) Posadzki i okładziny z płytek, 13) Roboty montażowe całości instalacji kanalizacyjnej wraz z osprzętem, 14) Montaż całości instalacji CO wraz z osprzętem, 15) Montaż całości instalacji wodnej , CWU i P.POŻ wraz z osprzętem, 16) Montaż całości instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem, gniazdami zasilającymi, instalacją wyrównawczą, instalacją odgromową, 17) Instalacja przeciwpożarowa, 18) Instalacja alarmowa, 19) Instalacja systemu monitoringu, 20) Instalacja telefoniczno-internetowa, 21) Instalacja domofonowa, 22) Instalacja przyzywowa. 6. W zakresie robót należy również uwzględnić utrzymanie placu budowy w okresie przerw. 7. Zakres robót do realizacji w poszczególnych latach zostanie ustalony na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego Wykonawcy, z uwzględnieniem środków jakimi dysponuje Zamawiający w poszczególnych latach realizacji przedmiotu zamówienia. Harmonogram rzeczowo-finansowy zostanie załączony do umowy. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu rzeczowego w danym roku kalendarzowym w zależności od wysokości środków, jakimi będzie dysponował w planie finansowym inwestycji. 9. Szczegółowy wykaz robót zostanie określony w przedmiarze, dokumentacji wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 10. Zamawiający przekaże Wykonawcom dokumentację projektowo - wykonawczą dla całego zamierzenia inwestycyjnego. W specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie wskazane, które części dokumentacji obejmują zakres robót wchodzących w skład przedmiotu niniejszego zamówienia oraz które roboty zostały już wykonane. 11. Postanowienia dodatkowe: 1) Wykonawca będzie miał obowiązek prowadzić książkę obmiarów. Wykonane ilości robót mają być potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Za wykonanie większej ilości robót, niż przewidziano w przedmiarze robót sporządzonym przez Wykonawcę nie przysługuje wynagrodzenie, z zastrzeżeniem art. 630 §1 i §2 Kodeksu cywilnego. 2) W przypadku wykonania mniejszej ilości robót, niż przewidziano w przedmiarze wynagrodzenie przysługuje za ilość rzeczywiście wykonanych robót - wg książki obmiarów, w cenach jednostkowych określonych w kosztorysie ofertowym. 3) Roboty budowlane będą wykonywane etapami. Roboty wykonywane w ramach danego etapu nie mogą stanowić przeszkody do wykonania robót w ramach kolejnego etapu, bądź też nie mogą stanowić podstawy do konieczności wykonania robót dodatkowych. W tym zakresie Wykonawca poniesie pełną odpowiedzialność finansową. Dotyczy to również robót związanych z dalszą realizacją inwestycji, które nie wchodzą w skład niniejszego zamówienia. Aby uniknąć błędów w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy dokumentację projektowo - wykonawczą całej inwestycji. 4) Po wyborze oferty zostanie sporządzony dokładny harmonogram rzeczowo - finansowy robót (z podaniem dat ich wykonania) z uwzględnieniem środków finansowych, jakimi dysponuje Zamawiający. Zamawiający uzależnia zakres robót na dany rok budżetowy od wysokości środków jakimi w tym roku będzie dysponował w planie finansowym. Zamawiający będzie żądał, aby Wykonawca przedłożył w ofercie jedynie harmonogram określający czas trwania poszczególnych etapów pracy (bez dat ich wykonania) z uwzględnieniem technologicznej kolejności ich wykonywania, ze szczególnym uwzględnieniem zapisów w pkt 3. W harmonogramie mają być ujęte elementy scalone kosztorysu, z podaniem czasu trwania i kosztu ich realizacji (z zaokrągleniem do pełnych tygodni) oraz uwzględnieniem technologicznej kolejności wykonywania robót. Jeżeli dany element scalony będzie realizowany w różnych okresach (np. stal zbrojeniowa) w harmonogramie należy podać koszty robót, jakie mają być w danym okresie zrealizowane. Zamawiający będzie żądał przedstawienia harmonogramu w formie wykresów przedstawiających graficznie i liczbowo okres trwania danego rodzaju robót. 5) Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie i utrzymanie w należytym stanie terenu budowy oraz wszystkich wykonanych robót, od dnia przejęcia placu budowy do dnia odbioru końcowego robót budowlanych bez wad. Nakłady z tym związane Wykonawca będzie zobowiązany uwzględnić w ofercie. Wykonawca zabezpieczy plac budowy oraz wykonywane roboty na czas wszystkich przerw pomiędzy realizacją poszczególnych etapów przedmiotu zamówienia, a także na okresy zimowe, bądź z uwagi na trudne warunki atmosferyczne oraz w wypadku klęsk żywiołowych. Wykonawca na własny koszt zabezpieczy również wykonane roboty w przypadku braku możliwości kontynuowania robót z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę. 6) Przed złożeniem oferty Wykonawca będzie zobowiązany dokładnie przeanalizować dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, a także zapoznać się z miejscem wykonywania prac oraz wszelkimi dokumentami dotyczącymi przedmiotowej inwestycji, jakie posiada Zamawiający. Wykonawca złoży w tej sprawie stosowne oświadczenie, zawierające również zapewnienie, że po zapoznaniu się z dokumentacją projektową, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, miejscem wykonania prac oraz udostępnionymi przez Zamawiającego dokumentami, jest on w stanie wykonać roboty zgodnie ze sztuką budowlaną, zapewnić ich odpowiednią jakość oraz, że przy kalkulacji ceny wziął pod uwagę wszystkie koszty niezbędne do zakończenia prac i dokonania odbioru końcowego w zakresie przedmiotu zamówienia. 7) Zamawiający zastrzega możliwość zlecania zamówień uzupełniających i dodatkowych w zakresie, na jaki pozwala ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z zastrzeżeniem przepisów art. 630 §1 i §2 Kodeksu Cywilnego 8) Wykonawca będzie zobowiązany uwzględnić w kalkulacji ceny ofertowej koszty ogólne placu budowy jak również koszt wszelkich zabezpieczeń wymaganych przepisami BHP oraz określonych w BIOZ. 9) Wykonawca zawrze umowę z Izbą Wytrzeźwień w Krakowie w zakresie korzystania i rozliczania się z dostaw wody do placu budowy. Na dostawę energii elektrycznej Wykonawca zawrze umowę z dostawcami mediów świadczącymi usługi dystrybucji i sprzedaży energii elektrycznej. 10) W zakresie wyspecyfikowanych robót Wykonawca będzie zobowiązany uwzględnić całość robót związanych z ich wykonaniem, niezbędnych z punktu widzenia sztuki budowlanej i dających gwarancję prawidłowego ich wykonania, nawet jeżeli nie zostały one szczegółowo wyspecyfikowane. 11) W razie rozwiązania umowy z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę, wyrazi on zgodę i zobowiąże się umożliwić kontynuację robót związanych z realizacją przedmiotu zamówienia przez osobę trzecią. W takiej sytuacji Wykonawca zabezpieczy teren prowadzenia robót oraz wykonane przez niego prace, do 7 dni od daty rozwiązania umowy i udzieli rękojmi na wykonane roboty. 12) Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zapewniając na własny koszt siłę roboczą, wszystkie środki techniczne potrzebne do jego realizacji. 13) Dopuszcza się podzlecanie całości lub części robót wchodzących w skład przedmiotu zamówienia. Wszyscy podwykonawcy muszą mieć stosowne uprawnienia do wykonywania podzlecanych robót. Zamawiający może żądać przedstawienia stosownych dokumentów poświadczających uprawnienia podwykonawców, przed przystąpieniem do podzleconych robót. 14) W przypadku, gdy część robot zostanie powierzona podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w formie aktu notarialnego, w którym zgodnie z art. 777 kc podda się dobrowolnej egzekucji z tytułu roszczeń podwykonawców wobec Zamawiającego w przypadku, gdy Wykonawca nie rozliczy się z podwykonawcami. 15) Zobowiązania wynikające z tytułu udzielonej gwarancji i rękojmi ponosi Wykonawca w całym zakresie przedmiotu zamówienia, w tym również w zakresie zleconym podwykonawcom. 16) Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie ze sztuką jego wykonania oraz obowiązującymi w zakresie jego wykonania standardami, normami i przepisami prawa w tym w szczególności ustawy Prawo Budowlane. 17) Wykonawca w trakcie prowadzenia prac ma obowiązek każdorazowo i bez zwłoki zgłaszać Zamawiającemu wszelkie problemy z realizacją przedmiotu zamówienia oraz współpracować w zakresie ich rozwiązywania. 18) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił min. 60 - miesięcznej gwarancji na zamontowaną stolarkę okienną i drzwiową. 19) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił min. 24 - miesięcznej gwarancji na zainstalowany osprzęt instalacji wewnętrznych. 20) Warunki gwarancji na wbudowane materiały urządzenia i infrastrukturę: zgodnie z warunkami gwarancji udzielonej przez producenta, nie mniej niż 12 miesięcy od daty odbioru robót budowlanych bez wad. Warunki rękojmi na wykonane prace: min 60 miesięcy od daty odbioru robót budowlanych bez wad. 21) Wykonawca zleci we własnym zakresie niezbędne opracowania w zakresie inwentaryzacji powykonawczej wykonanych robót, a także wykona wszystkie niezbędne pomiary, badania i próby instalacji wymagane przy odbiorach robót oraz prowadzeniu prac budowlanych. Koszty z tym związane mają być uwzględnione w ofercie. Dokumenty inwentaryzacyjne zostaną przekazane Zamawiającemu przy odbiorze końcowym robót. 22) Przy odbiorze końcowym Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wszystkie dokumenty niezbędne dla Zamawiającego do uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (dotyczące wykonanego zakresu robót). 23) Odbiór końcowy zostanie przeprowadzony po zgłoszeniu przez Wykonawcę zakończenia robót, w terminie ustalonym uprzednio między stronami. 24) Kierownik budowy ma być obecny przy wszystkich kontrolach dokonywanych przez organy administracji państwowej i samorządowej. 25) Jeżeli po zakończeniu realizacji całej inwestycji, w trakcie odbioru robót lub przeprowadzania kontroli przez organy, o których mowa w art. 56 ustawy Prawo budowlane, zostaną wykryte nieprawidłowości zawinione przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, poniesie on pełną odpowiedzialność finansową za ich całkowite usunięcie. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia skutków tych nieprawidłowości. 26) Wszelkie zapisy w dokumentacji projektowo - wykonawczej, mówiące o działaniach jakie ma podjąć oraz wymogach jakie ma spełnić Zamawiający mają być podjęte i spełnione przez Wykonawcę robót, co ma być uwzględnione w kalkulacji cenowej. 27) Zamawiający zastrzega, że przedmiar robót, który zostanie załączony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie stanowi podstawy do określenia wysokości wynagrodzenia. Wykonawca sporządzi kosztorys ofertowy na podstawie przedmiaru robót, opracowanego we własnym zakresie w oparciu o dokumentację projektową dostarczoną przez Zamawiającego. 28) Nie wzięcie udziału w wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia nie stanowi okoliczności usprawiedliwiających dla niewłaściwej kalkulacji wynagrodzenia. 29) Zamawiający dokona odbioru częściowego w terminie do 6 dni roboczych od daty wpływu do zamawiającego zgłoszenia o zakończeniu robót. 30) Odbiór końcowy nastąpi po dostarczeniu i sprawdzeniu dokumentacji powykonawczej, dokumentów gwarancyjnych, atestów i protokołów badań wymaganych przepisami prawa oraz innych dokumentów niezbędnych do bezpiecznego korzystania z obiektu zgodnie z przeznaczeniem. 31) Wykonawca zobowiązany jest usunąć wady w okresie obowiązywania rękojmi w terminie do 7 dni od daty otrzymania wezwania, a w przypadku wad zagrażających zdrowiu i życiu niezwłocznie po wezwaniu. W przypadku gdy powyższe jest niemożliwe do zrealizowania z przyczyn technicznych Zamawiający może wyznaczyć Wykonawcy inny termin. 32) W każdym przypadku Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie usunąć powstałe z jego winy zagrożenie dla zdrowia lub życia zarówno w trakcie prowadzenia prac budowlanych jak również w okresie udzielonej rękojmi. 33) Zamawiający ma prawo zlecić wykonanie prac zastępczo na koszt Wykonawcy gdy Wykonawca nie wywiązuje się z postanowień umowy, a w szczególności nie usunął wad lub nie zabezpieczył należycie wykonanych robót w wyznaczonym terminie. 34) Wszelkie wątpliwości co do realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności odnośnie dokumentacji projektowej oraz terenu budowy Wykonawca winien zgłaszać na etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 35) Okoliczności, których nie dało się przewidzieć przed podpisaniem umowy, a które uniemożliwiają lub utrudniają realizację przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien zgłaszać w ciągu 2 dni od daty ich zaistnienia w przeciwnym wypadku ponosi odpowiedzialność za niedotrzymanie terminów realizacji umowy. 36) Szczegółowy harmonogram robót, uwzględniający ceny zaproponowane przez Wykonawcę oraz wysokość środków jakimi dysponuje Zamawiający zostanie sporządzony przez Wykonawcę w terminie do 7 dniu od daty otrzymania informacji od Zamawiającego o wysokości środków jakimi dysponuje w poszczególnych latach. 37) Wszystkie wmontowane i dostarczone sprzęty urządzenia i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe i po zainstalowaniu lub dostarczeniu gotowe do użytku. 38) Wszystkie obowiązki nałożone na Zamawiającego w dokumentacji projektowej, w zakresie realizacji robót budowlanych mają być spełnione/wykonane przez Wykonawcę. 12. Zamawiający informuje, że posiada następujące dokumenty związane z realizacją przedmiotu zamówienia 1) projekt budowlany wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, 2) projekt wykonawczy, 3) przedmiary, zestawienie robocizny, materiałów i sprzętu, 4) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 5) pozwolenie na budowę nr 1240/09 z dnia 17.06.2009 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu, Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia wadium w terminie wskazanym w siwz, w wysokości 70 000 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca będzie zobowiązany wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 80 1240 4722 1111 0000 4860 8042. 4. Warunkiem uznania wpłaty wadium będzie załączone do oferty potwierdzenie bankowe wykonania przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Wadium zostanie zwrócone z chwilą, gdy: 1) upłynie termin związania ofertą, 2) zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia i zostanie wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy, 3) zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin ich wnoszenia. 6. Z zastrzeżeniem art 46 ust 4a ustawy Prawo zamówień publicznych wadium zostanie zwrócone niezwłocznie na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. 7. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie będzie w stanie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy zawrzeć umowy w sprawie zamówienia publicznego 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 w/w ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, które muszą spełniać wykonawcy biorący udział w postępowaniu określone są w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655, z późn. zm.). Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizował minimum 1 robotę budowlaną w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia, tj.: wartość robót co najmniej 8 000 000,00 zł., obiekt mieszkaniowy, użyteczności publicznej lub usługowy o pow. użytkowej co najmniej 2 tys. m?, co najmniej 3-kondygnacyjny. Wykonawca musi być głównym realizatorem (wykonawcą) robót.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełna nazwę, status prawny i dokładny adres firmy, potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/y upoważnioną/e do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy (należyta reprezentacja). W przypadku: 1) podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - wyciąg z rejestru sądowego. 2) osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3) wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2. Pełnomocnictwo osoby/osób podpisującej/podpisujacych wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma i rodzaj pełnomocnictwa właściwego do poszczególnych czynności, 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych porównywalnych z zamówieniem opisanym w rozdz. III niniejszego ogłoszenia, zgodnie z wymaganiami określonymi w w/w warunkach udziału w postępowaniu, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu (rodzaju obiektu i jego powierzchni użytkowej, dat wykonania i nazwy kontrahenta). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. 7. Wykaz osób, które będą odpowiedzialne za wykonywane zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności. 8. Uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (odpis decyzji o nadaniu uprawnień oraz aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego), tj.: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: 1) konstrukcyjno budowlanej, 2) drogowej, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 4) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, UWAGA: Wymienione dokumenty muszą być aktualne na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu. W przypadku dokumentów wymienionych w ust 1, 3 i 4 za aktualne uważa się dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu. W przypadku dokumentów wymienionych w ust 5 za aktualne uważa się dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć dokumenty zgodne ze stanem faktycznym. Wniosek o zmianę wpisu w dokumencie kierowany do stosownego urzędu nie stanowi dokumentu w rozumieniu Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oryginały lub kserokopie dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku pełnomocnictwa Wykonawca jest zobowiązany przedstawić oryginał, odpis notarialny lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach