Urząd Gminy Ruda Maleniecka ogłasza przetarg
- Adres: 26-242 Ruda Maleniecka, Ruda Maleniecka 99A
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40 , fax. 0-41 373 13 41
- Data zamieszczenia: 2009-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Ruda Maleniecka
Ruda Maleniecka 99A 99A
26-242 Ruda Maleniecka, woj. świętokrzyskie
tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40, fax. 0-41 373 13 41
REGON: 00123284700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudamaleniecka.asi.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Domu Ludowego (Świetlicy Wiejskiej) w miejscowości Cieklińsko gm. Ruda Maleniecka - II ETAP - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa Domu Ludowego (Świetlicy Wiejskiej) w miejscowości Cieklińsko gm. Ruda Maleniecka - II etap; obejmuje wykonanie następujących elementów: - ściany parteru, - strop nad parterem, schody, - mury poddasza, - dach - konstrukcja, - dach - pokrycie (deskowanie połaci dachowych z tarcicy nasyconej + pokrycie dachu papą na podłożu drewnianym - jednowarstwowo); Szczegóły określa załączony przedmiar robót. Zamówienie realizowane będzie na podstawie: a) projektu budowlanego, b) przedmiaru robót; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy którzy: a) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, b) Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, d) Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów: a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzór stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożone na podstawie art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru - załącznik do oferty przetargowej), f) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (załączyć kserokopie uprawnień budowlanych oraz kserokopie zaświadczeń potwierdzających przynależność do właściwej okręgowej izby architektów lub inżynierów budownictwa - wg wzoru - załącznik do oferty przetargowej), g) harmonogram rzeczowo-finansowy (wg wzoru - załącznik do oferty przetargowej), h) polisa lub inny dokument ubezpieczenia, i) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca, j) kosztorys ofertowy, k) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje jego pełnomocnik lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną (forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudamaleniecka.asi.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i zmiana stropodachu na dach dwuspadowy, budowa nowej instalacji odgromowej i przebudowie instalacji wewnętrznych: elektrycznej, wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i centralnego ogrzewania w istniejącym budynku biurowym oraz zewnętrznych: wodociągowa i centralnego ogrzewania
Dodano: 2016-06-09 - Przebudowa i zmiana stropodachu na dach dwuspadowy, budowa nowej instalacji odgromowej i przebudowa instalacji wewnętrznych: elektrycznej, wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i centralnego ogrzewania w istniejącym budynku biurowym oraz zewnętrznych :wodociągowa i centralnego ogrzewania
Dodano: 2016-05-25 - Termomodernizacja budynku byłego pawilonu szpitalnego w Morawicy
Dodano: 2016-04-13 - NADBUDOWA Z PRZEBUDOWĄ I DOBUDOWĄ BUDYNKU NR 11 W 21 WSZU-R SP ZOZ W BUSKU-ZDROJU
Dodano: 2014-07-21 - Termomodernizacja Budynku Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Busku Zdroju
Dodano: 2013-06-28 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku magazynowo - garażowego na biurowy na działce 1345 w Kielcach przy ulicy Zygmunta Wróblewskiego 2
Dodano: 2013-03-20 - Przebudowa budynku O.S.P. w Gnojnie wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku, celem utworzenia punktu informacji turystycznej i świetlicy wiejskiej
Dodano: 2013-01-15 - Termomodernizacja Samorządowego Ośrodka Zdrowia w Nowym Korczynie
Dodano: 2012-10-26 - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Buskiego
Dodano: 2012-10-26 - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Gnojno
Dodano: 2012-10-25