Przetargi.pl
Budowa Domu Ludowego w Prucheńsku Dużym

Gmina Mniszków ogłasza przetarg

  • Adres: 26-341 Mniszków, ul. Powstańców Wielkopolskich 10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7561522 , fax. 044 7561523
  • Data zamieszczenia: 2010-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mniszków
    ul. Powstańców Wielkopolskich 10 10
    26-341 Mniszków, woj. łódzkie
    tel. 044 7561522, fax. 044 7561523
    REGON: 59064812600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mniszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Domu Ludowego w Prucheńsku Dużym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia : 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku domu ludowego w miejscowości Prucheńsko Duże wraz z instalacjami wewnętrznymi, infrastrukturą zewnętrzną : zbiornik na ścieki o poj.5m?, drogi wewnętrzne z miejscami parkingowymi z kostki betonowej szarej, chodnikami z kostki betonowej czerwonej, przyłącze wodne, ogrodzenie działki nr 263, zjazd publiczny z drogi powiatowej 3106E Grabowa - Małe Końskie - Prucheńsko Duże oraz zakup wyposażenia dodatkowego oraz niezbędnego wyposażenia obiektu w urządzenia stałe i ruchome wymagane przepisami sanitarno-technologicznymi, p.poż, bhp, (bez mebli wrysowanych jako poglądowe na rzutach technologicznych parteru i piętra w sali spotkań i w sali do gier) wraz z ich zamontowaniem i uruchomieniem. Obiekt nowobudowany to budynek wolnostojący, niepodpiwniczony, poddasze użytkowe, dach wielospadowy pokryty blacho dachówką. Na parterze znajdują się: sala spotkań, pomieszczenie socjalne, wc i oddzielne wc dla osób niepełnosprawnych oraz weranda i taras. Na poddaszu użytkowym znajduje się: sala do gier, pomieszczenie magazynowe, łazienka. Stan projektowy tego budynku to: - fundamenty żelbetowe, - ściany fundamentowe murowane z bloczków betonowych, - ściany zewnętrzne trzywarstwowe o grubości 44cm z cegły kratówki ceramicznej wraz z izolacją termiczną, - ściany wewnętrzne nośne i działowe z cegły kratówki ceramicznej, - dach wielospadowy konstrukcji drewnianej krokwiowo-jętkowej, - pokrycie blachodachówką, - nadproża żelbetowe prefabrykowane, -strop nad parterem, gęstożebrowy, TERIVA II - izolacja przeciwwilgociowa pozioma i pionowa, -izolacja termiczna: ściany zewnętrzne-styropian 10cm, podłoga -styropian 10cm, sufit na poddaszu-wełna mineralna o gr.18cm układana dwuwarstwowo; - posadzki - terakota, gres, ściany - płytki ceramiczne -tynki: zewnętrzny -strukturalny, wewnętrzne-gładzie gipsowe - okna PCV - drzwi wejściowe drewniane, - instalacje: elektryczna, odgromowa, przeciwwłamaniowa, wentylacyjna, wodociągowa, sanitarna(szambo), ogrzewanie kominkowe. Budynek budowany metodą tradycyjną. Powierzchnia zabudowy ogółem (budynek, taras, weranda) wynosi 155,86 m?, powierzchnia użytkowa parteru wynosi 108,07m?, powierzchnia użytkowa poddasza użytkowego wynosi 79,17m?, a kubatura budynku to 1167,67m?. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki SIWZ: -przedmiary robót, -projekty budowlane ( część tekstowa i rysunkowa) -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót -formularz wyposażenia dodatkowego. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z SIWZ oraz załącznikami do SIWZ, tj.,dokumentacją techniczną i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, a także zgodnie z obowiązującymi przepisami , normami i zasadami wiedzy technicznej. W przypadkach, gdzie Zamawiający wskazał nazwy własne w opisach przedmiotu zamówienia w dokumentacji technicznej, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dopuszcza się zastosowanie robót budowlanych, dostaw, usług, równoważnych. Rozwiązania równoważne opisywanym to technologie robót, materiały, wyposażenie i urządzenia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, spełniających minimalne parametry określone przez zamawiającego.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do wyżej opisanych, obowiązany jest w myśl art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 3.Dopuszcza się możliwość wykonania części zamówienia przez Podwykonawców w części dot.branży instalacji sanitarnych,,CO oraz branży instalacji elektrycznych, odgromowych, sygnalizacji przeciwwłamaniowej . Wyklucza się jednocześnie możliwość powierzenia podwykonawcom części zamówienia dot. robót budowlanych branży budowlanej, zagospodarowania i ogrodzenia terenu oraz wyposażenia budynku.4.Oznaczenie robót budowanych : Główny przedmiot : CPV: 45.21.00.00-2 roboty budowlane w zakresie budynków CPV: 45.11.12.91-4 roboty w zakresie zagospodarowania terenu CPV: 45.23.31.20-6 roboty w zakresie budowy dróg CPV: 39.29.00.00-1 wyposażenie różne 5.Miejsce realizacji inwestycji: miejscowość Prucheńsko Duże gm. Mniszków, powiat opoczyński,województwo łódzkie . 6.Zamówienie/projekt realizowany jest przy udziale dofinansowania z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi z dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego Rozwoju Obszarów Wiejskich. W RAMACH W/W ROBÓT, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST RÓWNIEŻ DO: Wykonania wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów. Pokrycia kosztów związanych z zabezpieczeniem terenu budowy i zorganizowaniem zaplecza budowy. Wykonawca pokryje koszty podłączenia mediów i ich eksploatacji przez cały okres trwania budowy oraz innych czynników niezbędnych do realizacji robót. Zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom z udziałem osób trzecich zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy. Natychmiastowego usunięcia w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, Pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej i przeniesienia oraz odtworzenia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku, gdy znaki te znajdują się na terenie realizowanych robót, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, Sporządzenia i przekazania Zamawiającemu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, sporządzonego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126). Przekazanie planu BIOZ winno nastąpić w ciągu 14 dni od daty przekazania placu budowy. Przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej po sprawdzeniu jej kompletności przez Inspektora Nadzoru, najpóźniej w terminie do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do zasobów przez Powiatowy Ośrodek Geodezji (w 2 egzemplarzach) najpóźniej do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest do zamontowania , uruchomienia na okres ruchu próbnego urządzeń, wyposażenia i przekazania ich Zamawiającemu, najpóźniej do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt.22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2007 Nr 39 poz. 251 z późn. zm.) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 25 poz. 150 z późn. zm.). Koszty wszelkich działań wynikających z ustawy o odpadach obciążają Wykonawcę (wywóz, składowanie i utylizacja odpadów). UWAGA ! Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, z zasadami wiedzy technicznej, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami i normami, a w szczególności z zapisami zawartymi w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, załączonej do niniejszej SIWZ. Warunkiem koniecznym dla prawidłowego przygotowania oferty przetargowej jest szczegółowe zapoznanie się ze SIWZ, z dokumentacją projektową oraz STWiORB dotyczącą przedmiotowego zamówienia, które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. Prowadzone roboty budowlane muszą odbywać się zgodnie z przepisami prawa budowlanego, BHP, PPOŻ,sanitarnymi i przepisami ochrony środowiska, pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Materiały, urządzenia i wyposażenie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie RP oraz spełniać warunki określone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z dnia 30 kwietnia 2004 r.) oraz m.in. w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym z 11 sierpnia 2004r. (Dz. U. z 2004r., Nr198,poz.2041). Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, iż wszystkie wyroby budowlane użyte do wykonania zamówienia nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych. Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne Certyfikaty, Aprobaty Techniczne i Deklaracje Zgodności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mniszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach